ik kom echt nooit bij de aldi maar als selestha een concreet prijsverschil weet dan wil ik het wel overwegenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, Ik weet niet wat het goedkoopste brood van de ah is, ik dacht 50 cent? Ik heb immers altijd de oven vers van 93 cent per halfje. Maar aldi zit volgens mij ook op rond de 50 oid?
Ik haal nooit brood bij de aldi, dus ik weet het eigenlijk niet.
Ik haal mijn kipfilet bij de aldi. Heb het net bij deka gehaald want aldi dicht. 2 stukjes 3 euro. Aldi zitten er 3 stukkies voor 2.88 Toch een stukje meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kom echt nooit bij de aldi maar als selestha een concreet prijsverschil weet dan wil ik het wel overwegen
Fritessaus, allemaal die frisdrank. Waarom koop je dat in godsnaam als je nauwelijks rond kunt komenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://img525.imageshack.us/img525/1870/boodschappendeel1.jpg (copy/paste deze link)
http://img23.imageshack.us/img23/9169/boodschappendeel2.jpg (copy/paste deze link)
Ik moet heel eerlijk zeggen, beter had ze niet perfect maar euroshopper gekocht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Fritessaus, allemaal die frisdrank. Waarom koop je dat in godsnaam als je nauwelijks rond kunt komen
Fruit over het algemeen ook. Al wil je geen fruit bij aldi kopen, want dat rot je handen uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef vamperotica het volgende:
Vlees en verse groente enzo is inderdaad bij Aldi en Lidl weer goedkoper..
Ik weet niet of je gestort hebt, en dat maakt me ook niet uit eigenlijk, maar ik heb dat geld gestort zonder voorwaarden te stellen. Al had ze er bakken Ben&Jerry's ijs voor gekocht. Dat is niet aan mij om daarover te beslissen. Het boeit mij ook totaal niet. Het ging erom dat ze wat te eten heeft tot vrijdag, en dat is gelukt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Luxuria het volgende:
Fritessaus, allemaal die frisdrank. Waarom koop je dat in godsnaam als je nauwelijks rond kunt komen
Omdat iedereen hier zei dat ze zich nu eens even moest verwennen nu ze wel geld had?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Arcadia het volgende:
Hebben jullie ook wat tips voor mij om goedkoop aan eten te komen?
Gepost vanaf mijn Iphone.
B&Jquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gestort hebt, en dat maakt me ook niet uit eigenlijk, maar ik heb dat geld gestort zonder voorwaarden te stellen. Al had ze er bakken Ben&Jerry's ijs voor gekocht. Dat is niet aan mij om daarover te beslissen. Het boeit mij ook totaal niet. Het ging erom dat ze wat te eten heeft tot vrijdag, en dat is gelukt.
Chunkey Monkeyquote:
Opeten voor je bij de kassa komtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fruit over het algemeen ook. Al wil je geen fruit bij aldi kopen, want dat rot je handen uit
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Opeten voor je bij de kassa komt
Ja, en dan ga jij mijn Chunkey Monkey jatten zeker? Ik dacht 't nie!quote:
Ooooooooh... das met die chocolade banaantjes toch?quote:
Ja, ik heb wel high standards.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Ik mag toch hopen dat het wel een 4s is.
Hater.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, en dan ga jij mijn Chunkey Monkey jatten zeker? Ik dacht 't nie!
Ja!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ooooooooh... das met die chocolade banaantjes toch?
Ik zeg graag Ja als ik jouw Chunky Monkey mag jatten natuurlijkquote:
Het zijn EMTE huisproducten, en die ice tea is hier maar 45 cent hoor anders had ik het niet gekocht!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat valt nou ook wel weer mee. Het zijn deka huismerk producten over het algemeen. Ijsthee per pak 1.19, Vlokken een euro, brood een euro, ect.
Het had goedkoper gekund. Boeit verder niet, want dat is de discussie niet
Dan heeft EMTE precies hetzelfde als de deka. Perfect merk. Ik wil ook een EMTE, want de deka is afzetterij met hun 1,19 voor ijsthee en hun 1.09 voor sinaasappelsapquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Het zijn EMTE huisproducten, en die ice tea is hier maar 45 cent hoor anders had ik het niet gekocht!!
Lieve mensen,
Ik mag bij de sportschool in de buurt komen helpen en in ruil daarvoor zelf ook een paar uurtjes per week sporten!!! GOED HE!! scheelt me ff mooi 30,- abonnementskosten en kan toch vanavond lekker een uur gaan sporten, heb de hele middag geholpen met troep opruimen, toiletten schoonmaken.. Heb er al meteen een 10 rittenkaart aan verdient
Ja, dikke doei.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zeg graag Ja als ik jouw Chunky Monkey mag jatten natuurlijk![]()
Ben ik toch benieuwd en ws anderen met mij : Waar is het misgegaan met ElisaB?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Het zijn EMTE huisproducten, en die ice tea is hier maar 45 cent hoor anders had ik het niet gekocht!!
Lieve mensen,
Ik mag bij de sportschool in de buurt komen helpen en in ruil daarvoor zelf ook een paar uurtjes per week sporten!!! GOED HE!! scheelt me ff mooi 30,- abonnementskosten en kan toch vanavond lekker een uur gaan sporten, heb de hele middag geholpen met troep opruimen, toiletten schoonmaken.. Heb er al meteen een 10 rittenkaart aan verdient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |