Weer zo iemand die het topic vanuit de schaduwen volgde, zich zo aan het ergeren was over het aardige gedoe, en nu zn kans pakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Barbapapamama het volgende:
_____!
Keihard opgelicht allemaal
Well played paniekje, well played.
Dank!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het kort:
Paniekje vroeg om tips voor gratis of goedkoop eten. Die zijn ook gegeven, verspreid over alle 3 delen.
Een aantal users hebben geld overgemaakt naar TS, zodat de hoogste nood opgelost zou zijn. Dat is gelukt, TS heeft foto's van de boodschappen geplaatst.
Verder kwam naar voren dat TS slechts een klein vriesvak had en aangezien het goedkoper is om grotere hoeveelheden in te kopen en in te vriezen, werd het plan opgevat om een rond te vragen naar een gratis vriezer(tje) voor TS. Die schijnt er te zijn.
ElisaB heeft TS voorgesteld een doos met voorraad te geven. TS heeft echter haar adres niet aan ElisaB gegeven, waardoor dat plan niet door kon gaan. De reden dat ze haar adres niet heeft gegeven, is onbekend. Er wordt druk gespeculeerd en gezegd "I told you so..", maar geen van deze ideeen heeft waarde, omdat we het simpelweg niet weten.
Het is nu aan Paniekje om, als ze wil, contact op te nemen. Dat kan hier, maar, zoals ik al zei, dat kan ook via pm.
Wat een onzin. Je hebt de foto's toch kunnen zien. Waarom zou ze hier persé door moeten posten? Die heeft momenteel wel wat anders aan haar hoofdquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Barbapapamama het volgende:
_____!
Keihard opgelicht allemaal
Well played paniekje, well played.
Als je niks hebt en het brood van de AH is je dan nog te min, dan moet je echt eens heel serieus na gaan waarom je in überhaupt in deze situatie zit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou sorry, maar het brood van de AH vind ik niet te eten. Onkruid eten... nou nee.
Je tips zullen ongetwijfeld goed bedoeld zijn, maar ik wil wel lekker eten. En dat schijnt ook goedkoop te kunnen
*mail weer uit zetquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt voor de update
[..]
Lief! Dank u
Veel plezier in de zon!
Qwea: doe nog maar even rustigaan met die vriezer dus.
Trouwens, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:45 schreef mirannie het volgende:
Zou het dan echt zo zijn dat het allemaal niet waar is?
Ik bedoel, waarom zou je je adres niet willen geven aan iemand die je uit de brand komt helpen met boodschappen, die optie lijkt mij wat vergezocht eerlijk gezegd.
Kleine vasthoudende eigenwijze stalkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, dus hand in eigen boezem (trouwens...): misschien heb ik teveel aangedrongen. Omdat ik het een prettig idee vind te weten dat het voor een paar weken is opgelost. Het zou zomaar kunnen. Rewimo zei niet voor niets dat je niet zomaar van ElisaB afbent als die iets in haar kop heeft. EN dat is ook zeker iets waar ik op moet letten...
Dat valt echt niet op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kleine vasthoudende eigenwijze stalker
edit : Ik ben aan het terug lezen, valt het op jongens?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
A) het is een vreemde (Hoi Elies)
B) het is toch raar om van een ander iets te moeten aannemen -> schaamte
C) Misschien woont ze wel heel aftands -> schaamte
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou sorry, maar het brood van de AH vind ik niet te eten. Onkruid eten... nou nee.
Je tips zullen ongetwijfeld goed bedoeld zijn, maar ik wil wel lekker eten. En dat schijnt ook goedkoop te kunnen
Als je echt arm bent, koop je je brood bij de Aldi. Da's goedkoper dan de AH.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je arm bent, geen cent hebt om je reet te krabben en honger hebt, moet je niet "vind ik niet lekker" janken, maar gewoon eten.
Als je niet arm bent heb je een punt.
Alle mensen die bij de Aldi kopen zijn niet allemaal arm hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als je echt arm bent, koop je je brood bij de Aldi. Da's goedkoper dan de AH.
http://img525.imageshack.us/img525/1870/boodschappendeel1.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand een linkje geven naar de foto's? ik kan ze niet vinden.
thanks ik had ze inmiddels gevondenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://img525.imageshack.us/img525/1870/boodschappendeel1.jpg (copy/paste deze link)
http://img23.imageshack.us/img23/9169/boodschappendeel2.jpg (copy/paste deze link)
Nou, dat valt nou ook wel weer mee. Het zijn deka huismerk producten over het algemeen. Ijsthee per pak 1.19, Vlokken een euro, brood een euro, ect.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef Bucketlist het volgende:
Ik geloof het ook wel. Vanzelfsprekend twijfelde ik, maar eten opsturen was geen oplossing ivm hemelvaart; dan zou ze het pakket pas vrijdag binnen krijgen.
Iemand met slechte bedoelingen laat niet weten dat er 105 euro binnen is en maakt geen foto van de boodschappen (wat allemaal goedkope dingen waren). Ik denk dat ze gewoon geen zin in heeft in iemand over de vloer, waarschijnlijk toch schaamte oid.
wat is het verschil in prijs tussen brood bij de aldi en bij de AH?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gast.. ik post die links 47 seconden na jouw post en dan heb je ze ineens zelf gevonden? wtfquote:
Mijn punt was, dat als je echt arm bent en honger hebt, je niet zeikt dat je iets niet lust maar blij bent dat je wat te kanen hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
ja sorry ik bedacht me in eens dat ik met /1/300 ook het hele topique kon zien en kon zoeken op paniekjequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gast.. ik post die links 47 seconden na jouw post en dan heb je ze ineens zelf gevonden? wtf
Nou, Ik weet niet wat het goedkoopste brood van de ah is, ik dacht 50 cent? Ik heb immers altijd de oven vers van 93 cent per halfje. Maar aldi zit volgens mij ook op rond de 50 oid?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat is het verschil in prijs tussen brood bij de aldi en bij de AH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |