abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111647912
quote:
Via google ben ik hier terecht gekomen.. Ik heb al een aantal tips over dit onderwerp gelezen maar deze zijn in Tilburg bijna niet van toepassing. (Leger des Heils etc.)
Ik ben een jongedame van 22 jaar.. Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline... Zit nu te wachten op WaJong.. Die blijft nog een maand weg..
Samen met mijn man zit ik in de schuldsanering omdat ik jong uit huis getrapt ben zonder spullen zonder geld en dus schulden opliep, en leven we van leefgeld.. Per week krijgen we zo'n 25 euro. Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag.. Inmiddels zijn alle restjes droge rijst, droge spaghetti etcetera op en hebben we al anderhalve dag niet gegeten.. Ik ben doodmoe en voel me hondsberoerd..
Kortom:

Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld, en voor daarna: waar doe ik de meest goedkope boodschappen? Ik neem altijd al euroshopper merk en ga altijd de aanbiedingen na maar wil zo graag een voorraadje hebben zodat we een paar dagen zonder geld door kunnen komen.. Tot nu toe haal ik per week voedsel in huis en is dat na die week geheel op en als het leefgeld dan niet op tijd komt hebben we een probleem..
Alle tips zijn welkom!
Ik en mijn man willen graag iedereen bedanken die ons zo geweldig hebben geholpen, niet iedereen hier wil met naam genoemd worden. Maar diegenen die we bedoelen weten het zelf wel!

Jullie zijn engelen!

( Sorry kon het niet laten een nieuw topic te openen, ik vind het zo gezellig met jullie!
pi_111648002
Goed om te horen Paniekje O+ Geniet er van, ik gun het je van harte :D O+
pi_111648139
Geloof me dat doen we :)
pi_111648159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Goed om te horen Paniekje O+ Geniet er van, ik gun het je van harte :D O+
Dit ja.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_111648171
Game on ;)

Idd, geniet ervan, Paniekje.
Koop iets lekkers, het is feest. :)
Maar maak het niet te bont, want we blijven niet internetbankieren! (maar dat weet je zelf maar al te goed) :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111648223
Er wordt trouwens een aantal keren gesproken over dingen kopen in grotere hoeveelheden (en dan vooral tijdens aanbiedingen).
Ik kan me voorstellen dat dat met 25 euro leefgeld nog best lastig zal gaan als je niet veel basisvoorraad hebt. Die 25 euro kan namelijk al wel eens nodig zijn voor de spullen die deze week nodig zijn (al dan niet in de reclame).
Dan zit je denk ik met 100 per maand (zonder leefgeld, maar zelf krap doen) iets gemakkelijker, dan heb je namelijk iets meer mogelijkheden om in week 1 van de maand aanbiedingen voor week 3 in te slaan.
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:33:13 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111648277
He deze heb ik dan helemaal gemist. Ik hoop dat je de week nu wat beter doorkomt!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_111648296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef frederik het volgende:
Er wordt trouwens een aantal keren gesproken over dingen kopen in grotere hoeveelheden (en dan vooral tijdens aanbiedingen).
Ik kan me voorstellen dat dat met 25 euro leefgeld nog best lastig zal gaan als je niet veel basisvoorraad hebt. Die 25 euro kan namelijk al wel eens nodig zijn voor de spullen die deze week nodig zijn (al dan niet in de reclame).
Wat daarmee meer bedoeld werd, is 1+1 gratis aanbiedingen, kiloverpakking i.p.v. 4 keer 250 gram etc.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111648318
quote:
Inderdaad... het is vaak net genoeg ...Op voorraad inkopen zit er niet in!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:35:15 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111648379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef frederik het volgende:

[..]

En toch kan ik me hier (net als bij dat pakje drinken) wel iets bij voorstellen.
Want afval, en verspilling is 1 ding (zou niet mogen), maar dingen afkeuren die helemaal niet afgekeurd hoeven te worden (om het vervolgens zelf te nemen) is een ander ding wat door het personeel ook wel gedaan wordt.
Zo heb ik zelf wel eens de vraag gekregen of ik niet weer eens breuk kon rijden (ik werk op een expeditieafdeling, en daar is breuk natuurlijk altijd mogelijk, maar naar mijn idee moet dat een ongelukje zijn, en geen opzettelijk iets)
Daar heb je gelijk in en die opzettelijke fouten zijn ook diefstal in mijn ogen. Door zulke mensen worden vaak deze absurde maatregelen genomen waardoor andere mensen onnodig in de problemen komen (collega Klinkerbotsing, Muffinman, ...)
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:38:38 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111648556
quote:
Ja dat zie je goed, ik kan dat zelf ook nauwelijks vanwege een tekort aan geld Echt jammer.

Ik heb een docu gezien op de Nederlandse tv. over een club mensen dat gezamenlijk de vuilnisbakken bij supermarkten afgaat (weet niet meer waar). En zo hele eetbare dingen mee naar huis nemen. Spullen (Vlaaien, vleesmixen, biefstukjes uit de vriezer, pizzas, chocomelk, radijs) die werden afgedankt wegens de houdbaarheids-datum. Ik wil dat zelf ook gaan doen maar ik woon in Purmerend. En warschijnljk is dit hier allemaal beter afgeschermd.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:39:44 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111648620
Helleu :@

Een of andere idioot opent steeds maar dubbele nieuwe delen :@ Ik ken haar verder niet, maar ze is nogal volhardend :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:40:48 #13
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111648685
quote:
Dan zit je denk ik met 100 per maand (zonder leefgeld, maar zelf krap doen) iets gemakkelijker, dan heb je namelijk iets meer mogelijkheden om in week 1 van de maand aanbiedingen voor week 3 in te slaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wat daarmee meer bedoeld werd, is 1+1 gratis aanbiedingen, kiloverpakking i.p.v. 4 keer 250 gram etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Inderdaad... het is vaak net genoeg ...Op voorraad inkopen zit er niet in!
TS moet gewoon echt dringend een vriezer. Je kan echt heel veel besparen door minder weg te gooien, dingen tegen vervaldatum te kopen met korting, plus nog 101 andere redenen die hier genoemd werden...

Alleen al bijvoorbeeld de restjes spaghettisaus van vandaag, hadden bijvoorbeeld de lunch van de man volgende week kunnen zijn... nu moeten ze het weggooien want in de koelkast wordt het slecht. Hetzelfde met brood, met twee personen moet je vaak brood weggooien. Met een vriezer kan ze de helft van het verse brood invriezen voor later in de week... en ga zo maar door.

Wat ik maar wil zeggen: ook al kan ze met het beperkte budget geen grote voorraad kopen, ze kan sowieso al uitsparen door die vriezer.

Ik heb me al suf gegoogeld op gratis vriezer Tilburg, maar kan er geen vinden... Paniekje, zou je niet gewoon een topic openen in FHF? Verwijs naar deze topics en vraag om een kleine gratis vriezer. Misschien heeft er iemand wel eentje staan... En kijk ook eens bij de kringloop, misschien krijg je het van je bewindvoerder wel gedaan dat je daar een goedkope mag kopen?
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:42:06 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_111648752
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:

Een of andere idioot opent steeds maar dubbele nieuwe delen :@ Ik ken haar verder niet, maar ze is nogal volhardend :@
_O- :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:43:37 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111648859
quote:

:D
Are you fokking to me?
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:47:45 #16
33954 ElisaB
pi_111649085
En Paniekje accepteert na een dringend verzoek van mij (en ik heb er boos bij gekeken :@ ) alsnog het aangeboden pakket met basics :Y

Dus dat ga ik morgen, namens ons allemaal regelen *)
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:48:16 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_111649102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:47 schreef ElisaB het volgende:
En Paniekje accepteert na een dringend verzoek van mij (en ik heb er boos bij gekeken :@ ) alsnog het aangeboden pakket met basics :Y

^O^ O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:48:26 #18
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_111649108
O+ mooi topic
pi_111649113
quote:

_O- :*
pi_111649129
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Marie30 het volgende:
TS moet gewoon echt dringend een vriezer.
Eens!
Ik zal hier ook eens rondvragen. Wellicht heeft er iemand nog eentje staan. Vervoer vanuit Amsterdam regelen we dan ook wel, alhoewel ik geen auto heb :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:49:12 #21
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111649154
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Marie30 het volgende:

[..]

[..]

[..]

TS moet gewoon echt dringend een vriezer. Je kan echt heel veel besparen door minder weg te gooien, dingen tegen vervaldatum te kopen met korting, plus nog 101 andere redenen die hier genoemd werden...

Alleen al bijvoorbeeld de restjes spaghettisaus van vandaag, hadden bijvoorbeeld de lunch van de man volgende week kunnen zijn... nu moeten ze het weggooien want in de koelkast wordt het slecht. Hetzelfde met brood, met twee personen moet je vaak brood weggooien. Met een vriezer kan ze de helft van het verse brood invriezen voor later in de week... en ga zo maar door.

Wat ik maar wil zeggen: ook al kan ze met het beperkte budget geen grote voorraad kopen, ze kan sowieso al uitsparen door die vriezer.

Ik heb me al suf gegoogeld op gratis vriezer Tilburg, maar kan er geen vinden... Paniekje, zou je niet gewoon een topic openen in FHF? Verwijs naar deze topics en vraag om een kleine gratis vriezer. Misschien heeft er iemand wel eentje staan... En kijk ook eens bij de kringloop, misschien krijg je het van je bewindvoerder wel gedaan dat je daar een goedkope mag kopen?
Ik had precies hetzelfde geen koelkast geen vriezer. Probeerde goedope hamburgers in een plastic zak buiten het raam te bewaren maar dat ging niet. kreeg toen een afgedankte koelkast van een vriendin van een vriend. Doet het nogsteeds gek genoeg.

Ik hoop dat ts ook gauw gratis een koelkast/vriezer kan krijgen ;)
pi_111649196
quote:

Echt Elies..... Ze komt hier net kijken en je gaat al boos kijken? Valt me een beetje tegen van je!
pi_111649310
Ik neem aan dat je geen inetabbo hebt ? Inet kan gratis in de bieb
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:53:16 #24
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_111649345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Starphus het volgende:
:')

Dan moet je hier wel lid zijn van de bieb en dat is ook niet gratis!
pi_111649367
quote:

Goed zo. Laat haar maar weten wie de baas is hier ;)
Newbies die zomaar dingen gaan weigeren. Ja, waar zijn we DAN mee bezig! })
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:53:53 #26
33954 ElisaB
pi_111649369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Echt Elies..... Ze komt hier net kijken en je gaat al boos kijken? Valt me een beetje tegen van je!
Ik heb kort geslapen, dus ik ben een beetje kort van stof :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:54:38 #27
33954 ElisaB
pi_111649412
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:

Goed zo. Laat haar maar weten wie de baas is hier ;)
Newbies die zomaar dingen gaan weigeren. Ja, waar zijn we DAN mee bezig! })
Ja, je ziet ze steeds vaker. Dan denk ik: who's your daddy!

Nou ja, bij wijze van spreken dan he }:|
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:54:59 #28
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111649432
quote:
Dank voor je gestructureerde oplossing voor TS haar problemen. Heb je toevallig ook geen vriezer staan die je niet meer gebruikt?
Are you fokking to me?
pi_111649451
quote:
Accute faal bij de schuldsanering waardoor er a la minute geen geld meer is los je niet op door over een maand geen internet meer te hebben. Daarnaast is internet tegenwoordig een noodzakelijk goed geworden. Maar dat heb je uiteraard allemaal wel gelezen in de vorige 2 delen.. toch??
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 23:56:17 #30
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111649509
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Eens!
Ik zal hier ook eens rondvragen. Wellicht heeft er iemand nog eentje staan. Vervoer vanuit Amsterdam regelen we dan ook wel, alhoewel ik geen auto heb :P
Dat is lief van je *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde geen koelkast geen vriezer. Probeerde goedope hamburgers in een plastic zak buiten het raam te bewaren maar dat ging niet. kreeg toen een afgedankte koelkast van een vriendin van een vriend. Doet het nogsteeds gek genoeg.

Ik hoop dat ts ook gauw gratis een koelkast/vriezer kan krijgen ;)
Damn dat is ook weer triest... Word je ook ziek van. Maar goed, gelukkig heb je nu wel een koelkast. ^O^
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')