Jij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jezelf verbranden op het fornuis..
Dan haat je jezelf echt wel erg
hebk ook wel eens last van ja hey hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moest aan dat nummer denken toen ik een foto van mezelf zag.
Welke foto?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe dit ook altijd alleen dan met muziek die niet pleb isquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan gebeurne grquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
hebk ook wel eens last van ja hey haha
ik vond de vorige leukerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die in jouw portemonnee.
Nee, mijn nieuwe profielfoto.
Die dat je naar de camera en de spiegel kijkt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die in jouw portemonnee.
Nee, mijn nieuwe profielfoto.
ja die herp fotoquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die dat je naar de camera en de spiegel kijkt?
ga janken, ze staan allemaal in een album dus genoeg fapvoerquote:
watquote:
was met jouquote:
Ik breng aids met mij mee, als jij dat als genezing ziet okequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee grapje, Steven is de genezer, Steven is een baasje.
Lobii voor Steven
Ik dacht, laat ik even lief doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik breng aids met mij mee, als jij dat als genezing ziet oke
hij komt ook de quote of fame hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik even lief doen
Oh my, dat ik dit mag mee maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij komt ook de quote of fame hoor
Hmm 2e maal ga je er in kom, goed bezigquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ooit hoop ik op lieve woorden terug van Steven.
Na al die keren dat ik hem een schatje heb genoemd.. ooit..
Ja godver, ik blijf aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
steven is die harde man toch, speelt altijd hard to get. Zo regelt hij al die dimpoes.
dio tijdmachinequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welk nummer is dit ook al weer?
dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een tijdmachine maar die heb ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welk nummer is dit ook al weer?
altijd two steppen op dat nummertjequote:
Probeerde aldoor verder te zingen maar kwam niet verder dan 'dat ik mij zo heb'quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een tijdmachine maar die heb ik niet
hebk je wel mooi weer gered meidquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Probeerde aldoor verder te zingen maar kwam niet verder dan 'dat ik mij zo heb'
Janken man, paniek
youjizz, like a sir.quote:
quote:
Gekregen iddquote:
Nietquote:
ah spang tog g.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee geen exa shit g, next week pas weer scorro mang
nog niet gehoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef aight1 het volgende:
he maar dv die versie van ben howard is best tof
van call me mmeyb
lekker alleen slapen want zo roll jijquote:
slaap zachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trusten trollie
Ik ga ook maar, droom zacht.
he, ik ook hoor, niet haten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker alleen slapen want zo roll jij
2persoonsbed in eentje diagonaal liggen schijt hebben aan wereldquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
he, ik ook hoor, niet haten.
lekker een persoonsbed, lekker veel deken
nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
lekker een topic alleen voor mijzelf.
Dat is toch niet de tsquote:
Die is leukquote:
rebel, trustenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
2persoonsbed in eentje diagonaal liggen schijt hebben aan wereld
nl <17 doet het wel; wkquote:
ekquote:
jammer johquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
JIJ ZOU EIGENLIJK OOK DE TS NIET MOETEN ZIJN.
ik dacht dus dat het wk was :")quote:
topickiller dezequote:
quote:
quote:
quote:
ben je doen danquote:
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hater. Albino lama's zijn cool.
hasj rokenquote:
Dealquote:
Ja ik ookquote:
Geen voorgedraaide meuk hoorquote:
Jij draaien dan want ik kan het nietquote:
Komt goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij draaien dan want ik kan het niet
je bent gewoon jaloers dat uft en ik een intiem moment samen gaan hebbenquote:
Ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat uft en ik een intiem moment samen gaan hebben
Zeker in Amsterdam manquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voorgedraaid is meestal meuk ja.
In het zuiden valt het nog wel mee, moet ik zeggen, maar zelf draaien is nog altijd beter. Mja, ben lui af en toequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeker in Amsterdam man
Stelletje zemmels
Zaandam valt overigens nog mee met de voorgedraaide
truste mopquote:
Mweh dankzij Amsterdam en zijn shops ben ik gaan leren draaien, het is echt om te huilenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In het zuiden valt het nog wel mee, moet ik zeggen, maar zelf draaien is nog altijd beter. Mja, ben lui af en toe
Ach, zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh dankzij Amsterdam en zijn shops ben ik gaan leren draaien, het is echt om te huilen
Beetje vouwen en je komt er welquote:
kloptquote:
koektrommel hahahaquote:
Pimmetjequote:
Nee ik ben niet nog wakken, ik ben vroeg opgestaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pimmetjewat ben je vroeg
of ben je nog wakker?
Okayquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet nog wakken, ik ben vroeg opgestaan
hoe laat ben je hier? xxquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
EN WEET JE NIET, OKEE WE SPELLEN DE NAAM
Ik blijf waar ik ben, dus beter wen je eraanquote:
ok ga nu springen dan lataquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik ben, dus beter wen je eraan
beter ga je springen bij tilburg -> breda ofzo, niet de andere kant op want ik moet nog naar huisquote:
blij zijn dat je niet op de weg zit met al die ellendige weekendrijders die nu files veroorzaken?quote:
Het is hemelvaartquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blij zijn dat je niet op de weg zit met al die ellendige weekendrijders die nu files veroorzaken?
ik ben net opgestaan. ik voelde me als jezus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is hemelvaart
en morgen moet ik wel weer werken
Hoe voelt het?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben net opgestaan. ik voelde me als jezus.
oke, ff uitrekken is het wegquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pijn aan handen en voeten. verder wel ok, beetje dorst en een kater van de wijn.
soms is de betekenis van een droom zo duidelijk. lucky u, sletje dat je er bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb een droom gehad dat ik met vrienden in Amsterdam was, en even later alleen door steegjes liep, en toen Jim Halpert tegen kwam die net met een vriend uit een hardstyle tent kwam.
Toen gingen we naar een 2 sterren hotel buiten de stad.
Was je niet gewoon dronken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb een droom gehad dat ik met vrienden in Amsterdam was, en even later alleen door steegjes liep, en toen Jim Halpert tegen kwam die net met een vriend uit een hardstyle tent kwam.
Toen gingen we naar een 2 sterren hotel buiten de stad.
We hebben niks gedaan in dat hotel, het was een soort bed&breakfast van een oude vrouw met een klein kind.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
soms is de betekenis van een droom zo duidelijk. lucky u, sletje dat je er bent
ow. in mijn hoofd ging het verhaal anders sorryquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We hebben niks gedaan in dat hotel, het was een soort bed&breakfast van een oude vrouw met een klein kind.
goeie zaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
Nu moeten ze alleen nog opgesloten worden......quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
quote:
yes dankje xoxoxquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die in een draaiende attractie misselijk worden en dan gaan kotsen
fijn xoxoquote:
Ken jij dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:30 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil goed piano kunnen spelen, maar ik heb alleen een half kapot keyboard.
klein beetjequote:
Nee, je moet het kunnen want mensen die piano kunnen hun gevoelens heel goed uiten via de nootjes die ze spelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Is dat aardig dan?
kom naar sassem ik heb pizza xoxoquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb honger, en papa heeft me geld gegeven voor pizza, alleen ze bezorgen pas vanaf 16:50.
fuck my life
ff 3 uurtjes wachten tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb honger, en papa heeft me geld gegeven voor pizza, alleen ze bezorgen pas vanaf 16:50.
fuck my life
te luiquote:
of je gaat als een autist naar de c1000 en alleen een pizza etenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja of ik kan naar de c1000 500 meter verderop fietsen.
Hmm, 500 meter met de fiets..quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
of je gaat als een autist naar de c1000 en alleen een pizza eten
of je gaat naar rob toe lekker sociaal doen en daar een pizza eten
Gewoon zelf pizza maken, is veel lekkerderquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm, 500 meter met de fiets..
of 150 km met de trein..
autist..quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm, 500 meter met de fiets..
of 150 km met de trein..
Ja kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zelf pizza maken, is veel lekkerder
Op de fiets naar sassem een optie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor trein dus sociaal word 'm sowieso niet.
Dan kom ik morgenmiddag aan gekquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op de fiets naar sassem een optie?
veel beter dan die diepvriesmeuk tochquote:
Tja, je moet wat over hebben voor je vriendenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kom ik morgenmiddag aan gek
Zeker, maar ik kan het ook bestellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veel beter dan die diepvriesmeuk toch
Domino of New York?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kan het ook bestellen.
Hmm zijn soms lekkerder dan die shit van ny of dominoquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bezorgen beide niet in mijn regiodus van de plaatselijke turk.
hoe duur?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor trein dus sociaal word 'm sowieso niet.
of ik ga nu op dde trein richting jou en pizza eten of ik kan een maand naar school.quote:
Hoe belangrijk is school nouquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
of ik ga nu op dde trein richting jou en pizza eten of ik kan een maand naar school.
leerplichtquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is school nou
Tijdje nog maar hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dat met die mexicaanse griep dan? Is dat ineens over ofzo?
Is het ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik bedoel dat we er niks meer over gehoord hebben, alsof het ineens weggevlogen is.
Hoezo mooiquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Halloooo op deze mooie Hemelvaartsdag
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Halloooo op deze mooie Hemelvaartsdag
yoquote:
Hier zonnetje, warm allessquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo mooi
Het is hier zwaar bewolkt
ohquote:
Jouw familie isquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zonnetje
Net al op terras gezeten![]()
Unf denkt echt waar de neuk ben ik beland, met mijn wazige familie
Kan je bij flipsels blijven ja?quote:
laat ze zo nog weten maar heb al wel wat kunnen verzetten dus kom wel gewoon, anders slaap ik wel in het parkquote:
Aahwquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
laat ze zo nog weten maar heb al wel wat kunnen verzetten dus kom wel gewoon, anders slaap ik wel in het park
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
laat ze zo nog weten maar heb al wel wat kunnen verzetten dus kom wel gewoon, anders slaap ik wel in het park
haha is goed, kom ook wel in de middag alquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders regel ik wel wat voor je man
Maar wij zijn er rond een uurtje of 15 al, flipsels komt rond 16uur dus kijk maar hoelaat je wil komen pik
Ja we gaan er ook eten enzo, en eerst is er een rugby finale en dan de cl finalequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha is goed, kom ook wel in de middag al
omdat flippy de slet er is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
haha smoofie komt ook zeker weten nu zaterdag
Nee ik had hem gewoon gevraagd vorige keerquote:
gaan we weer bulgaarse monopoly doen met chicksquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik had hem gewoon gevraagd vorige keer
Dus we zijn nu met:
Flipsels
Samzz
Smoofie
Jij
Ik
En mijn ouwe is er met een collega van hem
Was wel van plan om nog ff naar de old Sailors te gaan daarna jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
gaan we weer bulgaarse monopoly doen met chicks
you are very beautiful yes yesquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was wel van plan om nog ff naar de old Sailors te gaan daarna ja
Ik heb nog het nr van 1 van die wijvenquote:
nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog het nr van 1 van die wijven
Ik ga ff etenquote:
goed bezigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb al een kop koffie op, maar ja
quote:
Mijn telefoon was uitgevallen, dus ik werd voor de verandering niet wakker gebeld/gesmstquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goed bezig
Al was ik pas ook om 13uur wakker ofzo
Omdat het weekend is voor de meestequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom denk ik steeds dat het vandaag zaterdag is
Goed bezigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Mijn telefoon was uitgevallen, dus ik werd voor de verandering niet wakker gebeld/gesmst. Ook een keertje fijn.
Mja, maar irritantquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het weekend is voor de meeste
[..]
Goed bezig
Kom hier heen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |