Ik dacht, laat ik even lief doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik breng aids met mij mee, als jij dat als genezing ziet oke
hij komt ook de quote of fame hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik even lief doen
Oh my, dat ik dit mag mee maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij komt ook de quote of fame hoor
Hmm 2e maal ga je er in kom, goed bezigquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ooit hoop ik op lieve woorden terug van Steven.
Na al die keren dat ik hem een schatje heb genoemd.. ooit..
Ja godver, ik blijf aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
steven is die harde man toch, speelt altijd hard to get. Zo regelt hij al die dimpoes.
dio tijdmachinequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welk nummer is dit ook al weer?
dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een tijdmachine maar die heb ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welk nummer is dit ook al weer?
altijd two steppen op dat nummertjequote:
Probeerde aldoor verder te zingen maar kwam niet verder dan 'dat ik mij zo heb'quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een tijdmachine maar die heb ik niet
hebk je wel mooi weer gered meidquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Probeerde aldoor verder te zingen maar kwam niet verder dan 'dat ik mij zo heb'
Janken man, paniek
youjizz, like a sir.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |