hoe duur?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor trein dus sociaal word 'm sowieso niet.
of ik ga nu op dde trein richting jou en pizza eten of ik kan een maand naar school.quote:
Hoe belangrijk is school nouquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
of ik ga nu op dde trein richting jou en pizza eten of ik kan een maand naar school.
leerplichtquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is school nou
Tijdje nog maar hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dat met die mexicaanse griep dan? Is dat ineens over ofzo?
Is het ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik bedoel dat we er niks meer over gehoord hebben, alsof het ineens weggevlogen is.
Hoezo mooiquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Halloooo op deze mooie Hemelvaartsdag
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Halloooo op deze mooie Hemelvaartsdag
yoquote:
Hier zonnetje, warm allessquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo mooi
Het is hier zwaar bewolkt
ohquote:
Jouw familie isquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zonnetje
Net al op terras gezeten![]()
Unf denkt echt waar de neuk ben ik beland, met mijn wazige familie
Kan je bij flipsels blijven ja?quote:
laat ze zo nog weten maar heb al wel wat kunnen verzetten dus kom wel gewoon, anders slaap ik wel in het parkquote:
Aahwquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
laat ze zo nog weten maar heb al wel wat kunnen verzetten dus kom wel gewoon, anders slaap ik wel in het park
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
laat ze zo nog weten maar heb al wel wat kunnen verzetten dus kom wel gewoon, anders slaap ik wel in het park
haha is goed, kom ook wel in de middag alquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders regel ik wel wat voor je man
Maar wij zijn er rond een uurtje of 15 al, flipsels komt rond 16uur dus kijk maar hoelaat je wil komen pik
Ja we gaan er ook eten enzo, en eerst is er een rugby finale en dan de cl finalequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha is goed, kom ook wel in de middag al
omdat flippy de slet er is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
haha smoofie komt ook zeker weten nu zaterdag
Nee ik had hem gewoon gevraagd vorige keerquote:
gaan we weer bulgaarse monopoly doen met chicksquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik had hem gewoon gevraagd vorige keer
Dus we zijn nu met:
Flipsels
Samzz
Smoofie
Jij
Ik
En mijn ouwe is er met een collega van hem
Was wel van plan om nog ff naar de old Sailors te gaan daarna jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
gaan we weer bulgaarse monopoly doen met chicks
you are very beautiful yes yesquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was wel van plan om nog ff naar de old Sailors te gaan daarna ja
Ik heb nog het nr van 1 van die wijvenquote:
nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog het nr van 1 van die wijven
Ik ga ff etenquote:
goed bezigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb al een kop koffie op, maar ja
quote:
Mijn telefoon was uitgevallen, dus ik werd voor de verandering niet wakker gebeld/gesmstquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goed bezig
Al was ik pas ook om 13uur wakker ofzo
Omdat het weekend is voor de meestequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom denk ik steeds dat het vandaag zaterdag is
Goed bezigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Mijn telefoon was uitgevallen, dus ik werd voor de verandering niet wakker gebeld/gesmst. Ook een keertje fijn.
Mja, maar irritantquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het weekend is voor de meeste
[..]
Goed bezig
Kom hier heen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |