koektrommel hahahaquote:
Pimmetjequote:
Nee ik ben niet nog wakken, ik ben vroeg opgestaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pimmetjewat ben je vroeg
of ben je nog wakker?
Okayquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet nog wakken, ik ben vroeg opgestaan
hoe laat ben je hier? xxquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
EN WEET JE NIET, OKEE WE SPELLEN DE NAAM
Ik blijf waar ik ben, dus beter wen je eraanquote:
ok ga nu springen dan lataquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik ben, dus beter wen je eraan
beter ga je springen bij tilburg -> breda ofzo, niet de andere kant op want ik moet nog naar huisquote:
blij zijn dat je niet op de weg zit met al die ellendige weekendrijders die nu files veroorzaken?quote:
Het is hemelvaartquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blij zijn dat je niet op de weg zit met al die ellendige weekendrijders die nu files veroorzaken?
ik ben net opgestaan. ik voelde me als jezus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is hemelvaart
en morgen moet ik wel weer werken
Hoe voelt het?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben net opgestaan. ik voelde me als jezus.
oke, ff uitrekken is het wegquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pijn aan handen en voeten. verder wel ok, beetje dorst en een kater van de wijn.
soms is de betekenis van een droom zo duidelijk. lucky u, sletje dat je er bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb een droom gehad dat ik met vrienden in Amsterdam was, en even later alleen door steegjes liep, en toen Jim Halpert tegen kwam die net met een vriend uit een hardstyle tent kwam.
Toen gingen we naar een 2 sterren hotel buiten de stad.
Was je niet gewoon dronken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb een droom gehad dat ik met vrienden in Amsterdam was, en even later alleen door steegjes liep, en toen Jim Halpert tegen kwam die net met een vriend uit een hardstyle tent kwam.
Toen gingen we naar een 2 sterren hotel buiten de stad.
We hebben niks gedaan in dat hotel, het was een soort bed&breakfast van een oude vrouw met een klein kind.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
soms is de betekenis van een droom zo duidelijk. lucky u, sletje dat je er bent
ow. in mijn hoofd ging het verhaal anders sorryquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We hebben niks gedaan in dat hotel, het was een soort bed&breakfast van een oude vrouw met een klein kind.
goeie zaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
Nu moeten ze alleen nog opgesloten worden......quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |