Klopt ik heb er al vaak over gelezen. Mensen willen het 'te goed' doen en vallen daardoor af. Hele vervelende valkuil. Maar wat voor testjes krijg je zoal bij de andere onderdelen? Of vallen die allemaal in het niet bij de knoppentest?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Knoppentest moet je niet bang voor zijn.
Het gaat om het verbeteren van fouten. Op het moment dat het mis gaat moet je niet doorgaan met op knoppen rammen, maar 1 seconde "herstellen", en dan weer opnieuw beginnen. Ze willen graag zien dat je fouten kan oplossen ipv te snel door gaan op fouten, en daardoor nieuwe fouten maakt.
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Nog een concentratietest waar je een half uur naar driehoekjes loopt te staren. Die was wel pittig, omdat je redelijk gaat zitten knikkebollen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klopt ik heb er al vaak over gelezen. Mensen willen het 'te goed' doen en vallen daardoor af. Hele vervelende valkuil. Maar wat voor testjes krijg je zoal bij de andere onderdelen? Of vallen die allemaal in het niet bij de knoppentest?
Ik had in Driebergen vierkantjes. En in Amersfoort kleurencombinaties.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog een concentratietest waar je een half uur naar driehoekjes loopt te staren. Die was wel pittig, omdat je redelijk gaat zitten knikkebollen.
Top man! Snel ogen op laten meten, en gelijk nieuwe test aan vragen. Desnoods zeg je die test zelf te betalen, dan kan je het misschien nog voor het komende schooljaar proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef greavy het volgende:
Werd vandaag daarover gebeld door het STC. Ik mag het aanstaand schooljaar weer proberen als ik een bril/lenzen heb, of weet waar het wel door komt, en daar maatregelen tegen genomen heb.
Voor dit schooljaar ben ik afgekeurd. Moet nu 9 maanden tussen zitten voor de volgende keuring.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top man! Snel ogen op laten meten, en gelijk nieuwe test aan vragen. Desnoods zeg je die test zelf te betalen, dan kan je het misschien nog voor het komende schooljaar proberen.
Ai, dat is wel zuur.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Voor dit schooljaar ben ik afgekeurd. Moet nu 9 maanden tussen zitten voor de volgende keuring.
Vraag me wel af hoe het zit met uitchecken in Landgraaf dan. Zouden ze daar mobiele NS-paaltjes neerzetten?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef greavy het volgende:
[..]
http://www.treinreiziger.(...)f_met_pinkpop-144379
Goed dat dit besloten is, Veolia die NS daarvoor "inhuurt". Het is voor Veolia slecht te doen om voldoende capaciteit te bieden tijdens de piekuren naar Pinkpop.
Neeej! Dat doen ze net zoals met de extra stops bij Herenveen ijsstadionquote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe het zit met uitchecken in Landgraaf dan. Zouden ze daar mobiele NS-paaltjes neerzetten?
Staan - als het goed is - mobiele uitcheckpaaltjes. Ook NSR zet extra personeel in op Landgraaf, samen met Veolia.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe het zit met uitchecken in Landgraaf dan. Zouden ze daar mobiele NS-paaltjes neerzetten?
Kan me voorstellen dat dat best pittig is. Zo'n concentratietest waarbij je constant naar hetzelfde zit te kijken. Anyway hoop ik binnenkort een uitnodiging te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Nog een concentratietest waar je een half uur naar driehoekjes loopt te staren. Die was wel pittig, omdat je redelijk gaat zitten knikkebollen.
Maar de één vind het makkelijk, en de ander noemt het hel en verdoemenis. Gewoon zorgen dat je goed wakker bent, red bulletje naar binnen klappen voor je naar binnen gaat, en gewoon je ding doen!
Zonde! Kan je het niet bij Amsterdam proberen? Of telt die keuring voor welke locatie dan ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Voor dit schooljaar ben ik afgekeurd. Moet nu 9 maanden tussen zitten voor de volgende keuring.
En als er ook maar iets tegenzit rijdt die trein vanaf december helemaal niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Als alles meezit zal deze trein vanaf aanstaande december over de HSL Zuid gaan rijden.
Als je het niet haalt, snel naar Rotterdam om je daar aan te melden bij STCquote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat best pittig is. Zo'n concentratietest waarbij je constant naar hetzelfde zit te kijken. Anyway hoop ik binnenkort een uitnodiging te krijgenEn als ik er niet doorheen kom wordt het even heeeeel hard nadenken wat ik dan wil gaan doen... machinist is iets waar ik al jaren over droom en een andere optie zou ik eigelijk niet zo snel weten.
Altijd leuk om te zien de fotoos van jou. Ik heb nooit de ophef lees enthousiasme begrepen over die ÖBB rijtuigen trouwens, ik heb er 2 keer ingezeten en heb elke keer lopen bedenken wat er nou zo bijzonder aan was, ik heb het niet kunnen vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rond kwart over ieder heel uur passeert te Leiden Centraal als een van de weinige treinen zonder stop de Beneluxtrein van Amsterdam naar Brussel Zuid van NS Hispeed. Als gevolg van beperkt beschikbaar eigen materieel zijn van de Oostenrijkse spoorwegen rijtuigen gehuurd. Deze worden alweer bijna een jaar ingezet tussen de Nederlandse en Belgische hoofdstad. Op zondag 20 mei 2012 passeert de NMBS 2840 met één eerste klas en vijf tweede klas ÖBB rijtuigen als trein 9252 het Centraal Station van Leiden, op weg naar Antwerpen en Brussel. Als alles meezit zal deze trein vanaf aanstaande december over de HSL Zuid gaan rijden. Op de achtergrond bevindt zich het kantoor van de Sociale Verzekeringsbank van Leiden.
gaat de goede kant op dan denk? Goed nieuws is het zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef James1988 het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend was... sinds 16-5 zijn 3 V250-stellen overgedragen aan NS Financial Services. Het betreft de 4804, de 4805 en de 4806. De eerste twee stellen werden al door NS Hispeed 'geleend' om opleidingen mee te doen, maar deze treinstellen zijn nu dus formeel in bezit van NS Financial Services en worden geleased aan NS Hispeed.
Er is nog geen inzetcertificaat voor reizigersvervoer, maar dat kan dus niet lang meer op zich laten wachten.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:49 schreef Fixers het volgende:
Vanmorgen in de krant een artikeltje over de schadecalaims naar aanleiding van de treinbotsing. Iemand heeft een stradivarius "verloren" bij de evacuatie.
duidelijk. Dus als ook de inzet van reizigersdienst in NL mogelijk is dan zouden we de eerste stellen vanaf september met reizigers kunnen verwachten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:31 schreef James1988 het volgende:
Alleen NL op dit moment. Het proefbedrijf loopt natuurlijk al enigszins, de opleidingsritten hebben plaats tussen het gewone treinverkeer, dit betreft meerdere ritten per dag.
Helemaal juist. Naar verwachting gaat die rijden in de serie 1000 (Amsterdam - Rotterdam v.v.) waardoor de frequentie daar omhoog gaat naar 4 Fyra's per uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
duidelijk. Dus als ook de inzet van reizigersdienst in NL mogelijk is dan zouden we de eerste stellen vanaf september met reizigers kunnen verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |