quote:
Terechte klacht welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Cucumissativus het volgende:
.. en ik trof het niet want het was zo'n opgevoerde tram die in elk gehucht stopte!![]()
Dat is toch dat ding op het hoofdkantoor van de ns?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
De sprinter in de toekomst.
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik waag me daar niet. Kan je mij meer over vertellen?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat is toch dat ding op het hoofdkantoor van de ns?
Volgens mij heeft de ns op een bepaalde plek in het hoofdkantoor een aantal treinen staan, ik weet er ook niet heel veel van.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee. Ik waag me daar niet. Kan je mij meer over vertellen?
Klopt. Staan - als het goed is - in het HK op de Laan van Puntenburg 100, en nee, je kan er niet zomaar naar binnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef remcoP het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de ns op een bepaalde plek in het hoofdkantoor een aantal treinen staan, ik weet er ook niet heel veel van.
pasje vragen bij de balie. Been there, done that.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt. Staan - als het goed is - in het HK op de Laan van Puntenburg 100, en nee, je kan er niet zomaar naar binnen.
Kan je zomaar een pasje vragen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pasje vragen bij de balie. Been there, done that.
nee, net zoals je de inktpot of andere bedrijfsgebouwen niet zomaar kunt betreden.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je zomaar een pasje vragen dan?
Wat is hier zo bijzonder aan? Dit ding kon toch al de vorige sprinters vervangen ipv die nieuwe lelijke dingen van nu? Mag allemaal wel wat beter ogen imo.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
De sprinter in de toekomst.
[ afbeelding ]
Dat gaat via UMTS.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:06 schreef James1988 het volgende:
Die "Sprinter van de toekomst" mist een vrij cruciaal onderdeel: een koppeling om meerdere treinstellen mee te kunnen koppelen, of weg te slepen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | STATION PERRONSPOOR VERTREKTIJD Utrecht 9B 9:02 Houten Castellum 2 9:12/9:16 Geldermalsen 4B 9:29/9:32 Den Bosch 1B 9:46/9:49 Eindhoven 3 10:10/10:21 Weert 3B 10:39/10:42 Roermond 1 10:57/11:00 Sittard 3A 11:15/11:17 Heerlen 2 11:32/11:50 Kerkrade 2 11:59/13:10 Landgraaf 13.16/13:25 Heerlen 13.28/13:37 Schin op Geul 13.46/13:52 Valkenburg 13.56/14:45 Maastricht 14.56/16:00 Sittard 16.14/16:17 Roermond 16.32/16:33 Weert 16.46/17:04 Eindhoven 17.04/17:08 Den Bosch 17.28/17:48 Utrecht 18.19 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Utrecht 9:22 Woerden 9.32/9:35 Gouda 9.44/9:47 Rotterdam 10.07/10:15 Dordrecht 10.29/10:36 Zevenbergen 10.49 Roosendaal 11.01/11:11 Goes 11.44/11:58 Vlissingen 12.17/16:33 Goes 16:50/17:03 Roosendaal 17:33/17:52 Dordrecht 18:19/18:24 Rotterdam 18:36/18:40 Gouda 18:59/19:03 Woerden 19:13/19:15 Utrecht 19:25 |
JaZekerquote:Op maandag 21 mei 2012 11:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
En het slepen gebeurt gewoon magnetisch toch?
Pfff... dus er zijn er zo'n 65 die het veld moeten ruimen?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:09 schreef MTL het volgende:
Als ze nog een open dag hebben denk ik niet dat je te laat bent
Begreep dat ze wel over de 90 aanmeldingen zaten voor aankomend jaar, dus om 25 over te houden (na alle tests) moeten er toch behoorlijk wat afvallen.
Wat is eigenlijk normaal gesproken het percentage afvallers bij de tests (als je via NS solliciteert)? Ik meende ooit gehoord te hebben dat 1 op de 10 doorgaat, maar dat lijkt mij erg weinig...
Ken eigelijk alleen de gevreesde knoppentestquote:Op maandag 21 mei 2012 18:00 schreef MTL het volgende:
Ik denk dat het nog best lastig kan zijn om überhaupt de eerste klas vol te krijgen met die percentages.
Er zijn altijd mensen die niet komen opdagen voor het intakegesprek (dus nog voor die tests), en daarnaast nog een percentage die al afvalt tijdens het intakegesprek plus daarbij dan de mensen die afvallen bij de tests.
De tests die je moet doorlopen zijn:
- capaciteitentest
- reactietest
- concentratietest
- gesprek met psycholoog
- vragenlijsten
http://www.treinreiziger.(...)f_met_pinkpop-144379quote:NS en Veolia rijden beide naar Landgraaf met Pinkpop
Bij de aankomende editie van Pinkpop in Landgraaf, zaterdag 26 mei tot en met maandag 28 mei, rijden NS en Veolia beide van en naar Landgraaf.
De lijn Maastricht Randwyck - Heerlen - Landgraaf - Kerkrade Centrum wordt normaal altijd uitgevoerd door Veolia en de afgelopen jaren was dat met Pinkpop niet anders. Dat zorgde echter voor problemen. Veolia had moeite genoeg capaciteit te bieden en bovendien kostte het de kleine vervoerder veel geld.
Verder was het voor reizigers met een OV-chipkaart onhandig, aangezien zij, indien ze reisden op saldo, om moesten checken om met Veolia verder te reizen en daardoor meer geld kwijt waren.
NS rijdt met pendeltreinen
Vanaf dit jaar rijdt de NS met pendelende dubbeldekkers tussen Heerlen en Landgraaf. Het perron van station Landgraaf is daarvoor speciaal langer gemaakt, zodat reizigers niet meer naast het perron uit hoeven te stappen door te lange treinen.
De doorrijdende NS-treinen zorgen er ook voor dat reizigers die met de NS aanreisden niet meer om hoeven te checken en daardoor goedkoper uit zijn met de chipkaart.
Reisplanner
Helaas is de reisplanner van de NS nog niet aangepast aan de nieuwe situatie. Er staan zelfs minder treinen in de planner dan die er gebruikelijk rijden. Dit wordt naar verwachting snel aangepast.
Extra treinen
De extra treinen die elk jaar voor Pinkpop rijden in de nachten, van Heerlen richting Eindhoven en de Randstad, staan al wel goed in de reisplanner.
Valt me nog mee. Toen ik solliciteerde voor trdl, waren er een stuk of honderd aanmeldingen voor mijn post. Uiteindelijk hebben er twee een contract gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:09 schreef MTL het volgende:
Ik meende ooit gehoord te hebben dat 1 op de 10 doorgaat, maar dat lijkt mij erg weinig...
http://www.werkenbijprora(...)r/Pages/default.aspxquote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Toen ik solliciteerde voor trdl, waren er een stuk of honderd aanmeldingen voor mijn post. Uiteindelijk hebben er twee een contract gekregen.
Aldus een collega van jequote:“Dat sollicitatietraject is een Idols-achtige afvalrace. Door een elektronische persoonlijkheidstest die je thuis kunt doen en door diverse tests, gesprekken, rollenspellen en simulaties met systemen blijven alleen mensen over die echt geschikt zin voor deze baan.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |