Nee volgens mij niet, heb je hm niet op fok gepost?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:50 schreef pessie het volgende:
Meimel ik heb op facebook wel een foto gezet van Nathan met die combinatie, maar heb ik jou op FB?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee het was hier kijk maar Kinderkleertjes deel 121
Dat was spewey idd, en die pyjama's waren van Baby Gap. Maar het was de Thaise variant dus wasnieechtnie. Maar als je idd op ebay zoekt naar Baby Gap kom je wel wat tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat was spewey volgens mij. Die was van Carter uit Amerika dacht ik. Zoek daar eens op bij ebay.
Lol. Ik zal zo eens een foto maken. Eerst de kasten een beetje inruimen, Want zoonlief heeft zelf zn kleren uitgezocht vanochtendquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wel doen graag!! Dan voel ik me hopelijk ook weer wat beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet. En nummer 344.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef lily het volgende:
ook geen 'het is verzonden' mailtje?
die kreeg ik dinsdag wel..
Ik heb mijn 346 gister gekregen. Ik hoop dat je het morgen krijgt lily!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef lily het volgende:
342
Maar ze heeft het dinsdag verzonden, mailde ze (en vandaag komt geen post).
Ik had het wel gisteren al verwacht.
Is postnl het straks nog kwijtquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb mijn 346 gister gekregen. Ik hoop dat je het morgen krijgt lily!
Whehe, welneequote:
Hou op hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef Sannne het volgende:
Hmz ik had ook de 340 serie maar nog niks binnen... Maar gisteren helemaal geen post gehad! Vreemd.. Zal morgen wel komen, hoop het!
DML, daar kan best nog wat bij
Ja dat wel...je helpt niet hequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als octo en/of Kyara meedoen is het niet nodig. We zitten op 39 euro momenteel geloof ik.
Maar hij is echt leuk
Oeh gaan we samen een dagje shoppen! Met mijn klm voucher, delen we de kosten van het andere ticketquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik wil ook naar Londen
Mja zit er voorlopig even niet inAlthans weet niet of t prettig is er in mn verlof te lopen
Next heeft al een tijdje gratis verzenden nu toch? Dacht ik?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef bitterend het volgende:
Ja next vind ik ook vrij duur + die verzendkosten...![]()
Ik zei ook tegen mijn man..R haar kast is veel te leeg![]()
Oh nee, als je zelf al 50 hebt is dat een betere deal idd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Ik vrees dat ik toch af ga haken. Ik kom nl zelf al op de 50 euro uit en dan kan ik het beter rechtstreeks naar mezelf laten sturen.Ik hoop dat Octo nog wat vindt zodat jullie bestelling ook door kan gaan! zo niet dan kan het eventueel ook wel via mij lopen
Doe eens plaatjes? Ik wil wel eens zien wat we overeenkomstig hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook een uur geleden een bestelling geplaatst voor 50 euro's![]()
Bodenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja raar verhaal met die knoopjes was dat. Heb je ze nog gemaild daarover?
Ik vind Boden ook geweldig en super kwaliteit maar die prijs
Die is leeeeeuk!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef Sannne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die zo leuk voor E! Verjaardagsjurkje? Gele legging eronder...
Ik weet niet zeker of die donker blauw bij haar past omdat ze zo licht is?? maar die rode en gele van onder welquote:
Omdat ik zit te kloten schijnbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom staat marieskleertjes er 2x in trouwens?
Oh tnx sanne ! Ik ga m gelijk opslaan. Mag die ook in de OP?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Sannne het volgende:
http://www.joycekinderboetiek.nl/
Enige jammere is, geen ideal op paypal, maar zelf overboeken.. Dan ben ik er al te lui voor
Zeg dat wel...ik heb zo lang op 3 broeken gewacht dat ik ze gisteren gewoon zelf in de winkel heb gehaald...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat opschuiven van de levering van H&M word ik echt schijtziek van. Ik wil gewoon een paar sokken potdorie
Nou echt he!! Had ik laatst ook, omdat het rokje er niet was verschoven ze constant mijn hele bestelling.. Ik heb nu besloten dat als het niet op voorrraad is ik ook niet meer bestel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat opschuiven van de levering van H&M word ik echt schijtziek van. Ik wil gewoon een paar sokken potdorie
JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:16 schreef danic het volgende:
Bij melk of puur, verjaardagsoutfit:
[ afbeelding ]
Wat een leuk paars shirtjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef PiercedGal het volgende:
wat is er met marie?? Ik ben ook wel benieuwd, lijkt wel alsof ze het weggeeft:)
Hier een foto van mn laatste aankoop en haar mooie slofjes (zijn voor nu nog wat te groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed dat ik het Marie-pak niet heb weggelegd, hij past idd best goed! Qua romp zit ie prima, benen en armen wat lang nog!
Ben dr zo blij mee!!
(foto in spoiler want beetje groot.. Te lui om te verkleinen)
Ik kan altijd vrij goed onthoudenquote:
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstu!!
[ Bericht 24% gewijzigd door NotTheSame op 19-05-2012 21:56:45 (Even het plaatje van FB gepost) ]
Jeuzus wat duur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Woods.nl: 22, 23 en 24 mei 25% korting met code VIP112.
Ik heb geen idee of je je moet registreren. Ik heb in m'n eerste post nu een printscreentje geplakt van het bericht op FB daar staat ook in dat het niet op alle kleding gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Sandous het volgende:
ik krijg geen korting bij zyzou, moet je je eerst aanmelden?
heb je een link voor mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Kersjes het volgende:
Toch maar besteld![]()
PiercedGal, je kan ook meekletsen in het babytopic.
dit is het KLEERTJEStopicquote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef PiercedGal het volgende:
[..]
heb je een link voor mij?
anders ga ik even zoeken...ben alleen niet zo handig (NOG NIET)
Zijn hier geen baby's meer dan??
Oh! Hebbe!quote:
Nou zeg dat welquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:57 schreef Juud79 het volgende:
Bij Zeeman, 68 t/m maat 86, alles van Badstof...
Pakje, 4,99
[ afbeelding ]
Twee broekjes, 3,99
[ afbeelding ]
Jurkje 3,99
[ afbeelding ]
En slippertjes, maat 17-22, ook in jongensprint, 1,29
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd... hij is geweldig! (komt ie vandaan???)quote:
al die badstof dingen gaan tot 86 maar ze vallen echt huge.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Die shorts... daar krijg ik MInke denk ik ook nog wel in (zeker als de luiers hopelijk weg is straks...) Dat jurkje is ook wel heel leuk. Ga es kijken of ze die ook in wat grotere maten hebben!
[..]
Ik ben verliefd... hij is geweldig! (komt ie vandaan???)
Zoiets, Lijnloos? http://www.kinderondergoe(...)d-met-brede-bandjes/quote:Op maandag 21 mei 2012 13:03 schreef Lijnloos het volgende:
Ah kijk, dan krijg ik MInke er wel in...Tnx SC!
Trouwens, effe een ontzettende N00b-vraag: Als Minke straks geen luier meer om heeft, dan dus ook geen romper meer, maar wel een onderbroekje. Nou dacht ik, dan moet ik er vast nog een hemdje bij doen, maar is dat nou hetzelfde als zo'n singlet? Wat dat is het enige wat ik overal zie staan... En ze zien er in mijn ogen iets anders uit dan mijn beleving van een hemdje.
http://www.hema.nl/winkel(...)isjeshemd-(19396099)quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, zoiets... (alleen dan liever voor iets minder geld...)
Ja, dat kan natuurlijk ook... gewoon niks eronder. Ergens lijkt me dat zo koud, terwijl het natuurlijk onzin is, maar ik ben zo gewend dat ze haar romper nog onder haar shirtjes aan heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:28 schreef mefke79 het volgende:
Nirak, de gewone 'saaie' witte van de Hema zijn wel zo goedkoop. Ook hebben ze regelmatig acties met meerdere rompers in 1 pak, die zijn dan ook goedkoper (nu 5 voor 9 euro). En kruidvat heeft rompers, net als Zeeman en Wibra. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de meeste maten gewoon een hele lading van die saaie witte heb, aangevuld met een paar leuke.
Lijnloos, ik zou nog effe wachten met hemdjes scoren. Driekus gaf van het weekend al aan dat hij ze niet aan wil omdat het warm was. Dus die doet nu een broekje (hema) zonder hemd en dan een t-shirt eroverheen.
ja Ipanema, maar dan heb je t ook over heel iets anders dan zeemanslippersquote:Op maandag 21 mei 2012 12:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ipanema slippertjes zijn heel zacht en buigbaar enzo.
Maar ik vind slippers niet zo leuk dus we hebben hier gewoon een paar simpele voor de show
Wibra heeft ook prima ondergoed voor kidsquote:Op maandag 21 mei 2012 13:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook... gewoon niks eronder. Ergens lijkt me dat zo koud, terwijl het natuurlijk onzin is, maar ik ben zo gewend dat ze haar romper nog onder haar shirtjes aan heeft.
Ik zoek nu 74, want 62/68 gaat nog net.. Cas is toch al wel groter?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij zoekt natuurlijk dezelfde maat waar Cas nu in zit
o heeft Ziengs ook Teva joh? heb ik hier daar nog niet gezien?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef mefke79 het volgende:
BJ, bij Nimco en bij Ziengs hebben ze ze volgens mij op voorraad, kan je ze daar passen. Ze zijn toch overal even duur volgens mij.
Cas gaat richting de 80 dus ik kan even in zijn kast snuffelen?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:10 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik zoek nu 74, want 62/68 gaat nog net.. Cas is toch al wel groter?
Hoewel, ik denk dat 74 de kledingmaat is die het langste mee gaat?
neej die van Evie van vorige zomer zijn ook nog heeeeeel netjes idd. En die droeg ze maandenlang elke dag. Thanx voor je advies.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef mefke79 het volgende:
BJ, dan zou ik voor de 25 gaan, niet voor kleiner. De volgende maat is meteen 26, te groot loopt niet lekker.
Overigens, wij hebben alle paren tot nu toe ook gewoon bewaard voor Tienus. Je verslijt die schoenen niet echt zeg maar.
Ah tnx... helaas geen WIbra in het dorp hier... maar zal ook es bij Zeeman gaan spieken en Hema idd. Komt goed!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wibra heeft ook prima ondergoed voor kids
http://www.wibra.nl/collecties_basis.php?cat=Baby&type=textiel
Dat mag natuurlijk altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Cas gaat richting de 80 dus ik kan even in zijn kast snuffelen?
Is niet alleen lastig bij 2 vrouwen hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk altijdeens kijken of er wat tussen zit wat ik en mijn mevrouw bevalt
Dat is dus wel het nadeel van 2 vrouwen.. Wat we vinden allebij wat van de kleren die onze meneer aan krijgt, soms lastig shoppen
dat heb ik met mn meneer ook hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk altijdeens kijken of er wat tussen zit wat ik en mijn mevrouw bevalt
Dat is dus wel het nadeel van 2 vrouwen.. Wat we vinden allebij wat van de kleren die onze meneer aan krijgt, soms lastig shoppen
Ik ga morgen eens even neuzen.... thanks!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:26 schreef mignonne het volgende:
Geen idee of het een jongensversie is, hij hing bij de meisjeskleertjes maar ik vind dat ie heel goed voor een jongetje kan!
Bodpa het gaat tot 86ze zijn er ook in heule kleine schetige maatjes
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:55 schreef Poppejans het volgende:
Over shorts gesproken, ik heb voor Wolf de metromandie 2 joggingstof shorts gekocht die in Hema folder staan v meisjes. Een blauwe met witte sterretjes en een groen/wit gestreepte
Claudiaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het stofje superleuk, alleen de rondingen aan de onderkant te meisjesachtig. Dus ik koop zoiets wel voor mijn dochter :-p.
ik heb geen dochter, ik moet iets hequote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het stofje superleuk, alleen de rondingen aan de onderkant te meisjesachtig. Dus ik koop zoiets wel voor mijn dochter :-p.
Zeg waar blijft jouw kledingkast foto?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat dan he. Zweten in die hitte voor een meid
Nope. No can do. Ik ben klaar. Geen nieuwe ukken meer voor mij. Zelfs geen meisjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat dan he. Zweten in die hitte voor een meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |