Nee volgens mij niet, heb je hm niet op fok gepost?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:50 schreef pessie het volgende:
Meimel ik heb op facebook wel een foto gezet van Nathan met die combinatie, maar heb ik jou op FB?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee het was hier kijk maar Kinderkleertjes deel 121
Dat was spewey idd, en die pyjama's waren van Baby Gap. Maar het was de Thaise variant dus wasnieechtnie. Maar als je idd op ebay zoekt naar Baby Gap kom je wel wat tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat was spewey volgens mij. Die was van Carter uit Amerika dacht ik. Zoek daar eens op bij ebay.
Lol. Ik zal zo eens een foto maken. Eerst de kasten een beetje inruimen, Want zoonlief heeft zelf zn kleren uitgezocht vanochtendquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wel doen graag!! Dan voel ik me hopelijk ook weer wat beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet. En nummer 344.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef lily het volgende:
ook geen 'het is verzonden' mailtje?
die kreeg ik dinsdag wel..
Ik heb mijn 346 gister gekregen. Ik hoop dat je het morgen krijgt lily!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef lily het volgende:
342
Maar ze heeft het dinsdag verzonden, mailde ze (en vandaag komt geen post).
Ik had het wel gisteren al verwacht.
Is postnl het straks nog kwijtquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb mijn 346 gister gekregen. Ik hoop dat je het morgen krijgt lily!
Whehe, welneequote:
Hou op hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef Sannne het volgende:
Hmz ik had ook de 340 serie maar nog niks binnen... Maar gisteren helemaal geen post gehad! Vreemd.. Zal morgen wel komen, hoop het!
DML, daar kan best nog wat bij
Ja dat wel...je helpt niet hequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als octo en/of Kyara meedoen is het niet nodig. We zitten op 39 euro momenteel geloof ik.
Maar hij is echt leuk
Oeh gaan we samen een dagje shoppen! Met mijn klm voucher, delen we de kosten van het andere ticketquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik wil ook naar Londen
Mja zit er voorlopig even niet inAlthans weet niet of t prettig is er in mn verlof te lopen
Next heeft al een tijdje gratis verzenden nu toch? Dacht ik?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef bitterend het volgende:
Ja next vind ik ook vrij duur + die verzendkosten...![]()
Ik zei ook tegen mijn man..R haar kast is veel te leeg![]()
Oh nee, als je zelf al 50 hebt is dat een betere deal idd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Ik vrees dat ik toch af ga haken. Ik kom nl zelf al op de 50 euro uit en dan kan ik het beter rechtstreeks naar mezelf laten sturen.Ik hoop dat Octo nog wat vindt zodat jullie bestelling ook door kan gaan! zo niet dan kan het eventueel ook wel via mij lopen
Doe eens plaatjes? Ik wil wel eens zien wat we overeenkomstig hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook een uur geleden een bestelling geplaatst voor 50 euro's![]()
Bodenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja raar verhaal met die knoopjes was dat. Heb je ze nog gemaild daarover?
Ik vind Boden ook geweldig en super kwaliteit maar die prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |