Nee, ik had eerst niet in de gaten dat ik m gesloten hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef Gridlok het volgende:
Duurde je godverdomme 3 minuten om een kip te googlen????
EN JE BENT NOG NIET EENS ZEKER VAN JE ZAAK???? JEEEZUSSSSSSquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had eerst niet in de gaten dat ik m gesloten had
En tis geen kip, maar een chickie.
Ofzo
Ewaquote:
Lekkere brownie, niet te droog ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had eerst niet in de gaten dat ik m gesloten had
En tis geen kip, maar een chickie.
Ofzo
Iemand mee dood slaan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
Wil niet fokken maar maandag ipad gekocht en ik voel me nu verplicht er iets op te doen hihi
Oh myquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind hem mad sexyWel een beetje skinny.
Jij doet stom tegen mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
EN JE BENT NOG NIET EENS ZEKER VAN JE ZAAK???? JEEEZUSSSSSS
Sexy littekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Lekkere littekens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Dat is een vorm van mannelijkheid, zo kan hij laten zien dat hij veel pijn kan verdragen.quote:
Jij altijd met je gare conclusies. Ik geef aan dat ik het jammer vind dat hij skinny is, maar dat neemt niet weg dat ik hem gewoon keihard en herhaaldelijk zou doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sexy litteken
En gaan huilen omdat ie skinny is maar ondertussen soppen op Faber en Pharell
zo'n sneetje doet geen pijn manquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dat is een vorm van mannelijkheid, zo kan hij laten zien dat hij veel pijn kan verdragen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij altijd met je gare conclusies. Ik geef aan dat ik het jammer vind dat hij skinny is, maar dat neemt niet weg dat ik hem gewoon keihard en herhaaldelijk zou doen.
baardgroei is wel een grote pré ja. Littekens niet echt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
Man mag wel een ruwe huid hebben, niet zo'n baby huidje zoals al die modelboys.
Wil ik graag met jullie delenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Wat is dat toch met al dat mededelen wie je zou doen enzo!?[ afbeelding ]
Is stoer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Wat is dat toch met al dat mededelen wie je zou doen enzo!?[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij altijd met je gare conclusies. Ik geef aan dat ik het jammer vind dat hij skinny is, maar dat neemt niet weg dat ik hem gewoon keihard en herhaaldelijk zou doen.
En die littekens storen me niet echt eigenlijk. Vind het wel iets hebben inderdaad.
Omdat ze weet dat jullie er ook aan denken maar niks durven te zeggen omdat jullie niet willen gezien worden als slet.quote:
Juh, dat is t.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat jullie er ook aan denken maar niks durven te zeggen omdat jullie niet willen gezien worden als slet.
Ha!
Zie je me nu als een slet, Gridlok? Mijn hart, wat doe je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat jullie er ook aan denken maar niks durven te zeggen omdat jullie niet willen gezien worden als slet.
Ha!
Waarschijnlijk wel. Ik ben ook heel saaiquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nou, ik heb niet echt een verlanglijstje, is dat saai?
Ik word btw al vanaf mn 16e gezien als slet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ha!
Zijn we samen saai.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik ben ook heel saai
Heb het over het grote geheel, hoe mensen in het algemeen kijken naar vrouwen en hun daden/lusten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zie je me nu als een slet, Gridlok? Mijn hart, wat doe je.
Moet je je poes maar in je broek houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word btw al vanaf mn 16e gezien als slet.
Hoe kijken mensen daar naar dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb het over het grote geheel, hoe mensen in het algemeen kijken naar vrouwen en hun daden/lusten.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn we samen saai.
Neuken? Scharen?![]()
![]()
dr klopt geen bal van dat vooroordeel anderrs.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je je poes maar in je broek houden.
Watvoor conclusie heb je het nu over?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En die littekens storen me niet echt eigenlijk. Vind het wel iets hebben inderdaad.
Typische beeld van Mannen zijn supertje als ze met meerdere vrouwen doen, vrouwen zijn sletten. Vertrapt beeld gemaakt door religie.quote:
wtfquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Watvoor conclusie heb je het nu over?
Anywayz van die littekens dat meende ik.![]()
Dit vind ik ook een mooi litteken
[ afbeelding ]
Oh ik vind mannen net zo goed vieze sletten hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typische beeld van Mannen zijn supertje als ze met meerdere vrouwen doen, vrouwen zijn sletten. Vertrapt beeld gemaakt door religie.
Het zou eigenlijk niet eens erg moeten zijn als vrouwen het met veel mannen doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typische beeld van Mannen zijn supertje als ze met meerdere vrouwen doen, vrouwen zijn sletten. Vertrapt beeld gemaakt door religie.
Kan. Maar te duur voorquote:
Ja ik ook, maar zo word dat niet in de media gebracht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh ik vind mannen net zo goed vieze sletten hoor
Dat vind ik er dan weer raar uitzienquote:
Nou kun je best veel uit opmaken, van bindingsangst tot gewoon een klootzak zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t sowieso niet veel uitmaken, of een man nou veel vrouwen, of mannen heeft gehad, of een vrouw veel vrouwen of mannen, wat boeit mij dat nou.
Same here.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t sowieso niet veel uitmaken, of een man nou veel vrouwen, of mannen heeft gehad, of een vrouw veel vrouwen of mannen, wat boeit mij dat nou.
Mja, Kan, maar ik bepaal gewoon wel zelf wat die persoon voor mij betekent en dat baseer ik niet op zijn/haar verleden, maar op de relatie die hij/ zij heeft met mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou kun je best veel uit opmaken, van bindingsangst tot gewoon een klootzak zijn.
Ik zou geen mannelijke maagd van 34 willen btwquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Same here.
En mensen die dat wel wat uitmaakt veroordeel ik altijd wel een beetje
Oh maakt mij wel uit hoor, ik zou geen vent hoeven die tig vrouwen heeft gehad. Voor vriendinnen maakt het me dan weer niet zoveel uit wat ze uitvoeren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij bent al op Huisje Boompje Beestje level.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh maakt mij wel uit hoor, ik zou geen vent hoeven die tig vrouwen heeft gehad. Voor vriendinnen maakt het me dan weer niet zoveel uit wat ze uitvoeren.
Maarja, ik hou me daar sowieso niet echt mee bezig ofzo want ik hoef geen andere man.
Yeah and I love itquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent al op Huisje Boompje Beestje level.
Ik ook niet, maar Ado heeft t ook niet bij 2 gehouden en mijn ex ook niet, maakt me echt niet uit. Het gaat om hoe hij mij behandelt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh maakt mij wel uit hoor, ik zou geen vent hoeven die tig vrouwen heeft gehad. Voor vriendinnen maakt het me dan weer niet zoveel uit wat ze uitvoeren.
Maarja, ik hou me daar sowieso niet echt mee bezig ofzo want ik hoef geen andere man.
Die kan je een btje kneden tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou geen mannelijke maagd van 34 willen btw
Ik ook al een tijdje hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent al op Huisje Boompje Beestje level.
Mij wel, ik ben bevooroordeeld...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kan je een btje kneden toch
Als ik hem echt heel leuk zou vinden zou het me niet uitmaken
Bij jou weet ik nooit of je t meent of nie eh en dan voel ik me heel onzekerquote:
Die Dee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat n raar wijf bij de rijdende rechter @DWDD
Bluhquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lukte toch niet, ga maar was opvouwen.
Geen idee, maar raar was ze wel...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij jou weet ik nooit of je t meent of nie eh en dan voel ik me heel onzeker![]()
[..]
Die Dee?![]()
[..]
Bluh
Zal wel dan.. Heb wel stuk gelegen om haarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar raar was ze wel...
Ik dacht dat ze ging slaan ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal wel dan.. Heb wel stuk gelegen om haar
Maar vond haar tegelijkertijd ook angstaanjagend
Als het Dee is, zie ik haar dat ook nog wel doen O_oquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging slaan ofzo
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook huisje boompje beestje
Of toch niet, ik twijfel
Lastig he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook huisje boompje beestje
Of toch niet, ik twijfel
Ja, genieten en huisje boompje beestje gaan niet samen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ookAan de ene kant lijkt het me echt leuk maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van meh, liever nog even genieten
das wel jammerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, genieten en huisje boompje beestje gaan niet samen.
Dat dus.. Aan de ene kant wil ik ook heul graag weer een vriendinnetje.. Maar aan de andere kant.. Nu kan ik wel doen en laten wat ik wilquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ookAan de ene kant lijkt het me echt leuk maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van meh, liever nog even genieten
Jaquote:
Andere "manier van" denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, genieten en huisje boompje beestje gaan niet samen.
Volgens mij heeft JB het best naar d'r zin hoorquote:
Jet is ook onzin, ik ben nu gelukkiger en geniet meer dan ik ooit ben geweest/ heb gedaan.quote:
heb je kinderen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jet is ook onzin, ik ben nu gelukkiger en geniet meer dan ik ooit ben geweest/ heb gedaan.
quote:
En je kwam helemaal speciaal hierheen om dat hier te melden, wauw :$quote:
Hai l0t :$quote:
"Ze zei D tegen me"quote:
Goed wel. Druk met onderzoek en ga volgende week beginnen op m'n nieuwe afdeling, best wel zin inquote:
Klinkt wel spannend allemaal iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Goed wel. Druk met onderzoek en ga volgende week beginnen op m'n nieuwe afdeling, best wel zin inGaat wel superdruk worden maarja, dan gaat de tijd ook lekker snel.
Met jou?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef L0t.. het volgende:
Pfff ik wil gewoon m'n diploma, ben zo klaar met studeren
Dat moet je zekerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:56 schreef Fascination het volgende:
Ik moet 'm zometeen toch echt eens kijken.
wtfquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Dqod het volgende:
Lol, worden er nu al meme's van gemaakt
[ afbeelding ]
Nog een jaar. Einde is in zicht gelukkig. Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:Begrijpelijk![]()
Moet je nog lang?
Luisterde je maar vaker naar mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat moet je zeker
Ik kijk t normaal nooit, maar er werd zo op aangedrongen en het was het dubbel en dwars waard
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
wtf
[..]
Nog een jaar. Einde is in zicht gelukkig. Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?
Nu voel ik me schuldigquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luisterde je maar vaker naar mij.Zaten wel vaker pareltjes bij de rijdende rechter bij.
Ohja snap ik, zou dierenartsassistente niet leuk zijn ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb destijds dierverzorging gestudeerd, maar zit er nog wel weer aan te denken om terug te gaan.. Of iig een opleiding/cursus talen te gaan volgen
DVZ kun je zo weinig mee
Dat lijkt me op zich wel wat ja, maar sowieso zit alles hier vol iigquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja snap ik, zou dierenartsassistente niet leuk zijn ofzo?
quote:
Pas maar op, toen ontspoorde ik helemaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 meisjes, binnenkort eerste bhtje kopen
whehe, ik zal eraan denken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas maar op, toen ontspoorde ik helemaal
schattigquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 meisjes, binnenkort eerste bhtje kopen
quote:
Ohh das wel jammer jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
Dat lijkt me op zich wel wat ja, maar sowieso zit alles hier vol iig
Als ik nu voor DA-A zou gaan? Ik denk het eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh das wel jammer jaMoet je dat via zo'n werken/leren-traject doen?
Potverdomme, kan ik daar geld mee verdienen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (2)
Vrouwen ontmoeten is professionele business
Ik heb die hele OP eens doorgelezen. Jeetje zeg, wat een treurnis.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Het lukt me niet, het is zoooooooo langquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die hele OP eens doorgelezen. Jeetje zeg, wat een treurnis.
Ik denk het welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdomme, kan ik daar geld mee verdienen?
Ik probeer er nu achter te komen wat nu precies het doel is. Snap er tot nu toe vrij weinig van.. Die tekeningetjes ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die hele OP eens doorgelezen. Jeetje zeg, wat een treurnis.
Volgens mij niet nee, weet je welke dat zijn? Dan zet ik ze zo opquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Fascination het volgende:
Maar Dqod, heb je de afleveringen van de vrouw met het hekje en de man met de hengel ook gezien van de rijdende rechter?
Had ik verdammt noch mal al jaren rijk kunnen zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik probeer er nu achter te komen wat nu precies het doel is. Snap er tot nu toe vrij weinig van.. Die tekeningetjes ook
Ja, eigenlijk gaat het erom meer zelfvertrouwen te kweken, als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik probeer er nu achter te komen wat nu precies het doel is. Snap er tot nu toe vrij weinig van.. Die tekeningetjes ook
Deze sinosappelquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gurl powurrr
Mannen not allowed
Snap er niks vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaat het erom meer zelfvertrouwen te kweken, als ik het goed begrepen heb.
Deze ook:
[ afbeelding ]
Aight, dan poker ik rustig verder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gurl powurrr
Mannen not allowed
Moet ik even zoeken. Die zijn echt briljant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, weet je welke dat zijn? Dan zet ik ze zo op
Ik dacht meer aan dat de emoties van de vrouw veel heftiger zijn en veel meer uit pieken en dalen bestaan.. Ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap er niks van
Er staat verder ook geen uitleg bij ofzo.
Het betekent dat emoties tussen jij en zij instaan...denk ik?
Hahahahquote:Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen.
Is goed.. Deze van die hond ook btwquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken. Die zijn echt briljant.
Waarom diequote:
Ik snap sowieso weinig van die plaatjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap er niks van
Er staat verder ook geen uitleg bij ofzo.
Het betekent dat emoties tussen jij en zij instaan...denk ik?
Heb m'n theorie niet gehaald vanmorgen, maar als ik rij zoals ik nu rij op mijn praktijkexamen zou ik dik slagen.quote:
Ahh zo.. Hmm da's minder jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb m'n theorie niet gehaald vanmorgen, maar als ik rij zoals ik nu rij op mijn praktijkexamen zou ik dik slagen.
Ah, kut voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb m'n theorie niet gehaald vanmorgen, maar als ik rij zoals ik nu rij op mijn praktijkexamen zou ik dik slagen.
Ja ben best lang nu bezig, maar heb twee maanden niet gereden want hij was er niet en toen nog een maand want ik was er niet, dus heb het gemiddelde nog niet overschredenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef L0t.. het volgende:
Ben je nou nog steeds aan het rijlessen wd? Dat is al best lang toch...
Ahh oké, wanneer mag je op? Of mag je dat pas plannen als je je theorie hebt gehaald?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ben best lang nu bezig, maar heb twee maanden niet gereden want hij was er niet en toen nog een maand want ik was er niet, dus heb het gemiddelde nog niet overschreden
Dat zijn ze? Thanks Fasj0nquote:
Nee, mag pas als ik m'n theorie heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh oké, wanneer mag je op? Of mag je dat pas plannen als je je theorie hebt gehaald?
Ik heb ook 3x over mn theorie gedaan hoor, echt belachelijkWel in 1x geslaagd voor praktijk gelukkig
Yeah, de eerste gaat over de man met de hengel en de tweede over de vrouw en het hekje.quote:
Hokeujjj.. Ik ben bijna klaar met die van t hondje iigquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, de eerste gaat over de man met de hengel en de tweede over de vrouw en het hekje.
Ja precies, theorie is nog niet zo ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mag pas als ik m'n theorie heb.Ga zo weer een afspraak maken dus kijk zo even.
Ja ik ben met twee fout teveel gezakt, zo kut. Maar hoop ook in 1 keer praktijk te halen, scheelt geld. Die dertig euro theorie is niet zo heel erg..
Oh, van welke datum is die dan? Doet bij mij zo geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hokeujjj.. Ik ben bijna klaar met die van t hondje iig
Ja dat dacht ik ook zoiets, maar ik kijk nu en het zijn ongeveer 3 theorie examens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja precies, theorie is nog niet zo ergWat kost een praktijkexamen tegenwoordig, iets van 250 euro ofzo?
10 april staat er bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, van welke datum is die dan? Doet bij mij zo geen belletje rinkelen.
Ohh echt, dat valt wel meequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook zoiets, maar ik kijk nu en het zijn ongeveer 3 theorie examens.¤94,95.
Mag dus max. 3 keer over mijn theorie doen.
Ohwquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
O laat maar Lot. Moet de rijschool dan ook nog betalen. Kankerduur.
wow wtf, gewoon bijna 320 euro voor een praktijkexamenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
Komt nog eens 220 euro bovenop. Kankergeld groeit op mijn rug zeker.
Die is wel toffff! Ik wil een gele. Ik vind geel leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil een roze jeans. Vind deze van de Zara wel mooi alleen wil ik 'm eigenlijk nog rozerderder
[ afbeelding ]
Is dat zo'n PUA-achtig gebeurenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Mooie kleurquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil een roze jeans. Vind deze van de Zara wel mooi alleen wil ik 'm eigenlijk nog rozerderder
[ afbeelding ]
Ja geel is ook mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is wel toffff! Ik wil een gele. Ik vind geel leuk.
Ja die had je een keer gepost in LIF toch? Die is mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat zo'n PUA-achtig gebeuren?
[..]
Mooie kleurIk heb een felroze van MET.
Hoe was het eerst?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en ik vind Kenza nu echt stom.
[ afbeelding ]
heel d'r haar verziekt.
Ja klopt, deze:quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja die had je een keer gepost in LIF toch? Die is mooiWel duur zeker?
Oh myquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en ik vind Kenza nu echt stom.
[ afbeelding ]
heel d'r haar verziekt.
Vind het zo verneukt he. Over drie dagen is ze het zat omdat ze het met niks kan combineren en dr haar kan niet meer leuk in een knot.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt, deze:
[ afbeelding ]
En redelijk, wel wat duurder dan die van Zara in ieder geval. Volgens mij heb ik er 110 euro voor betaald ofzo. Ze zitten wel echt heel erg fijnHeb 'm ook in het grijs.
Het lijkt hier alsof ik X-benen heb overigens![]()
[..]
Oh myWaarom. Toch vind ik haar nog steeds leuk.
Meh, ik vind die van de Zara leuker. Die light wash daaroverheen is leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:43 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, die is mooi110 euro is nu even iets buiten mn budget helaas
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F01_1808_020R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[3889]&set=key[height],value[4547]&set=key[x],value[922]&set=key[y],value[716]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze van de hm is ook wel leuk alleen daar hebben ze altijd van die verrotte maten in broeken. Moet 26/34 maar dat bestaat daar niet
ja klopt, van de week toch maar een keer in de winkel kijken denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ik vind die van de Zara leuker. Die light wash daaroverheen is leuk.
Ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Is deze zin raar?
"Ik ben om 20:00 uur over." In de zin dat je de bestemming hebt bereikt.
Hmm ik probeer het nu ook, maar zie ook nog niks wat er op lijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit n filmpje te zoeken dat bij DWDD was (tv draait door) van een hondje dat met zn achterpoten op een loopband staat en zijwaarts loopt, maar kan t niet vinden, weet ook nieteer wanneer het was.
Ja, zou 'm niet snappen denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Is deze zin raar?
Ja, net als je raam losmaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Is deze zin raar?
ja HEEEEEL raarquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Is deze zin raar?
Volgens mij niet.. Maar niet echt van "onze regionen" geloof ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Is deze zin raar?
Heb je t wel gezien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm ik probeer het nu ook, maar zie ook nog niks wat er op lijkt
Deze?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit n filmpje te zoeken dat bij DWDD was (tv draait door) van een hondje dat met zn achterpoten op een loopband staat en zijwaarts loopt, maar kan t niet vinden, weet ook nieteer wanneer het was.
Ja, dat bedoel ik. Heb me nooit gerealiseerd dat dat raar is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er om 20:00 uur.
Ik ben er over x minuten.
Of bedoel je het niet zo?
Volgens mij niet lolquote:
Jaaaaaaaquote:
Ik was er gisteren en die zijn maar 27,99 volgens mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja klopt, van de week toch maar een keer in de winkel kijken denk ik.
Ik snap hem ook nu pas. Zelfs met je uitleg erachter snapte ik hem nog niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heb me nooit gerealiseerd dat dat raar is.
Oh ja dat vind ik heel vaak bij de Zara, make-upvlekken enzo. Je kunt natuurlijk altijd vragen of je korting kunt krijgen en terug mag brengen als het er met wassen niet uit gaat... Vaak krijg je het wel schoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was er gisteren en die zijn maar 27,99 volgens mijGoede prijs.
Ik had gisteren echt een prachtige witte blazer gepast met zilveren ritsen maar ik heb 'm met pijn in m'n hart terug moeten hangenEn een heel mooi wit jurkje die ik niet kon kopen omdat een of andere idiote chick met foundation/blush dat hele jurkje onder had gesmeerd.
Tering.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
Voor al die meisjes met stretch-oorbellen: check nu rtl4
Wat dan? Uitgerekt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
Voor al die meisjes met stretch-oorbellen: check nu rtl4
Haha, ja, inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
Die man praat wel kapot moeilijk, Fas.. Die met die hengel
Daarbij moet ik echt goed opletten, want anders versta ik het nietquote:
Ja ze had het uitgerekt op de goeie manier maar het groeide nu niet meer terug ofzo. Die dokter ging daar uitleg over geven... ze komt straks nog een keer moet je maar ff kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan? Uitgerekt?
Ik vind dat altijd zo fucking dom als je met zulke dingen gaat haasten waardoor je je hele oren verneuktEen vriend van me had 26 mm ofzo gestretched en dat is echt mooi genezen/teruggegroeid
Die van wd ook.
quote:
quote:
Ik pis bijna in m'n broek van het lachenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ook al die winkelverboden, die uiteraard niet aan hemzelf liggen.
Bah :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
Als je een micropenis hebt, scheer dan tenminste zodat het nog ergens op lijkt.
Lolwutquote:
quote:
quote:
HAHAHA jonge hou opquote:
quote:
Nu heb ik m'n bed bezeken :$quote:
quote:
Je gaat je kapot lachenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Het zag er al rijdende rechter achtig uitlink naar fragment?
Dat was echt geniaal, dat stukjequote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Het zag er al rijdende rechter achtig uitlink naar fragment?
Ik had hem nog open staan van die gifjes maken.quote:
Slimquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had hem nog open staan van die gifjes maken.
Auw, dat waren m'n ribbenquote:
quote:
Als je me kon horen jongequote:
quote:
Ga jij ook zo kijken, de 26e?quote:
quote:
quote:
quote:
Whut, waaromquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef Gridlok het volgende:
te fuck, ziet hier op wiet forum te kijken, en iedereen hier eet z'n takjes op.
Hij rookt meth.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, waarom? Rook je eigenlijk alleen wiet of ook hasj?
quote:
Damn.quote:
Idd! Straks ben ik de enige die hier semi in m'n broek pistquote:
Mooi eh? Ze doet me enigszins denken aan de moeder van m'n ex.. Qua stem danquote:
Hahahahah nu je het zegt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi eh? Ze doet me enigszins denken aan de moeder van m'n ex.. Qua stem dan
Laat me raden, rokerstem?quote:
Ja, jij weet tquote:
Nee, mijn buurvrouw, DIE heeft een rokersstemquote:
Ik kots altijd een beetje van binnen als ze zo dichtbij je staan en geïnhaleerd gaan hoestenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, mijn buurvrouw, DIE heeft een rokersstem
Da's vies ja..quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik kots altijd een beetje van binnen als ze zo dichtbij je staan en geïnhaleerd gaan hoesten
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:49 schreef Gridlok het volgende:
dat wijf is echt kk gestoordvan rijdende rechter, hilarisch filmpje.
quote:
Ik kan het niet latenquote:
NIET NAAR HET GIFJE KIJKENquote:
Fijn is dat ehquote:
ze bijt in onze oren als ze blij is ons te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijn is dat eh![]()
Bonnie komt me altijd platknuffelen als ik thuis kom
Awwwwwquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze bijt in onze oren als ze blij is ons te zien.
Jaquote:
Die van mij heeft iig niets te klagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:57 schreef Gridlok het volgende:
Lijkt me best leuk, kat zijn als je baasje een meisje is.
Mwohhhhquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jadan springt ze op onze nek en dan helemaal kopjes geven en oren zachtjes bijten en haar bijten, met de pootjes (zonder nageltjes) hoofd beethouden.
Ja is echt superschattig!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwohhhh!!!
Dat is leuk eh.. Dat vasthouden.. Doet bonnie wel met m'n hand enzo
Katjes!!!!!!!!!!!!!!
quote:
uhhuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja is echt superschattig!Kijken ze ook zo ondeugend. Doet ze dan ook trappelen tegen je hand?
quote:
Nou, hier gewoon bij de drogist welquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand waar je van die ronde watjes make-up dingen verkrijgbaar zijn?
Mohhh! Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
uhhuh
En ja, ze trappelt sowieso heel veel
En dan krijgt ze de dolle 5 minuten en stormt ze als een malle door de kamer
Bij de schoenmaker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand waar je van die ronde watjes make-up dingen verkrijgbaar zijn?
Ook gewoon in supermarkten inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, hier gewoon bij de drogist wel
Volgens mij zelfs in de winkel
Uhhuhquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mohhh! Herkenbaar.Grote zwarte ogen, en dan als een dwaas het huis door vliegen
Ok thx, kruidvet / dekamarkt it is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, hier gewoon bij de drogist wel
Volgens mij zelfs in de winkel
Sup?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook gewoon in supermarkten inderdaad.
En Gridlok, wat ben je nu m'n vraag aan het negeren?
Jumi, kom je bij me slapen? Ik voel me eenzaam :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook gewoon in supermarkten inderdaad.
En Gridlok, wat ben je nu m'n vraag aan het negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |