Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef L0t.. het volgende:
Pfff ik wil gewoon m'n diploma, ben zo klaar met studeren
Dat moet je zekerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:56 schreef Fascination het volgende:
Ik moet 'm zometeen toch echt eens kijken.
wtfquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Dqod het volgende:
Lol, worden er nu al meme's van gemaakt
[ afbeelding ]
Nog een jaar. Einde is in zicht gelukkig. Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:Begrijpelijk![]()
Moet je nog lang?
Luisterde je maar vaker naar mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat moet je zeker
Ik kijk t normaal nooit, maar er werd zo op aangedrongen en het was het dubbel en dwars waard
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
wtf
[..]
Nog een jaar. Einde is in zicht gelukkig. Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?
Nu voel ik me schuldigquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luisterde je maar vaker naar mij.Zaten wel vaker pareltjes bij de rijdende rechter bij.
Ohja snap ik, zou dierenartsassistente niet leuk zijn ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb destijds dierverzorging gestudeerd, maar zit er nog wel weer aan te denken om terug te gaan.. Of iig een opleiding/cursus talen te gaan volgen
DVZ kun je zo weinig mee
Dat lijkt me op zich wel wat ja, maar sowieso zit alles hier vol iigquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja snap ik, zou dierenartsassistente niet leuk zijn ofzo?
quote:
Pas maar op, toen ontspoorde ik helemaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 meisjes, binnenkort eerste bhtje kopen
whehe, ik zal eraan denken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas maar op, toen ontspoorde ik helemaal
schattigquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 meisjes, binnenkort eerste bhtje kopen
quote:
Ohh das wel jammer jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
Dat lijkt me op zich wel wat ja, maar sowieso zit alles hier vol iig
Als ik nu voor DA-A zou gaan? Ik denk het eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh das wel jammer jaMoet je dat via zo'n werken/leren-traject doen?
Potverdomme, kan ik daar geld mee verdienen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (2)
Vrouwen ontmoeten is professionele business
Ik heb die hele OP eens doorgelezen. Jeetje zeg, wat een treurnis.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (2)
Vrouwen ontmoeten is professionele business
Het lukt me niet, het is zoooooooo langquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die hele OP eens doorgelezen. Jeetje zeg, wat een treurnis.
Ik denk het welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdomme, kan ik daar geld mee verdienen?
Ik probeer er nu achter te komen wat nu precies het doel is. Snap er tot nu toe vrij weinig van.. Die tekeningetjes ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die hele OP eens doorgelezen. Jeetje zeg, wat een treurnis.
Volgens mij niet nee, weet je welke dat zijn? Dan zet ik ze zo opquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Fascination het volgende:
Maar Dqod, heb je de afleveringen van de vrouw met het hekje en de man met de hengel ook gezien van de rijdende rechter?
Had ik verdammt noch mal al jaren rijk kunnen zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik probeer er nu achter te komen wat nu precies het doel is. Snap er tot nu toe vrij weinig van.. Die tekeningetjes ook
Ja, eigenlijk gaat het erom meer zelfvertrouwen te kweken, als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik probeer er nu achter te komen wat nu precies het doel is. Snap er tot nu toe vrij weinig van.. Die tekeningetjes ook
Deze sinosappelquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gurl powurrr
Mannen not allowed
Snap er niks vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaat het erom meer zelfvertrouwen te kweken, als ik het goed begrepen heb.
Deze ook:
[ afbeelding ]
Aight, dan poker ik rustig verder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gurl powurrr
Mannen not allowed
Moet ik even zoeken. Die zijn echt briljant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, weet je welke dat zijn? Dan zet ik ze zo op
Ik dacht meer aan dat de emoties van de vrouw veel heftiger zijn en veel meer uit pieken en dalen bestaan.. Ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap er niks van
Er staat verder ook geen uitleg bij ofzo.
Het betekent dat emoties tussen jij en zij instaan...denk ik?
Hahahahquote:Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen.
Is goed.. Deze van die hond ook btwquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken. Die zijn echt briljant.
Waarom diequote:
Ik snap sowieso weinig van die plaatjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap er niks van
Er staat verder ook geen uitleg bij ofzo.
Het betekent dat emoties tussen jij en zij instaan...denk ik?
Heb m'n theorie niet gehaald vanmorgen, maar als ik rij zoals ik nu rij op mijn praktijkexamen zou ik dik slagen.quote:
Ahh zo.. Hmm da's minder jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb m'n theorie niet gehaald vanmorgen, maar als ik rij zoals ik nu rij op mijn praktijkexamen zou ik dik slagen.
Ah, kut voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb m'n theorie niet gehaald vanmorgen, maar als ik rij zoals ik nu rij op mijn praktijkexamen zou ik dik slagen.
Ja ben best lang nu bezig, maar heb twee maanden niet gereden want hij was er niet en toen nog een maand want ik was er niet, dus heb het gemiddelde nog niet overschredenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef L0t.. het volgende:
Ben je nou nog steeds aan het rijlessen wd? Dat is al best lang toch...
Ahh oké, wanneer mag je op? Of mag je dat pas plannen als je je theorie hebt gehaald?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ben best lang nu bezig, maar heb twee maanden niet gereden want hij was er niet en toen nog een maand want ik was er niet, dus heb het gemiddelde nog niet overschreden
Dat zijn ze? Thanks Fasj0nquote:
Nee, mag pas als ik m'n theorie heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh oké, wanneer mag je op? Of mag je dat pas plannen als je je theorie hebt gehaald?
Ik heb ook 3x over mn theorie gedaan hoor, echt belachelijkWel in 1x geslaagd voor praktijk gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |