Het zou eigenlijk niet eens erg moeten zijn als vrouwen het met veel mannen doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typische beeld van Mannen zijn supertje als ze met meerdere vrouwen doen, vrouwen zijn sletten. Vertrapt beeld gemaakt door religie.
Kan. Maar te duur voorquote:
Ja ik ook, maar zo word dat niet in de media gebracht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh ik vind mannen net zo goed vieze sletten hoor
Dat vind ik er dan weer raar uitzienquote:
Nou kun je best veel uit opmaken, van bindingsangst tot gewoon een klootzak zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t sowieso niet veel uitmaken, of een man nou veel vrouwen, of mannen heeft gehad, of een vrouw veel vrouwen of mannen, wat boeit mij dat nou.
Same here.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t sowieso niet veel uitmaken, of een man nou veel vrouwen, of mannen heeft gehad, of een vrouw veel vrouwen of mannen, wat boeit mij dat nou.
Mja, Kan, maar ik bepaal gewoon wel zelf wat die persoon voor mij betekent en dat baseer ik niet op zijn/haar verleden, maar op de relatie die hij/ zij heeft met mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou kun je best veel uit opmaken, van bindingsangst tot gewoon een klootzak zijn.
Ik zou geen mannelijke maagd van 34 willen btwquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Same here.
En mensen die dat wel wat uitmaakt veroordeel ik altijd wel een beetje
Oh maakt mij wel uit hoor, ik zou geen vent hoeven die tig vrouwen heeft gehad. Voor vriendinnen maakt het me dan weer niet zoveel uit wat ze uitvoeren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij bent al op Huisje Boompje Beestje level.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh maakt mij wel uit hoor, ik zou geen vent hoeven die tig vrouwen heeft gehad. Voor vriendinnen maakt het me dan weer niet zoveel uit wat ze uitvoeren.
Maarja, ik hou me daar sowieso niet echt mee bezig ofzo want ik hoef geen andere man.
Yeah and I love itquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent al op Huisje Boompje Beestje level.
Ik ook niet, maar Ado heeft t ook niet bij 2 gehouden en mijn ex ook niet, maakt me echt niet uit. Het gaat om hoe hij mij behandelt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh maakt mij wel uit hoor, ik zou geen vent hoeven die tig vrouwen heeft gehad. Voor vriendinnen maakt het me dan weer niet zoveel uit wat ze uitvoeren.
Maarja, ik hou me daar sowieso niet echt mee bezig ofzo want ik hoef geen andere man.
Die kan je een btje kneden tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou geen mannelijke maagd van 34 willen btw
Ik ook al een tijdje hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent al op Huisje Boompje Beestje level.
Mij wel, ik ben bevooroordeeld...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kan je een btje kneden toch
Als ik hem echt heel leuk zou vinden zou het me niet uitmaken
Bij jou weet ik nooit of je t meent of nie eh en dan voel ik me heel onzekerquote:
Die Dee?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat n raar wijf bij de rijdende rechter @DWDD
Bluhquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lukte toch niet, ga maar was opvouwen.
Geen idee, maar raar was ze wel...quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij jou weet ik nooit of je t meent of nie eh en dan voel ik me heel onzeker![]()
[..]
Die Dee?![]()
[..]
Bluh
Zal wel dan.. Heb wel stuk gelegen om haarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar raar was ze wel...
Ik dacht dat ze ging slaan ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal wel dan.. Heb wel stuk gelegen om haar
Maar vond haar tegelijkertijd ook angstaanjagend
Als het Dee is, zie ik haar dat ook nog wel doen O_oquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ging slaan ofzo
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook huisje boompje beestje
Of toch niet, ik twijfel
Lastig he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook huisje boompje beestje
Of toch niet, ik twijfel
Ja, genieten en huisje boompje beestje gaan niet samen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ookAan de ene kant lijkt het me echt leuk maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van meh, liever nog even genieten
das wel jammerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, genieten en huisje boompje beestje gaan niet samen.
Dat dus.. Aan de ene kant wil ik ook heul graag weer een vriendinnetje.. Maar aan de andere kant.. Nu kan ik wel doen en laten wat ik wilquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ookAan de ene kant lijkt het me echt leuk maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van meh, liever nog even genieten
Jaquote:
Andere "manier van" denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, genieten en huisje boompje beestje gaan niet samen.
Volgens mij heeft JB het best naar d'r zin hoorquote:
Jet is ook onzin, ik ben nu gelukkiger en geniet meer dan ik ooit ben geweest/ heb gedaan.quote:
heb je kinderen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jet is ook onzin, ik ben nu gelukkiger en geniet meer dan ik ooit ben geweest/ heb gedaan.
quote:
En je kwam helemaal speciaal hierheen om dat hier te melden, wauw :$quote:
Hai l0t :$quote:
"Ze zei D tegen me"quote:
Goed wel. Druk met onderzoek en ga volgende week beginnen op m'n nieuwe afdeling, best wel zin inquote:
Klinkt wel spannend allemaal iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Goed wel. Druk met onderzoek en ga volgende week beginnen op m'n nieuwe afdeling, best wel zin inGaat wel superdruk worden maarja, dan gaat de tijd ook lekker snel.
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |