Nee, ik had eerst niet in de gaten dat ik m gesloten hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef Gridlok het volgende:
Duurde je godverdomme 3 minuten om een kip te googlen????
EN JE BENT NOG NIET EENS ZEKER VAN JE ZAAK???? JEEEZUSSSSSSquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had eerst niet in de gaten dat ik m gesloten had
En tis geen kip, maar een chickie.
Ofzo
Ewaquote:
Lekkere brownie, niet te droog ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had eerst niet in de gaten dat ik m gesloten had
En tis geen kip, maar een chickie.
Ofzo
Iemand mee dood slaan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
Wil niet fokken maar maandag ipad gekocht en ik voel me nu verplicht er iets op te doen hihi
Oh myquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind hem mad sexyWel een beetje skinny.
Jij doet stom tegen mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
EN JE BENT NOG NIET EENS ZEKER VAN JE ZAAK???? JEEEZUSSSSSS
Sexy littekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Lekkere littekens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Dat is een vorm van mannelijkheid, zo kan hij laten zien dat hij veel pijn kan verdragen.quote:
Jij altijd met je gare conclusies. Ik geef aan dat ik het jammer vind dat hij skinny is, maar dat neemt niet weg dat ik hem gewoon keihard en herhaaldelijk zou doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sexy litteken
En gaan huilen omdat ie skinny is maar ondertussen soppen op Faber en Pharell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |