abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111638436
quote:
Geert Wilders spant een kort geding aan tegen het kabinet. Hij wil zo afdwingen dat pas na de verkiezingen op 12 september wordt gestemd over het nieuwe permanente noodfonds voor de euro ESM. Dat zei hij woensdag in de Tweede Kamer. Wilders wordt bijgestaan door advocaat Bram Moszkowicz.

Volgens Wilders moet de kiezer zich kunnen uitspreken over het besluit. Het kabinet wordt de komende dagen gedagvaard.
Dus.... wat denken jullie? Maakt iedereen elkaar maar bang met dat ESM gedoe? OF...... zullen we vervalen in een keiharde dictatuur?
pi_111638556
Slimme zet wel. Dat gaat 'm weer een paar kinderzitjes opleveren.
pi_111638564
Zetels!
pi_111638640
Geniaal.. Ben het zelden eens met de man maar dit echt briljant.. Gaat hem veel zetels opleveren denk ik :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:09:36 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_111638826
Dit is typisch Hebreeuws gedrag weer van Wilders. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_111638882
Alles voor de zeteltjes ipv de landsbelangen, kansloos figuur :')
pi_111638952
Alhoewel in 99.9 van de 100 gevallen het oneens ben met Wilders, is dit wel slim. Ik hoop dat hij de zaak dan ook wint, ook al weet ik dat dit vooral om de zeteltjes gaat.
pi_111639024
Wilder is winning. Maar zijn betrokkenheid bij de coalitie heeft hem onherroepelijk de das omgedaan. Wat het ESM betreft is het moeilijk oordelen. We weten immers niet hoe het programma gaat opereren op basis van de bekende regels. Metaforisch zie ik het als een mast om de zeilen overeind te houden. Dat is op zichzelf geen slecht initiatief.
pi_111639070

Ik zit er niet zo goed in, maar zijn er mensen die zich verder hebben verdiept dan enkel dit filmpje?
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:15:21 #10
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111639125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef LavenderTown het volgende:
Wilder is winning. Maar zijn betrokkenheid bij de coalitie heeft hem onherroepelijk de das omgedaan. Wat het ESM betreft is het moeilijk oordelen. We weten immers niet hoe het programma gaat opereren op basis van de bekende regels. Metaforisch zie ik het als een mast om de zeilen overeind te houden. Dat is op zichzelf geen slecht initiatief.
Wat mij betreft zijn zulke EU-fondsen de grootste black holes voor belastinggeld ter wereld. Juist omdat er geen inzicht in is en niemand precies weet hoe het programma gaat opereren, laat staan dat wij iets te zeggen hebben over hoe het beleid geregeld is daar.
pi_111639222
Het voelt raar om te zeggen, maar Wilders is dus de enige parlementarier die het goed voor heeft met dit land. Wat ik van ESM heb gelezen is het inderdaad je ziel verkopen aan een stel ambtenaren die nimmer vervolgd kunnen worden.
pi_111639282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef horned_reaper het volgende:

Ik zit er niet zo goed in, maar zijn er mensen die zich verder hebben verdiept dan enkel dit filmpje?
Ja, ik zou het moeten terugzoeken maar ik heb eerder op Fok! gepost waarom dat filmpje nergens op slaat en niks anders dan onterechte bangmakerij is.

Edit:
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Over het filmpje van het ESM kan ik het kort houden: 'ze', de hoge heren van het ESM, zijn gewoon de ministers van financiën van de lidstaten. En bij belangrijke beslissingen is unanimiteit vereist en kan dus ieder land z'n veto uitspreken. Niks engs aan dus.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 20:25:37 ]
pi_111639477
Mij lijkt trouwens dat dit iets is wat de Tweede Kamer helemaal zelf mag beslissen en waar de rechter niks over te zeggen heeft.
pi_111639531
Gekke meneer. Nu weet hij wel wat hij wil.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:24:49 #15
241662 Jian
Well, well, well
pi_111639567
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef Igen het volgende:
Mij lijkt trouwens dat dit iets is wat de Tweede Kamer helemaal zelf mag beslissen en waar de rechter niks over te zeggen heeft.
Ik denk niet dat Bram daarvan onder de indruk is, die zal toch echt als "zijn" argumenten voor het voetlicht van de Rechter gaan brengen en dan zullen we zien.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:26:25 #16
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111639643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef Wokkel het volgende:
Het voelt raar om te zeggen, maar Wilders is dus de enige parlementarier die het goed voor heeft met dit land. Wat ik van ESM heb gelezen is het inderdaad je ziel verkopen aan een stel ambtenaren die nimmer vervolgd kunnen worden.
Helaas

En dat allemaal zonder een schijntje van democratie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:27:00 #17
323876 michaelmoore
pi_111639663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Wat mij betreft zijn zulke EU-fondsen de grootste black holes voor belastinggeld ter wereld. Juist omdat er geen inzicht in is en niemand precies weet hoe het programma gaat opereren, laat staan dat wij iets te zeggen hebben over hoe het beleid geregeld is daar.
ik zie wel meer medestanders nu, maar zijn we niet te laat??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_111639683
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Bram daarvan onder de indruk is, die zal toch echt als "zijn" argumenten voor het voetlicht van de Rechter gaan brengen en dan zullen we zien.
Artikel 120 van de Grondwet verbiedt het expliciet dat een rechter verdragen zou mogen verwerpen. Het idee is nl. dat de Kamer het laatste woord moet hebben over wat de wettelijke regels in dit land zijn, niet de rechter.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:28:30 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_111639730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef Igen het volgende:
Dat denk jij dan verkeerd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_111639740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Het gebrek aan transparantie is inderdaad een goed tegenargument. Tegelijkertijd heeft dat als gevolg dat ook Nederland naar eigen voordeel de regels kan interpreteren.

Daarbij is het aanstaande referendum over het ESM ook een voorbeeld van een veel fundamenteler probleem. Je weet nooit waar je voor kiest. Jij niet, ik niet en een politicus ook niet.

Wie zijn namelijk de belanghebbenden? Wat zijn de belangen? Hoe komen besluiten tot stand? Als we dat zodanig in kaart kunnen brengen dat Henk en Ingrid het overzicht hebben, dan is de weg open voor verandering en had Wilders geen rechtzaak aan hoeven te spannen. Of juist wel. Maar nu maakt hij er maar een spelletje van. Zonde van een anders zo briljant politicus, ongeacht zijn standpunten.
pi_111639787
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Het gebrek aan transparantie is inderdaad een goed tegenargument. Tegelijkertijd heeft dat als gevolg dat ook Nederland naar eigen voordeel de regels kan interpreteren.

Daarbij is het aanstaande referendum over het ESM ook een voorbeeld van een veel fundamenteler probleem. Je weet nooit waar je voor kiest. Jij niet, ik niet en een politicus ook niet.

Wat zijn de belangen? Hoe komen besluiten tot stand? Als we dat zodanig in kaart kunnen brengen dat Henk en Ingrid het overzicht hebben, dan is de weg open voor verandering.
Dit inderdaad. Maar ik zie het niet gebeuren binnenkort.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_111639846
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat denk jij dan verkeerd.
Hoe weet je dat zo zeker? Ben je waarzegger ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 20:31:20 ]
pi_111639985
quote:
D66-leider Alexander Pechtold noemde het plan van Wilders merkwaardig. „Hij heeft een stemming gekregen, daar moet je je als democraat bij neerleggen.” Verrast is Pechtold niet: „We kennen de heer Wilders inmiddels.”
Volgens mij stemde ook 2/3 van de bevolking tegen het hele 'Europese Idee'.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:34:47 #24
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111640003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Wie zijn namelijk de belanghebbenden? Wat zijn de belangen? Hoe komen besluiten tot stand? Als we dat zodanig in kaart kunnen brengen dat Henk en Ingrid het overzicht hebben, dan is de weg open voor verandering en had Wilders geen rechtzaak aan hoeven te spannen. Of juist wel. Maar nu maakt hij er maar een spelletje van. Zonde van een anders zo briljant politicus, ongeacht zijn standpunten.
En ook niet geheel onbelangrijk, wie gaat die boel in goede banen leiden? Wie is de baas, en wie wordt de baas later?

Niet iemand waarvoor wij hebben gestemd, dat is zeker.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:36:07 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_111640052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Artikel 120 van de Grondwet verbiedt het expliciet dat een rechter verdragen zou mogen verwerpen. Het idee is nl. dat de Kamer het laatste woord moet hebben over wat de wettelijke regels in dit land zijn, niet de rechter.
Mosco gaat niet voor het verwerpen van het verdrag, hij gaat voor, daar komt ie weer ;) , de onrechtmatigheid (ongewenstheid) om een demissionair kabinet dit besluit te laten nemen. Hij wil het besluit laten opschorten tot na de verkiezingen, niet het tegenhouden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:37:01 #26
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_111640083
Heb weinig met de man op maar in dit geval geheel eens met Wilders _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:37:57 #27
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111640114
Ik ben benieuwd wat voor deal Moskovitisch en Wilders hebben. Hij heeft vandaag of gisteren gedag gezegd tegen z'n advocatenkantoor.
pi_111640125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Mosco gaat niet voor het verwerpen van het verdrag, hij gaat voor, daar komt ie weer ;) , de onrechtmatigheid (ongewenstheid) om een demissionair kabinet dit besluit te laten nemen. Hij wil het besluit laten opschorten tot na de verkiezingen, niet het tegenhouden.
Dat hele geneuzel over wat een demissionair kabinet wel en niet mag, dat zijn voor zover ik weet alleen maar informele afspraken over hoe het 'hoort', geen wettelijke regels die je voor de rechter kan afdwingen.

Nog even afgezien van het feit dat niet het kabinet maar de Kamer de wetgever is, en de Kamer niet demissionair is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 20:38:48 ]
pi_111640221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

En ook niet geheel onbelangrijk, wie gaat die boel in goede banen leiden? Wie is de baas, en wie wordt de baas later?

Niet iemand waarvoor wij hebben gestemd, dat is zeker.
Helaas wel. Het idee is dat wij indirect kiezen door wie wij ons laten vertegenwoordigen. Door op een partij te stemmen in de Tweede Kamer kies je indirect je vertegenwoordiging op Europees niveau. Maar maakt dat uit? Ik zie niet hoe een directe vertegenwoordiger beter rekening houdt met jouw belangen. Die mensen zitten daar voor zichzelf. Wel heeft het succes van een politieke loopbaan een los verband met jouw belang, maar dat is een bonus.
pi_111640223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Dus.... wat denken jullie? Maakt iedereen elkaar maar bang met dat ESM gedoe? OF...... zullen we vervalen in een keiharde dictatuur?
Ik wil iig niet dat "de kiezer" hier over moet stemmen zoals hij blaat, aangezien "de kiezer" geen ruk verstand heeft van dit soort complexe dingen. Als dat wél zo was, waren er niet zoveel legiolease gedupeerden en woekerpolisbezitters in dit land. |:(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111640263
Wilders lijkt wel een milieuactivist; die doen ook altijd moeite om een snelweg die aangelegd gaat worden te dwarsbomen en dan komt hij er uiteindelijk toch.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:43:27 #32
241662 Jian
Well, well, well
pi_111640296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat hele geneuzel over wat een demissionair kabinet wel en niet mag, dat zijn voor zover ik weet alleen maar informele afspraken over hoe het 'hoort', geen wettelijke regels die je voor de rechter kan afdwingen.
De onrechtmatige daad, "met inachtneming van redelijkheid en billijkheid, ben ik van mening dat;"
Waarom heb jij daar zo veel moeite mee, er zijn nogal wat zaken, waarin de Rechter op die gronden uitspraak doet! En natuurlijk kun je daarna in hoger beroep gaan. Maar in dit geval hebben we dan al verkiezingen gehad denk ik ;) Dit is het spel en ik weet niet of Mosco/Wilders hier zal slagen, maar het is naar mijn mening zeker niet onmogelijk.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:45:50 #33
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_111640395
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij stemde ook 2/3 van de bevolking tegen het hele 'Europese Idee'.
Ik heb nooit een referendum gezien dat ging over "het hele 'Europese Idee'".
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_111640559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef Jian het volgende:

[..]

De onrechtmatige daad, "met inachtneming van redelijkheid en billijkheid, ben ik van mening dat;"
Waarom heb jij daar zo veel moeite mee, er zijn nogal wat zaken, waarin de Rechter op die gronden uitspraak doet! En natuurlijk kun je daarna in hoger beroep gaan. Maar in dit geval hebben we dan al verkiezingen gehad denk ik ;) Dit is het spel en ik weet niet of Mosco/Wilders hier zal slagen, maar het is naar mijn mening zeker niet onmogelijk.
Mij lijkt dat je ook moet kijken naar het idee achter art 120 Gw., namelijk dat de rechter niet op de stoel van de wetgever mag gaan zitten.

Ik vraag me dan ook af: ken jij enige jurisprudentie waarbij de rechter zich heeft bemoeid met de procedure van totstandkoming van wetgeving op nationaal niveau?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 20:49:58 ]
pi_111640605
Wikipedia zegt het volgende over de bevoegdheid van een demissionair kabinet.

quote:
De vraag is nu of een demissionair kabinet minder mag doen dan een kabinet dat dat niet is. Duidelijk is dat een demissionair kabinet meestal minder kan: er is geen politieke steun meer voor het kabinet.
Zuiver juridisch is een demissionair kabinet volledig bevoegd: het kan wetsvoorstellen indienen, besluiten nemen, Nederland in het buitenland vertegenwoordigen. Wel is er een algemeen idee dat zo'n kabinet zich moet beperken tot spoedeisende zaken en onderwerpen die politiek niet controversieel zijn. Controversiële onderwerpen, zo is het idee, moet het kabinet maar overlaten aan een volgend kabinet dat weer het vertrouwen heeft van de Tweede Kamer. Je moet niet over je graf heen willen regeren.
Uit het bovenstaande volgt dat een besluit over het ESM wel rechtsgeldig in de letter van de wet, maar de geest van de wet. Het lijkt me dan ook voor de hand liggen datde rechter beslist dat het demissionaire kabinet niet mag beslissen over het ESM-programma. Anders zet de rechter de deur open voor het regeren over je eigen graf. En dat zien we als ongewenst.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:51:19 #36
241662 Jian
Well, well, well
pi_111640615
Slimme zet van Wilders, of ie deze zaak nu wint of niet, hij wint sowieso! Het blijft een geraffineerde politicus!
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:52:14 #37
323876 michaelmoore
pi_111640654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

nee, dan was het allemaal niet zover gekomen
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:53:44 #38
323876 michaelmoore
pi_111640713
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef RedFever007 het volgende:
Heb weinig met de man op maar in dit geval geheel eens met Wilders _O_
Helaas, ik ook als fervent SPer
pi_111640758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 1 juni 2005 wees een ruime meerderheid van de Nederlandse kiezers in een landelijk referendum het voorstel voor een Europese Grondwet af. Drie dagen daarvoor hadden de Fransen dat ook al gedaan.

Hoewel het Nederlandse referendum raadplegend en niet bindend was, verklaarden ook de Tweede Kamerfracties die zelf vóór waren, de uitslag te zullen respecteren. Het kabinet trok daarop het wetsvoorstel waarmee de officiële goedkeuring geregeld moest worden, in.

De vraag die aan de kiezers werd voorgelegd, luidde: Bent u voor of tegen instemming door Nederland met het Verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa?

http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gzgic52z
pi_111640765
Wat is er slim aan eigenlijk? Omdat hij dan de kudde schapen weer achter zich krijgt?
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:56:02 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_111640802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je ook moet kijken naar het idee achter art 120 Gw., namelijk dat de rechter niet op de stoel van de wetgever mag gaan zitten.

Ik vraag me dan ook af: ken jij enige jurisprudentie waarbij de rechter zich heeft bemoeid met de procedure van totstandkoming van wetgeving op nationaal niveau?
Nee, niet uit m'n hoofd althans, dan zou ik moeten gaan graven en dit geval laat ik dat graag aan anderen over. Maar ik blijf zeggen, hij zal zich niet met het uiteindelijke besluit gaan bemoeien, hij zal zich richten op het tijdstip en het demissionaire kabinet. "Heren waarom deze haast? (vraag ik me trouwens ook wel af) Waarom niet even wachten tot september en een besluit van een nieuw kabinet!?
pi_111640845
Erg goed van Wilders. Hij toont wel het lef om dit toch weer door te zetten.
pi_111640902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, niet uit m'n hoofd althans, dan zou ik moeten gaan graven en dit geval laat ik dat graag aan anderen over. Maar ik blijf zeggen, hij zal zich niet met het uiteindelijke besluit gaan bemoeien, hij zal zich richten op het tijdstip en het demissionaire kabinet. "Heren waarom deze haast? (vraag ik me trouwens ook wel af) Waarom niet even wachten tot september en een besluit van een nieuw kabinet!?
Nou ja, het ding moet in juli al actief zijn dus op zich is er wel enige haast geboden...

Bovendien had ik het ook expliciet over de "procedure", niet over het uiteindelijke besluit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 21:05:19 ]
pi_111640963
Ik zal eerlijk zeggen, dat ik niet precies een idee heb waar dit nou over gaat, maar denk dat er alle reden is om die clown niet serieus te nemen, maar ja, als je dan deze reacties weer leest, lopen de tranen al weer over je wangen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:00:23 #45
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_111640965
quote:
Exact. Dat is heel wat anders.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:00:46 #46
241662 Jian
Well, well, well
pi_111640975
quote:
19s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef OeJ het volgende:
Wat is er slim aan eigenlijk? Omdat hij dan de kudde schapen weer achter zich krijgt?
Probeer je onderbuik eens uit te schakelen wanneer je iemand beoordeelt op het hebben van bepaalde capaciteiten :) Best moeilijk nog, er zijn er velen, ook hier op Fok, die dat niet of moeilijk kunnen.
pi_111641203
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Probeer je onderbuik eens uit te schakelen wanneer je iemand beoordeelt op het hebben van bepaalde capaciteiten :) Best moeilijk nog, er zijn er velen, ook hier op Fok, die dat niet of moeilijk kunnen.
Wilders en capaciteiten??? hihi...kom op zeg!
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:06:15 #48
241662 Jian
Well, well, well
pi_111641208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou ja, het ding moet in juli al actief zijn dus op zich is er wel enige haast geboden...
Och, ze wachten wel op Nederland hoor en anderen die niet zo kort door de bocht willen. (Eerlijk gezegd weet ik niet of die er zijn, maar ik neem aan van wel)
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:08:21 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_111641302
quote:
19s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wilders en capaciteiten??? hihi...kom op zeg!
Dat is precies wat ik bedoel :)
Wat dacht je nou, dat alleen mensen waar jij het mee eens bent slim kunnen zijn?
pi_111641448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel :)
Wat dacht je nou, dat alleen mensen waar jij het mee eens bent slim kunnen zijn?
Nou ja, als mensen naar de mond praten slim zijn heet...(al treurig dat het uberhaupt nog werkt ook, maar daar zullen we het dan maar even niet over hebben).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')