quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Baaf en ik hebben dr met dr moeder horen bellen, dat was echt epic
![]()
Niet alleen inhoudelijk, dat accent
Ja, damn wat moest ik lachenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, damn wat moest ik lachen![]()
Ik ben aant bier drinkn, doei
quote:
Bier drinkn, doei!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja kom op. Ik was vet belangrijke dingen aan het doen.
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
En dan dat teleurgestelde neeeeeeeeeee van je moeder later
De naam zegt het eigenlijk al. De vaart naar Hemel. Dus dat Jezus na zijn herrijzing uit de dood, uiteindelijk toch naar de Hemel gaatquote:
Je weet nog dat jezus terug kwam nadat hij 3 dagen dood was?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je weet nog dat jezus terug kwam nadat hij 3 dagen dood was?
Nou, ze moesten em daarna ergens laten, dus hij staat op uit de dood, zegt hoi tegen iedereen, signeert wat tieten, en stijgt op naar de hemel.
Drents zeker h'equote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, damn wat moest ik lachen![]()
Ik ben aant bier drinkn, doei
Oh-Oh heldquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Of is het een merel?
![]()
Ik dacht dat zn hysterisch fladderende ouders spreeuwen waren aan hun gekrijs te horen![]()
Hij zat midden op de weg, ik ben voor auto´s gesprongen om hem te redden, ik zag vanuit de verte al mensen om hem heen fietsen
Bronquote:Ik heb een jonge vogel gevonden, wat moet ik ermee?
Dit is een van de meest gestelde vragen en vaak gaat het om jonge Merels die ergens in de tuin schijnbaar hulpeloos op de grond zitten. Jonge Merels (Turdus merula) verlaten het nest enkele dagen vóór ze kunnen vliegen. Ze huppelen dan wat rond op de grond en zien er op het eerste gezicht hulpeloos uit, zeker als je ze 'klagend' hoort piepen. Dat piepen is echter een soort van 'contactroep' waardoor de oudervogels hun jong(en) kunnen localiseren. Die zoeken immers nog altijd eten voor hun kroost en komen op regelmatige tijdstippen voedsel aandragen. Dit zijn cruciale momenten in het leven van de Merel: hij leert zelfstandig zijn en kennis maken met mogelijke gevaren. Ons advies is dus: laat de vogels zitten en hou ze een beetje in de gaten om te zien of hun ouders langskomen met voedsel. Meer informatie en details vind je als je hier klikt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef Pagan het volgende:
Even wat extra hoofdletters ter compensatie.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef oh-oh het volgende:
hij eet wel als ik m voer en hij wil alleen maar op me zitten...
Jackquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
hij wil alleeeeeeeeeeeeeen maar op me zitten![]()
ik wilde duuzend dingen doen vandaag...
Oh gosh, wat een ding ook, geweldigquote:
Mooi is dat hè? Lekker priegelen en ontdekkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Bij pa, Broer, vrouw + kinderen kwamen ook even. De kleine meid kruipte/kriep wat rond en toen ze bij mij was, deed ik even voor hoe de klitterband van mijn schoenen werkt, dat hield haar in d'r greep en probeerde het zelf een paar keerMeisje is 10 maanden..
Prachtig nog zulke kleintjes op ontdekkingsreis in de wereld..
Als ie ken vliege zal ie wel vliege hequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Maar Oh-O hoe lang denk je Starlex bij je te kunnen houden? Spreeuwen zijn toch niet echt geschikt als huisvogel of wel?![]()
![]()
Lekker Bos, klinkt goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben zelf ook alleen wezen wandelen, lekker een stuk langs de Kleine Dommel en het Eindhovens Kanaal. Tijdens de wandeling ook even een mindfulness oefening gedaan. Morgen ga ik denk ik weer een stuk lopen daar.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Je kunt wel een bordje op je deur hangen 'revalidatie for animals'![]()
Mooie Kiek (x 2) jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja...
Oh en ik vond nog een mooie van die kiekendief op Texelt:
[ afbeelding ]
Uhm, welke, die die ik hier al gezet had vind ik zelf het leukst tot nu toequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Thessa
Ik vind die ene foto op Facebook waar Starlex recht in de camera krijgt echt
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, welke, die die ik hier al gezet had vind ik zelf het leukst tot nu toe
Whehe, die is ook wel erg leukquote:
Ja heel leuk! Zoiets vind ik voor de herfst en winter ook geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja die, daar issie zo lekker lelijk![]()
Wat een bekkie he?
Dat is gewoon dr blouse Pisje, leuk ding he?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik ook geniaal, en nu stop ik weer met spammen![]()
Omdat zij ook zo'n 'tough chick' is staat het ook automatisch stoerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou tis wel een heel erg girlie ding, maar toch stoer![]()
Ze kan trouwens ineens supergoed voetballen en gooien en vangen, ik heb dr twee weken niet gezien of zo
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat ik dat vogelding vannacht fijn in de berging zet, geen daglicht, hopelijk houdt ie dan lekker lang zn snavel
Eerste koppie in een maand, heb pas net de Action stash aangevuldquote:
Als je het maar niet hier gaat posten , jij bent banonwaardigquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk een film over trollen, heerlijk.
Het zou weer eens tijd worden. Aard van het beestje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het maar niet hier gaat posten , jij bent banonwaardig
Die zakjes met heet water van de Action?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste koppie in een maand, heb pas net de Action stash aangevuld
Ja, maar de smaak is veranderd, een paar maanden terug is de smaak ineens niet meer wat hij geweest is, en het is hetzelfde pakje en alles, maar toch anders... En idd wel in 1 kop, maar niet te grote mok.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die zakjes met heet water van de Action?
Staan hier nog 2 doosjes, vind ze niet lekker
Doe jij wel 1 zon zakje in een kop?
Zaterdag komt dus zoals net gezegd No COuntry for Old Men. Echt een aanrader, mocht je die nog niet hebben gedownload of in de bios hebt gezien..quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zou weer eens tijd worden. Aard van het beestje.
Die doosjes in de kast zijn nog van de "oude" lading.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar de smaak is veranderd, een paar maanden terug is de smaak ineens niet meer wat hij geweest is, en het is hetzelfde pakje en alles, maar toch anders... En idd wel in 1 kop, maar niet te grote mok.
Cappu-choco vind ik ook heerlijk
De kast in de winkel bedoel je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die doosjes in de kast zijn nog van de "oude" lading.
Ik drink zelf Nesquick.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kast in de winkel bedoel je?Of in jullie keuken?
Die oude waren nog lekkerder, dus dan hoef je ze nu zeker niet te kopen. Nu ik dit een maand niet gedronken heb ben ik er ook een beetje 'af'quote:
Ik vond hem echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zaterdag komt dus zoals net gezegd No COuntry for Old Men. Echt een aanrader, mocht je die nog niet hebben gedownload of in de bios hebt gezien..
quote:
yesquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, kan ik goed begrijpen. Hij is goed gemaakt het is echt een kwestie van smaak. Ik denk dat Drive ook zo'n film is.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook willen naaien vandaag![]()
Kijk hoe cute!
[ afbeelding ]
Nog meer:quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Maar dit was weer de foto van de dag hoor![]()
[ afbeelding ]
Zwab! Nog steeds respect man, voor je dieet!quote:
Ja, echt geweldig! (Maar wel op je lichaam letten h'e)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
Dank je, had je nog meegekregen dat ik inmiddels op -12 kilo in totaal zit?
En dan daarna maar aan de prosecco i.p.v. zwaar bier!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
ja, komt goed, ze kunnen met de metingen van de weegschaal ook zien of ik niet uitdroog enzo, gewoon m'n spijsvertering in de gaten houden en genoeg water drinken, des te sneller ben ik er weer vanaf
Ahhhhhhquote:
Man ik dank jou en P&S nog elke ochtend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
2 dagen geen hooikoortstabletten genomen, want ze waren op, nu merk ik wel hoe erg het weer speelt.Dus die van de Aldi sla ik ook weer in. Vandaag maar een pakje Allerfre halen ter overbrugging
Ja, dat is echt fijn daar. Ik herinner me nog een schoolvakantie, net voor de brugklas, en toen gingen we fietsend van Noord-Holland naar Harlingen, later nog naar Vlieland gegaan. Dat was ook zo fijn. Vooral op de boot, geen gezeik met hooikoortsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man ik dank jou en P&S nog elke ochtend.
Ik snuit gewoon bloed 's morgens, maar als ik mn pillen maar pak dan gaat het wel.
Op Texel niks hoeven nemen trouwens, nog een reden om daar maar te gaan wonen
ik ken het gevoel, hier ook ERRUG rustigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:51 schreef Ynske het volgende:
Moggeh, heerlijk zo rustig aan wakker worden als er verder niemand op kantoor is
Kuikentjequote:
Goed! En de hooikoorts trekt wel weer bij zodra ik weer braaf de pilletjes neemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje
How's life? Ik zie dat je nogal last hebt van hooikoorts
ben ben vorige week vrijdag terug, 10 dagen in de UK, was erg leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed! En de hooikoorts trekt wel weer bij zodra ik weer braaf de pilletjes neem![]()
Hoest met jou? Nog vakantieplannen?
Omdat de stash op is en ik geen Aldi meer op 5 minuten lopen heb (maar 20km)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik slik die pillen echt al weken en volgens mij heb jij meer last dan ik ,waarom neem je die niet gewoon elke ochtend dan?
Oh wat leuk UKquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ben vorige week vrijdag terug, 10 dagen in de UK, was erg leuk.
Nu "pas" weer in Juli, de "echte" vakantie
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de stash op is en ik geen Aldi meer op 5 minuten lopen heb (maar 20km)Ga komende week wel even langs
In juli een week cruisen vanaf Venetie, en daarna nog een week aan de kust daar ergensquote:
No way Joséquote:
Oh wow, zowel Italië als Ukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In juli een week cruisen vanaf Venetie, en daarna nog een week aan de kust daar ergens
UK zaten we eerst 2 dagen in Londen, daarna in stacaravan in Poole, beetje aan de zuidwestkust
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way JoséIk haal een pakje Allerfre zo tijdens de lunsj, dan loop ik nog maar 1 tablet achter geloof ik!
Ik stond gister bij de Aldi tijdens het ritje woonmeubelwinkels, maar ja, dicht natuurlijk. En door de verhuizing heb ik zoveel dingen vooruit moeten kopen, niet alles lukt vlekkeloos, ik ben al blij dat ik weer een goeie stash lenzen heb.
NO WAY! Gekmansquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Okaay, als je t zeker weet.
Allerfre is veul te duur, en werkt niet zo goed bij mij hoor.
Ik kan mn kantoorstrip wel ff voor je op de bus mikken dalijk?
zeker, leuke omgeving erg veel te doen, zelfs 1 erg zonnige dag gehad terwijl het in NL regendequote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Stacaravan in Poole, was dat wat?
Ik mis Londen, soms dacht ik wel es had ik maar geen honden
Leuk! Vonden je jongens het ook leuk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, leuke omgeving erg veel te doen, zelfs 1 erg zonnige dag gehad terwijl het in NL regende
(verder een paar dagen redelijk weer, en 2 dagen echt forse regen)
Stacaravan was op zich prima, faciliteiten park goed tot redelijk (vrij klein zwembad), maar verder niks te klagen
Zeker, Londen deden we maar 2 dagen, we waren nog nooit met ze naar een grote stad geweest, maar met oa een bezoek aan de grootste speelgoedzaak daar, en een toer door Londen met zo'n open dubbeldekker, hadden we er best langer kunnen blijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk! Vonden je jongens het ook leuk?
Ahhhh dat is zeker tof voor kinderenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Koen66 het volgende:
en een toer door Londen met zo'n open dubbeldekker, hadden we er best langer kunnen blijven
Ik heb soms het idee dat zo'n hondenrijbewijs nog steeds een goed idee isquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Al tien keer geprobeerd, maar hij blijft bezig met dat achterlijke gedrag.
Mss wil ie Sjon es lenen?
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben, als ICT er, nu zelf een andere ICT helpdesk aan het bellen... Damn
Blackberry moet verplaatst worden van eigen server naar extern gehoste serverquote:
Nee, link?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Waar ga je heen dan met je heimwee?
![]()
Oh, had je dat topic gezien van die dude met zn hond die wel 10 keer iets doet en dat ie er genoeg van heeft dat ie t nog nie snapt
Hoerquote:
quote:
GA ES LEZEN DAN!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben, als ICT er, nu zelf een andere ICT helpdesk aan het bellen... Damn
quote:
quote:
god de tering heaquote:
"I have you down for a hip replacement..."quote:
Moet ik wat bij de Lidl meenemen, ga er toch zo heen. Hoe heet dat spul ook alweer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de stash op is en ik geen Aldi meer op 5 minuten lopen heb (maar 20km)Ga komende week wel even langs
quote:
Wat lief, maar nee, ik heb net Allerfre gehaald en haal na het weekend wel een voorraadje bij de Aldiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
[..]
Moet ik wat bij de Lidl meenemen, ga er toch zo heen. Hoe heet dat spul ook alweer.
Woehhhh, leuk Bos!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag op vakantie. Helaas niet naar de Eiffel, maar wel een weekje Doetinchem met een uitstapje naar een pretparkje in Duitsland
http://trackstravel.nl/pagina.php?page=28
Wat leuk Bosquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag op vakantie. Helaas niet naar de Eiffel, maar wel een weekje Doetinchem met een uitstapje naar een pretparkje in Duitsland
Ah, dan is het misschien leuk voor een andere plek, misschien de tuin aan de voorkant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:37 schreef Pagan het volgende:
Wel binnen laten overwinteren, flinke vorst overleven ze niet.
Da's niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Een vlinderstruik is daar misschien wel mooi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dan is het misschien leuk voor een andere plek, misschien de tuin aan de voorkant.Ik zoek nu iets om echt in te zetten in een strookje naast de schuur.
Oh dat is fijn, dan is de postverbinding lekker goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef oh-oh het volgende:
En je pakjes zijn errrr![]()
![]()
![]()
Mn collega wil weten welk wasmiddel jij gebruikt, want ze zien er echt ongewassen en ongedragen uit, en wat zijn ze leuk![]()
![]()
![]()
Dank je
Oh jaaa die is wel heel leuk om te onthouden, die vind ik altijd erg mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd.
[..]
Een vlinderstruik is daar misschien wel mooi.
[ afbeelding ]
Nou dat zou niet moeten schelen, ze zijn toch wel gedragen of niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, dan is de postverbinding lekker goed![]()
Ik heb in het begin veel babykleding met Neutral gewassen en met de hand of op het handwas-programma op de wasmachineMaar ze zijn natuurlijk niet 2 jaar lang gedragen/gewassen, dat scheelt denk ik
Ja natuurlijk welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat zou niet moeten schelen, ze zijn toch wel gedragen of niet?
Ze zijn echt te leuk![]()
En je kaart, ooooooooooooh
Ik baal als een stekker dat ik niet naar de markt geweest ben , maar godallejezus, het was zo ontieglijk hoerig druk buiten, ik ben echt zsm weer omgedraaid en terug naar kantoor gelopen. Ik hoop dat ik thuis stofjes heb om deze mee te combineren, OF ik ga proberen om de beentjes te gebruiken of zo, ik wil er echt dit weekend mee aan de slag, ze zijn zo tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk welAls ik iets bij de H&M koop is het na de eerste wasbeurt ook altijd goed, maar na een aantal maanden dragen en wasbeurten echt niet zo mooi meer hoor
Pluizig en minder kleur.
Ik vond de bruine nekkant bij het Teckelpak juist faal-achtigDie groene is misschien 3 maanden gedragen. Maar dat is alweer ruim 2,5 jaar terug, dus zou ik op foto's moeten kijken tot welke maand.
Ik ben blij dat je ze leuk vindtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat ik niet naar de markt geweest ben , maar godallejezus, het was zo ontieglijk hoerig druk buiten, ik ben echt zsm weer omgedraaid en terug naar kantoor gelopen. Ik hoop dat ik thuis stofjes heb om deze mee te combineren, OF ik ga proberen om de beentjes te gebruiken of zo, ik wil er echt dit weekend mee aan de slag, ze zijn zo tof
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
En die arme arme Chico heeft natuurlijk ook niks om aan te trekken![]()
Hahahaha ik ben eigenlijk serieus beledigd nu, heb je die namen gezien?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:47 schreef Ynske het volgende:
Ohoh iets voor jou? [aangeboden] Twee kaartjes Pop on Top Valkenburg. Morgen!
nee helemaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Echt Yns, ik dacht dat wij elkaar best lagen en zo, maar ik twijfel nu, haat je me echt heel erg?
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had m'n moeder gisteravond foto's gestuurd van je laatste pakjes (die met groen) en je grijze strepenpak. Mijn moeder opende ze toen we aan telefoon zaten en zei 'aaaawww, die hondjes'![]()
JA DIKKE LUL DRIE BIERquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee helemaal nietkennisje van me heeft die kaartjes en komt ze niet kwijt
Ja die groene truienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die laatste pakkies zijn allemaal blaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwww.
Of bedoel je de groene truien?
Golden Earring en de Dijk zijn wel okee, maar de rest is echt baggerquote:
Nou die twee krijg je me ook met een schop de deur nog niet voor uit hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Golden Earring en de Dijk zijn wel okee, maar de rest is echt bagger
Muuuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn best leuke NL'se dingen hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MuuuIk heb echt niks met al die Nederlandse bagger
Ja die wil je wel heaquote:
die gaat morgen meequote:
Goorlapje!quote:
Nou alles wat in het Nederlands jodelt is voor mij niks, en verder, De Dijk, De Kast, Rowen Heze, Golden Earring, Blof (quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn best leuke NL'se dingen hoor.
Maar niet op die lijst
Acda en de Munnik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou alles wat in het Nederlands jodelt is voor mij niks, en verder, De Dijk, De Kast, Rowen Heze, Golden Earring, Blof ()
Eensch!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cd van jou, cd van miijjhijjjjjj, cd van ons allebeiiiiii. En nog iets van je moederquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar Acda en de Munnik zijn de Nederlandse Beatles
Alles van de Palingzangers uit Volendam iddquote:
Oh Zwab! Ik zag gister iemand voorbij fietsen met een koffer en sticker van Warhammer, moest nog aan je denkenquote:
Boudewijn de Groot en De Bende van Baflo Bill.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou alles wat in het Nederlands jodelt is voor mij niks, en verder, De Dijk, De Kast, Rowen Heze, Golden Earring, Blof ()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Zwab! Ik zag gister iemand voorbij fietsen met een koffer en sticker van Warhammer, moest nog aan je denkenZijn dat die poppetjes?
Heb jij misschien een tip voor een goeie vogelgids?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
Kijk ik ff een paar dagen niet, heeft oh-oh weer een vogel![]()
Leuk, zo'n jonge spreeuw. Hij is nog wel vrij jong, zie je aan die gele rand rond de snavel, ik denk een week of twee. Over een weekje zou dat weg kunnen zijn schat ik. Ben benieuwd of hij bij je wil blijven als hij groot is.
Heb jij één of twee kuikentjes Visje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk welAls ik iets bij de H&M koop is het na de eerste wasbeurt ook altijd goed, maar na een aantal maanden dragen en wasbeurten echt niet zo mooi meer hoor
Pluizig en minder kleur.
Ik vond de bruine nekkant bij het Teckelpak juist faal-achtigDie groene is misschien 3 maanden gedragen. Maar dat is alweer ruim 2,5 jaar terug, dus zou ik op foto's moeten kijken tot welke maand.
Eentjequote:
Ik heb hem pas leren kennen bij Peter vd Vorst geloof ik, maar dat is zo kort geweest dat ik eigenlijk niks meer weet, behalve dat het smartlappen zijn, toch?quote:
Ik ben de enige hier, dat weet ik nu al, maar ik heb 100000 keer liever een willekeurig liedje van Kane dan die Nederlandse De Dijk, muuuuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
En de Dijk is mijn band ook niet, Golden Earring heeft paar leuke nummers, maar asjeblieft zeg, beide bands zijn toch wel stukken beter dan ellende als Di-Rect, Racoon, The Sheer, en andere bandjes die denken dat ze zwaar rock en roll zijn![]()
Ik gebruik al jaren de " peterson". Bevalt goed, wel duur, heb hem jaren geleden voor m'n verjaardag gehad, met verrekijker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij misschien een tip voor een goeie vogelgids?Ik zoek nog iets, maar het aanbod is groot...
Ja in die stijl. Woensdag trad hij in Eindhoven op, als vervanger van de zieke Frans Bauer bij een concert voor verstandelijke gehandicapten. Pa was er ook heen geweest en hij vond hem wel okee, iig stukken beter dan Wolter Kroes (dùhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem pas leren kennen bij Peter vd Vorst geloof ik, maar dat is zo kort geweest dat ik eigenlijk niks meer weet, behalve dat het smartlappen zijn, toch?
Oh Frans Bauerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja in die stijl. Woensdag trad hij in Eindhoven op, als vervanger van de zieke Frans Bauer bij een concert voor verstandelijke gehandicapten. Pa was er ook heen geweest en hij vond hem wel okee, iig stukken beter dan Wolter Kroes (dùh![]()
)
Ik ben ook geen De Dijk fan hoor, maar ze doen het toch maar wel ff, al weetikhoelang CD's verkopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier, dat weet ik nu al, maar ik heb 100000 keer liever een willekeurig liedje van Kane dan die Nederlandse De Dijk, muuuuNederlandse poldermeuk
![]()
En zelfs liever Marco Borsato, zijn eerste cd was gewoon 10 keer covers van Italiaanse jaren '80 liedjes
Oh die is wel iets duurder dan ik zoek, maar ik onthoud hem. Eens bladeren in de winkel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren de " peterson". Bevalt goed, wel duur, heb hem jaren geleden voor m'n verjaardag gehad, met verrekijker.
Ik heb zelf de ANWB veldgids, goed bruikbaar (als ik eraan denk 'm mee te nemen) maar of het de beste is weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij misschien een tip voor een goeie vogelgids?Ik zoek nog iets, maar het aanbod is groot...
Ik zat toevallig net even te googelen, ze schijnen leuke huisdieren te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
Kijk ik ff een paar dagen niet, heeft oh-oh weer een vogel![]()
Leuk, zo'n jonge spreeuw. Hij is nog wel vrij jong, zie je aan die gele rand rond de snavel, ik denk een week of twee. Over een weekje zou dat weg kunnen zijn schat ik. Ben benieuwd of hij bij je wil blijven als hij groot is.
Ja een eckte Hagenees, tis net Bridget Maasland, daar hou je ook van, of je walgt flinkquote:
Dank je!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb zelf de ANWB veldgids, goed bruikbaar (als ik eraan denk 'm mee te nemen) maar of het de beste is weet ik niet.
Kijk anders hier: http://www.birdsnetherlan(...)kel%20buitenland.htm . Ik heb de nr. 8
De nieuwe stormvloed aan Nederlandse zangeressen beginnen het in buitenland wel redelijk te doen. Caro Emerald o.a. Ook Laura Janssen scoort volgens mij wel aardig, maar dat is niet echt mijn muziek..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de Staat leuk, en Blaudzun, en ja ja zelfs Go Back to the Zoo en Lola Kite en zo, van die laatste twee zou ik geen cd kopen maar ik zou er wel naar gaan kijken als ik op een festival was waar ze ook optraden zeg maar. Denk ik.
Als er niks anders zou staan![]()
En DJVT wil ik echt graag es zien en de Staat ook.
Candy Dulfer is top.
Ik snap nog steeds niet waarom de Belgen het zoveel beter doen dan wij, maar goed, dat is dan ook niet NL talig![]()
Want Clouseau of zo is erger dan de Dijk
Je lijkt wel mijn broer die weigert om Ajax allesreiniger in huis te halenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, Caro die haat ik zo fakking erg dat ik weigerde haar naam als goed antwoord te smssen naar 3FM voor kaarten voor NSJ die ik heel graag wil, tot twee keer toe van het weekend![]()
Ik dacht echt ik wil ze niet eens winnen als haar naam het antwoord is![]()
Ja ik geef eerlijk toe dat dat heel sneu is van mezelf
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijkt wel mijn broer die weigert om Ajax allesreiniger in huis te halen![]()
Heel herkenbaar als er een alternatief isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijkt wel mijn broer die weigert om Ajax allesreiniger in huis te halen![]()
Oh dance wel, maar ja die had ik niet meegerekend eigenlijk, stomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
alleen niet iets waar wij hier van houden in de SC
Nou, Tiesto Armin en Afro Jack en zo, tis totaal niet mijn ding ( en ik hou wel van dance maar niet van dat club gebeuren ), maar op dat gebied hebben we wel wereldniveau mensen hier in NL.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dance wel, maar ja die had ik niet meegerekend eigenlijk, stom
Ik ken het allemaal niet, of misschien wel, maar niet bij naam...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de Staat leuk, en Blaudzun, en ja ja zelfs Go Back to the Zoo en Lola Kite en zo
Nee helemaal niet meer nu ik niet meer kan dansenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja Deus, Selah Sue, Triggerfinger, Belgen kunnen er wel wat van hoor.
Maar goed, NL is wel op dance gebied internationaal echt mega, we kunnen dus wel wat, alleen niet iets waar wij hier van houden in de SC
Ik moest op het werk eens een factuur voor werkzaamheden aan de Ajaxlaan invoeren. Ik liep toen naar mijn collega die me die facturen als opdracht had gegeven en zei toen. Maar deze voer ik niet in hoor...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar als er een alternatief is![]()
In a Bar under the Sea?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest op het werk eens een factuur voor werkzaamheden aan de Ajaxlaan invoeren. Ik liep toen naar mijn collega die me die facturen als opdracht had gegeven en zei toen. Maar deze voer ik niet in hoor...![]()
Van 1, 3 en 4 ken je denk ik zeker weten wel nummers hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal niet, of misschien wel, maar niet bij naam...
Oh fak zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik spuug altijd op een tegeltje als ik bij de HMH sta en een keer Sensation in de Arena was ook ff vegen op de grasmat onder een plank
Nah vind ik niet, ik heb echt niks tegen Hagenezen, maar gewoon... zn neppe accentje, altijd dat engels brabbelen, z'n rare zelfingenomen kop. Hoe ze ook heel dat Kane runnen, hij en de gitarist zijn de koning, en als de rest een keer ergens 'nee' op zegt worden ze er meteen uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een eckte Hagenees, tis net Bridget Maasland, daar hou je ook van, of je walgt flink
En zijn vrouw was nog niet gecremeerd of begraven en hij bracht al een liedje uit ter nagedachtenis van haar. Vond ik wel erg (lees te) snel na haar dood..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vind ik niet, ik heb echt niks tegen Hagenezen, maar gewoon... zn neppe accentje, altijd dat engels brabbelen, z'n rare zelfingenomen kop. Hoe ze ook heel dat Kane runnen, hij en de gitarist zijn de koning, en als de rest een keer ergens 'nee' op zegt worden ze er meteen uitgeflikkerd.
Tiësto en zijn trance cd's, de Magik serie, vind ik geweldigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, Tiesto Armin en Afro Jack en zo, tis totaal niet mijn ding ( en ik hou wel van dance maar niet van dat club gebeuren ), maar op dat gebied hebben we wel wereldniveau mensen hier in NL.
Ja das best leuk, maar goed, jij weet ook dat over 30 jaar niemand meer weet wat 'Go Back to The Zoo' was.. Dus de Earring en de Dijk doen toch wel íets goedquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En zijn vrouw was nog niet gecremeerd of begraven en hij bracht al een liedje uit ter nagedachtenis van haar. Vond ik wel erg (lees te) snel na haar dood..
Mwah, dat was toch gewoon een ode aan haar, en alle opbrengst ging volgens mij naar een of andere kankerstichtingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En zijn vrouw was nog niet gecremeerd of begraven en hij bracht al een liedje uit ter nagedachtenis van haar. Vond ik wel erg (lees te) snel na haar dood..
Oh die eerste, maar dan wel van een reclame, dus niet als geheel nummerquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat was toch gewoon een ode aan haar, en alle opbrengst ging volgens mij naar een of andere kankerstichting
Tiesto heb ik dan nooit weer gesnapt wat mensen daar in zien, of wat er nou zo gaaf is aan een concert van een DJ, echt wel leuk voor een uurtje ofzo, vaak ideaal om zoiets een festivaldag af te laten sluiten. Maar poeh poeh, wat een prestatie dat iemand 7 uurtjes lang staat te 'draaien'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tiësto en zijn trance cd's, de Magik serie, vind ik geweldigAfrojack hou ik niet van. Maar het is wel tof dat we zo goed in de house-dance scene scoren
Gevoelsmatig vind ik het een beetje te snel allemaal. Maar zou goed kunnen dat het een wens van Guusje was, dan heb ik niks gezegd.quote:
Nou ja die vind ik zelf al meer dan 20 jaar helemaal niet leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das best leuk, maar goed, jij weet ook dat over 30 jaar niemand meer weet wat 'Go Back to The Zoo' was.. Dus de Earring en de Dijk doen toch wel íets goed![]()
Over 2 weekjes Triggerfinger
Hetzelfde als een feest met 10 dj's bezoekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
of wat er nou zo gaaf is aan een concert van een DJ
Dat vraag ik me als Rock die-hard zelfs afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hetzelfde als een feest met 10 dj's bezoekenIemand die niet van rock houdt vraagt zich misschien ook af waarom je 3 uur naar Guns N' Roses wil luisteren
Ik kan ook geen 3 uur naar G n' R luisterenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hetzelfde als een feest met 10 dj's bezoekenIemand die niet van rock houdt vraagt zich misschien ook af waarom je 3 uur naar Guns N' Roses wil luisteren
Boefjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ben vroeger ook op genoeg dancefeesten geweest.
Misschien wel voor zijn verwerking, muziek uitbrengen om te delen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik het een beetje te snel allemaal. Maar zou goed kunnen dat het een wens van Guusje was, dan heb ik niks gezegd.
Ach ja, je moet altijd iets proeven om te weten dat je het niet lust héquote:
Dance op festivals vind ik altijd tof hoor zeker in de nacht, lekker los gaan op de Chemical Brothers of the Prodigy of Junkie XL, Skrillex lijkt me een leukerd ook voor dat doeleindequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, je moet altijd iets proeven om te weten dat je het niet lust hé
Nee hoor, ik heb me er prima op vermaakt, en zou me ongetwijfeld zo weer vermaken. Ben ook weer niet zo héél moeilijk aangaande muziek. Alhoewel qua 'dance' mn voorkeur dan wel uitgaat naar de acts die wel echt live spelen, of met bandje er bij / er achter. Dingen als Chemical Brothers, etc.
Chase & Status staat bv. ook op RaR, ook wel benieuwd naar. Misschien even kijken bij Skrillex, maar weet niet of ik me daar nou 2 uur mee kan vermaken, en dat is ook echt pas van 01-03, dus miss ben ik dan al stuk
quote:
Dit zou een Twittermoment moeten zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Die lul moet zn muil es opentrekken als ie praat, mss dat ik dan stop met moeilijk kijken en es ga luisteren naar wat ie zegt.
Nee gewoon echt naar vogel, tis nie eens zn kakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |