abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111701153
Ik heb twee "Kaartjes" voor pop on top, morgen in Valkenburg. Ik ga er zelf niet heen maar is zonde om die kaartjes dan maar te laten verlopen alleen omdat niemand met mij mee gaat/kan, de kaartjes kosten 34.50 aan de dagkassa!

Waarom dan "Kaartjes" tussen aanhalingstekens? Omdat het gastenlijstplaatsen zijn, en ik dus geen fysieke kaartjes in je handen kan geven. Ik moet VANDAAG de namen doorgeven van de mensen die ik die kaartjes geef..... Als jij ze wil hebben kun je me geloven dat ze er morgen liggen voor je, aan de kassa.

Dus, wil jij morgen naar Pop on Top (Van velzen, Gers Pardoel, Golden earring, de dijk, Janse bagge band , en voor de rest, zie de site) stuur me dan even een berichtje.. Dan kan ik je naam nog op tijd doorgeven!!!

PS: Ze zijn gratis ;)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:00:48 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_111702750
Ik garandeer dat Tam betrouwbaar is en dat je ook daadwerkelijk krijgt wat ze je toezegt! :Y
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_111702936
Als alles goed is zijn ze vergeven en kan dit gesloten worden...... Wacht op bevestiging.
pi_111704515
Maar helaas is het niet toegestaan in V&A. Vouchers, codes, tegoedbonnen mogen niet en gastenlijstplaatsen vallen daar ook onder dus misschien kan je het in FHF proberen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')