Duurt wat langer, wordt wat vager, maar wordt uiteindelijk allemaal prima duidelijk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Stefan het volgende:
CSI heeft ook wel eens van die EPS die ineens een heel andere tone of voice heeft, een andere structuur, meestal vind ik dat de minder leuke episodes.
Fringe is voor mij nu iets te bizar, nu bestaat Peter ineens niet meer maar goed zal ep 1 S4 wel weer worden rechtgetrokken
Grappig, ik vind hem juist geweldig. Vond hem nu als jubbelende Belly wel wat minder...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Vind hem sowieso geen fijne stem hebben, bij Transformers 3 vond ik hem ook totaal niet passen.
Je bent wel lekker makkelijk zeg. De machine is volgens jou totaal irrelevant en wanneer het de formule van de show daadwerkelijk verandert, zal het het seizoen erop in de eerste aflevering wel weer hersteld zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Stefan het volgende:
Fringe is voor mij nu iets te bizar, nu bestaat Peter ineens niet meer maar goed zal ep 1 S4 wel weer worden rechtgetrokken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een domme kut TT Sunchaser. Dat je maar verblind mag worden door alle lens flares.
Zet anders Star Trek nog even aan. Neus.
Idd, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat die gast niet kan acteren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, ik vind hem juist geweldig. Vond hem nu als jubbelende Belly wel wat minder...
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke seriequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
Fringe is een makkelijke serie, alles is in hapklare brokken, maar das wel lekker ook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
Fringe is een makkelijke serie, alles is in hapklare brokken, maar das wel lekker ook
Ik kijk heel veel series maar Fringe is echt niet moeilijk, ondanks de mukltiversums en dubbelgangersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke serie.
Ja leuk clipje, maar die lensflares voegen toch juist iets toe aan het hallucinerende element van deze scene?? Dom gezeur van jouw kant.quote:
In seizoen 1 had je in elke aflevering lensflares die vanuit t niks kwamen, is JJ Abrams handelsmerkquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk clipje, maar die lensflares voegen toch juist iets toe aan het hallucinerende element van deze scene?? Dom gezeur van jouw kant.
Ja en jou stoort het. Mij totaal niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
In seizoen 1 had je in elke aflevering lensflares die vanuit t niks kwamen, is JJ Abrams handelsmerk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke serie.
Ze maken het zo makkelijk bij Fringe dat het het klokhuis wel lijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vind Fringe ook niet moeilijk hoor.
Je moest eens weten hoeveel mensen dachten dat de gele leader en een nieuwe tijdlijn een derde universum betekenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
[..]
Ze maken het zo makkelijk bij Fringe dat het het klokhuis wel lijkt
Normale dimensie: blauwe leader
Tweede dimensie: rode leader
Als de twee dimensies samen komen: zowel rode als blauwe leader
Toekomst: grijs/zwarte leader
Nieuwe tijdlijn beide dimensies: gele leader
Olivia: blond
Fauxlivia: rood
Walter: in tweedjasje
Walternate: in pak
Lincoln: in pak
2e Lincoln: in strakke legerkleding
Zelfde geld voor Broyles
Er is maar 1 Peter en maar 1 Belly
Moet zeggen dat ik dat niet zo snapte. Vond juist dat Fringe dat veel te obvious liet weten dat dat absoluut niet het geval was.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dachten dat de gele leader en een nieuwe tijdlijn een derde universum betekenden.
Neehoor, het is het handelsmerk van JJ Abrams. Hij doet t overal, niet voor niks zit hij in deze parodie met zn lensflaresquote:Op zondag 3 juni 2012 14:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
(behalve dan het feit dat dit een duidelijke hint is naar het bestaan van meerdere universums).
Nou nou, wel een stuk of vijf flares in een film van bijna twee uur. Het is maar wat je erg vindtquote:
Het zijn er wel meer hoor, maar die pasten niet in 8 sec.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, wel een stuk of vijf flares in een film van bijna twee uur. Het is maar wat je erg vindt
Precies. Lekker boeiend al dat geneuzel.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Orealo het volgende:
Al dat gezeik over die lensflares, man man. Hebben we het hier over een serie of zijn we op speurtocht naar lensflares?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Mooie finale, had zo als afsluiter van de hele serie kunnen dienen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Stefan het volgende:
Er is geen nieuws en er zijn geen promo's, het is zomer.
Wat we wel hebben zijn lensflares
*kijkt naar buiten* .. ik zie geen zomer.. en ook geen lensflares.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Stefan het volgende:
Paar nieuwtjes van co-showrunner Wyman.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Stefan het volgende:
Dat was een terugblik van één van de allereerste afleveringen van de serie.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Stefan het volgende:
Zat gister de ep te kijken met die man die een monster wordt maar ik kreeg eerst een terugblik en daar zaten scenes in van de komende ep, maar ook met een scene die NIET in de ep zat. Dat ie als monster uit de vliegtuig wc kwam.
Die had precies dezelfde dialogen op de monster uit wc na. Maar idd, er daagt me wat. En het is een nieuwe tijdlijn dus gebeurt het 3 jaar later.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat was een terugblik van één van de allereerste afleveringen van de serie.
Klopt ja. Je kon er natuurlijk op wachten dat Fringe in de andere tijdlijn een case overnieuw zou doen met een iets ander beloop. Vond het zelf ook wel lachen dat hij doodnormaal uit de WC stapte opeens.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die had precies dezelfde dialogen op de monster uit wc na. Maar idd, er daagt me wat. En het is een nieuwe tijdlijn dus gebeurt het 3 jaar later.
Dat is echt belachelijk. Nep fan. Tevens mis je dan belangrijke verhaalontwikkelingen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
Ik was t al vergeten.
Moet bekennen dat ik ep 14, 15 en 16 van S4 heb doorgeskipt, werd me allemaal te melodramatisch. Nog 6 ofzo en ik ben compleet bij.
Dat was misschien wel DE sleutelaflevering waar alles om draaitquote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef maurisioo het volgende:
De enige aflevering waar ik toch iets doorgespoeld heb, was een met het verleden van Walter en zijn vrouw. Dat vond ik echt geen leuke aflevering. Die sfeer vond ik maar niks, en het was ook nog eens saai.
Maar voor de rest vond ik alle afleveringen leuk om te zien.
Ja dat geloof ik best. Ik weet wel waar die aflevering over ging hoor, maar heb de helft wel overgeslagen. Was iets met dat Olivia zoek was of zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat was misschien wel DE sleutelaflevering waar alles om draait
Het wordt zo uitgemolken dat je best wat kan doorskippen. Die hele Olivia nieuwe tijdlijn is verliefd op Peter ouwe tijdlijn is wel eens klaar wmb.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk. Nep fan. Tevens mis je dan belangrijke verhaalontwikkelingen.
Je hebt toch hopelijk wel naar het verhaal van September geluisterd...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
Ik was t al vergeten.
Moet bekennen dat ik ep 14, 15 en 16 van S4 heb doorgeskipt, werd me allemaal te melodramatisch. Nog 6 ofzo en ik ben compleet bij.
Ja, die hele sequence gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel naar het verhaal van September geluisterd...
Tja het is gewoon geen serie die lekker vrolijk een case of the week opzet handhaaft.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef Stefan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat gelul met september ook wel zat ben. Ik vond Fringe als een soort X Files Light beter in t begin
En dat pakte dus ook niet goed uit dat ze met moeite een vijfde halve seizoen kregen om t af te ronden, denk dat ze liever zes tot tien seizoenen hadden gemaakt neem ik aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Tja het is gewoon geen serie die lekker vrolijk een case of the week opzet handhaaft.
Dat was eerst wel de bedoeling, maar omdat de kijkcijfers zo vies tegenvielen had het weinig zin om zo door te gaan en het potentieel van de serie te onderdrukken als het ware.
Maar ik vind t niet zo gek dat Fringe dus is ingezakt qua kijkijfers en dat ze t op 13 eps na hebben gecanceld. Seizoen 4 wordt echt zo uitgemolken met de alternatieve tijdlijn. De enige vraag is hoe gaat Peter terug. S1 was de vraag wat is het patroon, S2 was de vraag wat is het andere universum, s3 ging meer over peter en olivia en de machine maar s4 is alleen peters probleem met de nieuwe tijdlijn en voor de wereld had t niet veel uitgemaakt als ie er niet zo zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zoals ik het ooit gelezen hebben ze vorig jaar een 5, 6 en 7-jaren plan gepresenteerd.
Voorkeur lag altijd bij 6 seizoenen.
Voor mij was seizoen 4 een gedurfde gok, die niet helemaal heeft uitgepakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik vond dat S4 juist met nek en schouders boven de eerdere seizoenen uitstak door het combineren van hele goede case-of-the-week scenario's in combinatie met een sterke rode draad, die een onverwachts oplossing kreeg gedurende het seizoen welke ook in combinatie met de seizoens-arc steeds duidelijker werd.
Ik ben niet negatief ingesteld, seizoen vier was een puinhoop. De eps aan de andere kant met de andere Lee en Astrid waren tof, maar dat de timelline werd gereset en bleef, dat de observers ineens evil werden, Olivia die a la Matrix een Neo wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Als je negatief bent ingesteld werkt het niet. Beter seizoen 5 aan je voorbij laten gaan.
Dat geknipper de hele trailer door is bloedirritant.quote:
Dat is 'monteren op de muziek' iets te serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef Stefan het volgende:
Dat is om de romantiek tussen de twee te verhogen
http://www.deadline.com/2(...)-jeff-pinkner-exits/quote:J.H. Wyman will be the sole showrunner on Fringe for the sci-fi drama’s upcoming 13-episode fifth and final season as Jeff Pinkner is departing.
Kan niet wachtenquote:
Dat heeft ie ook echt zo gezegd? Is er ook een video?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef Goofoyou het volgende:
Tijdens Comic-Con gaf Joshua Jackson een samenvatting van Fringe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond 'm wel grappig
Jep.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook echt zo gezegd? Is er ook een video?
Hahaha, ik hoop dat ik de lapo heb dan zal ik nog een leukere makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat dit topic niet zo snel gaat, in verband met de debiele TT.
bronquote:Sci-fi favourite Fringe has temporarily suspended production, due to a sleep disorder affecting series star John Noble.
The Vancouver-based series announced the move Wednesday after four days of filming for the new season.
The show is on ice for two weeks so that Noble — an Australian native — can undergo treatment for the disorder. Noble did not accompany cast members Joshua Jackson and Anna Torv to Los Angeles earlier in the week, where they appeared at a media conference for the Fox network.
News reports indicate that Noble, 63, was exhausted after travelling from Australia to San Diego, for Comic-Con, and then back to Vancouver for filming on Fringe's fifth and final season.
Production will resume Aug. 7.
The hiatus is not expected to affect Fringe's later September premiere date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |