Duurt wat langer, wordt wat vager, maar wordt uiteindelijk allemaal prima duidelijk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Stefan het volgende:
CSI heeft ook wel eens van die EPS die ineens een heel andere tone of voice heeft, een andere structuur, meestal vind ik dat de minder leuke episodes.
Fringe is voor mij nu iets te bizar, nu bestaat Peter ineens niet meer maar goed zal ep 1 S4 wel weer worden rechtgetrokken
Grappig, ik vind hem juist geweldig. Vond hem nu als jubbelende Belly wel wat minder...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Vind hem sowieso geen fijne stem hebben, bij Transformers 3 vond ik hem ook totaal niet passen.
Je bent wel lekker makkelijk zeg. De machine is volgens jou totaal irrelevant en wanneer het de formule van de show daadwerkelijk verandert, zal het het seizoen erop in de eerste aflevering wel weer hersteld zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Stefan het volgende:
Fringe is voor mij nu iets te bizar, nu bestaat Peter ineens niet meer maar goed zal ep 1 S4 wel weer worden rechtgetrokken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een domme kut TT Sunchaser. Dat je maar verblind mag worden door alle lens flares.
Zet anders Star Trek nog even aan. Neus.
Idd, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat die gast niet kan acteren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, ik vind hem juist geweldig. Vond hem nu als jubbelende Belly wel wat minder...
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke seriequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
Fringe is een makkelijke serie, alles is in hapklare brokken, maar das wel lekker ook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
Fringe is een makkelijke serie, alles is in hapklare brokken, maar das wel lekker ook
Ik kijk heel veel series maar Fringe is echt niet moeilijk, ondanks de mukltiversums en dubbelgangersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke serie.
Ja leuk clipje, maar die lensflares voegen toch juist iets toe aan het hallucinerende element van deze scene?? Dom gezeur van jouw kant.quote:
In seizoen 1 had je in elke aflevering lensflares die vanuit t niks kwamen, is JJ Abrams handelsmerkquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk clipje, maar die lensflares voegen toch juist iets toe aan het hallucinerende element van deze scene?? Dom gezeur van jouw kant.
Ja en jou stoort het. Mij totaal niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
In seizoen 1 had je in elke aflevering lensflares die vanuit t niks kwamen, is JJ Abrams handelsmerk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke serie.
Ze maken het zo makkelijk bij Fringe dat het het klokhuis wel lijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vind Fringe ook niet moeilijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |