Duurt wat langer, wordt wat vager, maar wordt uiteindelijk allemaal prima duidelijk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Stefan het volgende:
CSI heeft ook wel eens van die EPS die ineens een heel andere tone of voice heeft, een andere structuur, meestal vind ik dat de minder leuke episodes.
Fringe is voor mij nu iets te bizar, nu bestaat Peter ineens niet meer maar goed zal ep 1 S4 wel weer worden rechtgetrokken
Grappig, ik vind hem juist geweldig. Vond hem nu als jubbelende Belly wel wat minder...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Vind hem sowieso geen fijne stem hebben, bij Transformers 3 vond ik hem ook totaal niet passen.
Je bent wel lekker makkelijk zeg. De machine is volgens jou totaal irrelevant en wanneer het de formule van de show daadwerkelijk verandert, zal het het seizoen erop in de eerste aflevering wel weer hersteld zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Stefan het volgende:
Fringe is voor mij nu iets te bizar, nu bestaat Peter ineens niet meer maar goed zal ep 1 S4 wel weer worden rechtgetrokken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een domme kut TT Sunchaser. Dat je maar verblind mag worden door alle lens flares.
Zet anders Star Trek nog even aan. Neus.
Idd, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat die gast niet kan acteren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, ik vind hem juist geweldig. Vond hem nu als jubbelende Belly wel wat minder...
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke seriequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
Fringe is een makkelijke serie, alles is in hapklare brokken, maar das wel lekker ook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef Stefan het volgende:
Fringe is een makkelijke serie, alles is in hapklare brokken, maar das wel lekker ook
Ik kijk heel veel series maar Fringe is echt niet moeilijk, ondanks de mukltiversums en dubbelgangersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke serie.
Ja leuk clipje, maar die lensflares voegen toch juist iets toe aan het hallucinerende element van deze scene?? Dom gezeur van jouw kant.quote:
In seizoen 1 had je in elke aflevering lensflares die vanuit t niks kwamen, is JJ Abrams handelsmerkquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk clipje, maar die lensflares voegen toch juist iets toe aan het hallucinerende element van deze scene?? Dom gezeur van jouw kant.
Ja en jou stoort het. Mij totaal niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
In seizoen 1 had je in elke aflevering lensflares die vanuit t niks kwamen, is JJ Abrams handelsmerk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Donder op met trollen man, Fringe een makkelijke serie.
Ze maken het zo makkelijk bij Fringe dat het het klokhuis wel lijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vind Fringe ook niet moeilijk hoor.
Je moest eens weten hoeveel mensen dachten dat de gele leader en een nieuwe tijdlijn een derde universum betekenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
[..]
Ze maken het zo makkelijk bij Fringe dat het het klokhuis wel lijkt
Normale dimensie: blauwe leader
Tweede dimensie: rode leader
Als de twee dimensies samen komen: zowel rode als blauwe leader
Toekomst: grijs/zwarte leader
Nieuwe tijdlijn beide dimensies: gele leader
Olivia: blond
Fauxlivia: rood
Walter: in tweedjasje
Walternate: in pak
Lincoln: in pak
2e Lincoln: in strakke legerkleding
Zelfde geld voor Broyles
Er is maar 1 Peter en maar 1 Belly
Moet zeggen dat ik dat niet zo snapte. Vond juist dat Fringe dat veel te obvious liet weten dat dat absoluut niet het geval was.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dachten dat de gele leader en een nieuwe tijdlijn een derde universum betekenden.
Neehoor, het is het handelsmerk van JJ Abrams. Hij doet t overal, niet voor niks zit hij in deze parodie met zn lensflaresquote:Op zondag 3 juni 2012 14:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
(behalve dan het feit dat dit een duidelijke hint is naar het bestaan van meerdere universums).
Nou nou, wel een stuk of vijf flares in een film van bijna twee uur. Het is maar wat je erg vindtquote:
Het zijn er wel meer hoor, maar die pasten niet in 8 sec.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, wel een stuk of vijf flares in een film van bijna twee uur. Het is maar wat je erg vindt
Precies. Lekker boeiend al dat geneuzel.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Orealo het volgende:
Al dat gezeik over die lensflares, man man. Hebben we het hier over een serie of zijn we op speurtocht naar lensflares?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Mooie finale, had zo als afsluiter van de hele serie kunnen dienen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Stefan het volgende:
Er is geen nieuws en er zijn geen promo's, het is zomer.
Wat we wel hebben zijn lensflares
*kijkt naar buiten* .. ik zie geen zomer.. en ook geen lensflares.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Stefan het volgende:
Paar nieuwtjes van co-showrunner Wyman.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Stefan het volgende:
Dat was een terugblik van één van de allereerste afleveringen van de serie.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Stefan het volgende:
Zat gister de ep te kijken met die man die een monster wordt maar ik kreeg eerst een terugblik en daar zaten scenes in van de komende ep, maar ook met een scene die NIET in de ep zat. Dat ie als monster uit de vliegtuig wc kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |