Ik ben niet negatief ingesteld, seizoen vier was een puinhoop. De eps aan de andere kant met de andere Lee en Astrid waren tof, maar dat de timelline werd gereset en bleef, dat de observers ineens evil werden, Olivia die a la Matrix een Neo wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Als je negatief bent ingesteld werkt het niet. Beter seizoen 5 aan je voorbij laten gaan.
Dat geknipper de hele trailer door is bloedirritant.quote:
Dat is 'monteren op de muziek' iets te serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef Stefan het volgende:
Dat is om de romantiek tussen de twee te verhogen
http://www.deadline.com/2(...)-jeff-pinkner-exits/quote:J.H. Wyman will be the sole showrunner on Fringe for the sci-fi drama’s upcoming 13-episode fifth and final season as Jeff Pinkner is departing.
Kan niet wachtenquote:
Dat heeft ie ook echt zo gezegd? Is er ook een video?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef Goofoyou het volgende:
Tijdens Comic-Con gaf Joshua Jackson een samenvatting van Fringe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond 'm wel grappig
Jep.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook echt zo gezegd? Is er ook een video?
Hahaha, ik hoop dat ik de lapo heb dan zal ik nog een leukere makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat dit topic niet zo snel gaat, in verband met de debiele TT.
bronquote:Sci-fi favourite Fringe has temporarily suspended production, due to a sleep disorder affecting series star John Noble.
The Vancouver-based series announced the move Wednesday after four days of filming for the new season.
The show is on ice for two weeks so that Noble — an Australian native — can undergo treatment for the disorder. Noble did not accompany cast members Joshua Jackson and Anna Torv to Los Angeles earlier in the week, where they appeared at a media conference for the Fox network.
News reports indicate that Noble, 63, was exhausted after travelling from Australia to San Diego, for Comic-Con, and then back to Vancouver for filming on Fringe's fifth and final season.
Production will resume Aug. 7.
The hiatus is not expected to affect Fringe's later September premiere date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |