Had er net ook last van ja :Squote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand anders problemen met Latency?Kan echt niet spelen zo, fucking latency problemen in een SP spel.
Had er ook last van, maar afgelopen uur liep alles soepel, totdat ik er zojuist uitgekickt werd, en nu zit ik in de queu...quote:
quote:We will performing scheduled maintenance beginning on Thursday, May 17 at 5:00 a.m. PDT and we expect the service to be available again at approximately 6:00 a.m. PDT. During this time the game will be unavailable for play.
Haha! Ik had precies hetzefldequote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef bigbass het volgende:
[..]
Net gedaan voor veel centjes, was ie crap voor mijn barb
en nu ben ik te blut om een nieuwe te maken.
En dat is dus nu.. Om 1500 nog maar eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:32 schreef Aloria het volgende:
Verdorrie mijn vriend heeft net de eerste legendary 2h axe gevonden : Butchers cleaver.
Nu ziet hij er lomper uit dan mij
Had dit laatst ook geprobeerd, maar volgensmij als je hem voor de 2e x op de zelfde dificultie doet krijg je gewoon geen goede dropsquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Haha! Ik had precies hetzeflde![]()
Ik had trouwens nog een vraagje over de eindbazen; is het mogelijk die opnieuw te doen? Als je bijvoorbeeld normal hebt uitgespeeld, is het dan mogelijk om nogmaals de butcher te gaan doen of kan dat dan alleen weer op nightmare?
Servers weer down btw![]()
88NCRX-HH7R-KG9NE-N77C-C2HMTTquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
maar wat spellen in de verkoop gedaan om dit spel te kunnen kopen. IK MOET DIT SPEL SPELEN
soms kan de server het niet aan, je krijgt dan bij nightmare die van normal erbijquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef splendor het volgende:
Zitten er bugs in de achievements? Ik zit al in nightmare, maar heb de achievement van de Butcher op normal verslaan nog niet gehaald?
Die van nightmare heb ik al.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
soms kan de server het niet aan, je krijgt dan bij nightmare die van normal erbij
Dat vind ik hartstikke tof, maar het maakt niet uit welke key ik gebruik. Ik krijg alleen maar foutmeldingen. Iets met EU/US etc... maar ik heb een EU account en ik activeer hem ook op eu.battle.net. Zal wel moeten wachten tot ik het spel daadwerkelijk hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
88NCRX-HH7R-KG9NE-N77C-C2HMTT
Alstu, als je nog snel bent. (Heb eerder in het topic gepost dat mensen die key nodig hadden maar moesten PM'en, nooit iets ontvangen.)
Betaal met Paypal, PP zal het daarna van je bank gaan afschrijven maar dit duurt 2-3 dagenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat vind ik hartstikke tof, maar het maakt niet uit welke key ik gebruik. Ik krijg alleen maar foutmeldingen. Iets met EU/US etc... maar ik heb een EU account en ik activeer hem ook op eu.battle.net. Zal wel moeten wachten tot ik het spel daadwerkelijk heb.
Ik moet het hoe dan ook betalen. Het geld heb ik wel, maar ik heb het nu gereserveerd voor iets anders en dan heb ik niet genoeg voor Diablo 3quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:48 schreef benx het volgende:
[..]
Betaal met Paypal, PP zal het daarna van je bank gaan afschrijven maar dit duurt 2-3 dagen
Wat is je leeftijd? Kan je echt niet 45 euro bij je andere potje weghalen en deze binnen 2-3 dagen weer aanvullen met verkochte dingen ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet het hoe dan ook betalen. Het geld heb ik wel, maar ik heb het nu gereserveerd voor iets anders en dan heb ik niet genoeg voor Diablo 3. Hoe lullig. zoveel jaar moeten wachten en kunnen sparen, dan komt die uit en kan je hem niet kopen. Best stom van mezelf
21. Op het moment werkloos, maar morgen richting het uitzendbureau. Volgende week pinkpop en nog wat andere maandelijkse verplichtingen. Daarnaast contributie voetbal betalen en schoolgeld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef benx het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd? Kan je echt niet 45 euro bij je andere potje weghalen en deze binnen 2-3 dagen weer aanvullen met verkochte dingen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |