Ik geloof je direct, maar ik ben op het moment niet in de positie om het spel te kunnen kopen. Anders had ik het al lang en breed gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Iedereen ook met die guest passes, koop het spel gewoon lekker; tis iedere cent waard
is daar dan een of andere berekening voor?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:10 schreef leeell het volgende:
[..]
das te kort door de bocht, dual wield geeft niet per definitie meer damage dan een 2h
bijv 2x een 15 damage sword is nogsteeds zwakker dan een 25 2h.
Net gedaan voor veel centjes, was ie crap voor mijn barbquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan nu een gele helm craften.
Alleen wel al mijn geld gaat op aan blacksmithing
Ik gebruik de Templar voor zijn heal + HP regen aura. Verder mag hij in een hoekje gaan rukken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:33 schreef RickoKun het volgende:
Gebruiken jullie die companions wel eens? Vind het dan veels te gemakkelijk
echt geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
Dual chackra's. Wat een schandalige skill zeg
Alleen wel dikke lag op die amerikaanse servers...quote:
Ik heb bijna alles gecraft, maar dat komt eerder omdat ik nauwelijks goeie items vind...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef STING het volgende:
Iemand nog een nut gevonden voor crafting?
Ik vind het trainen aardig duur en het geeft eigenlijk zelden betere items, dan de items die ik vind.
Ben nog maar lvl. 16, misschien dat het later wel z'n vruchten afwerpt?
Mwa. Zodra ik iets levends in de hoek van mijn scherm zie en ik spam even die dingen is bijna het hele level in een keer uitgeroeid. Ik vind hem in normal wel -erg- sterkquote:
ik zit op een oud beestje te gamenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je hero ziet er bruut uit... maar die graphics
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa. Zodra ik iets levends in de hoek van mijn scherm zie en ik spam even die dingen is bijna het hele level in een keer uitgeroeid. Ik vind hem in normal wel -erg- sterkMijn monk en barbarian friends klagen dus de hele tijd dat ze niets kunnen killen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |