dat heb ik al lang gedaan, maar kan alleen wow downloaden? of sc 2 zie er geen diablo bij staan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Hiervoor moet je inloggen op Battle.net:
https://eu.battle.net/log(...)3Dd3&app=bam&cr=true
eerst de key toevoegenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef Gesplit het volgende:
[..]
dat heb ik al lang gedaan, maar kan alleen wow downloaden? of sc 2 zie er geen diablo bij staan.
JE moet eerst je code redeemen, daarna staat Diablo 3 erbij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef Gesplit het volgende:
[..]
dat heb ik al lang gedaan, maar kan alleen wow downloaden? of sc 2 zie er geen diablo bij staan.
DMG is afhankelijk van je main hand.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:05 schreef baggerbart het volgende:
Hoe zit dat dual wield in elkaar?
Ik heb nou niet echt het gevoel wanneer ik een 2de 1h wapen aan doe me damage erg veel omhoog gaat als ik kijk naar me "attributes" achter "damage"
dual wield rondlopen heeft dus wel nut (meer damage) alleen zie je het niet terug in je attributesquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef leeell het volgende:
[..]
DMG is afhankelijk van je main hand.
en vooral zit het verschil in de skills die je later krijgt (bijv dual wield geeft dodge terwijl 2h weer meer damage geeft)
das te kort door de bocht, dual wield geeft niet per definitie meer damage dan een 2hquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef baggerbart het volgende:
[..]
dual wield rondlopen heeft dus wel nut (meer damage) alleen zie je het niet terug in je attributes
je zit wel op EU neem ik aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:12 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap er geen bal meer van. Key is nog niet gebruikt, maar ik kan hem niet activeren. Betreft een guest pass
haha netjes, welk level ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef So_Surreal het volgende:
Vannacht tot 4:00 gespeeld, mijn vriendin vanmorgen op whatsapp "Jezus, wtf heb je tot zo laat gedaan? "hahaha
Omdat je kan zien hoelaat je voor het laatst online bent geweest
battle.net/guestquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Zowel EU als US werken niet. Ik heb een EU account.
Ik klik gewoon op de optie: Add or upgrade a game en dan moet je een code invoeren. Moet het ergens anders dan?
page not found. Ik zou ook een starter edition moeten kunnen downloaden, maar die staat er ook niet tussenquote:
Ik geloof je direct, maar ik ben op het moment niet in de positie om het spel te kunnen kopen. Anders had ik het al lang en breed gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Iedereen ook met die guest passes, koop het spel gewoon lekker; tis iedere cent waard
is daar dan een of andere berekening voor?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:10 schreef leeell het volgende:
[..]
das te kort door de bocht, dual wield geeft niet per definitie meer damage dan een 2h
bijv 2x een 15 damage sword is nogsteeds zwakker dan een 25 2h.
Net gedaan voor veel centjes, was ie crap voor mijn barbquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan nu een gele helm craften.
Alleen wel al mijn geld gaat op aan blacksmithing
Ik gebruik de Templar voor zijn heal + HP regen aura. Verder mag hij in een hoekje gaan rukken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:33 schreef RickoKun het volgende:
Gebruiken jullie die companions wel eens? Vind het dan veels te gemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |