Hebben!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef Zosk het volgende:
Dit ziet er wel leuk uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EH!!quote:
En Calico-cavia's, die ik op het moment niet heb.quote:
Meer dat je er nog steeds 1 van mij gaat krijgen ooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En Calico-cavia's, die ik op het moment niet heb.
Al kan Neuf er wel mee door, want aan de achterkant is ze veel lichter
AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef Salatrel het volgende:
ik ben oud aant wordeneerst zegt een meisje dankUwel meneer omdat ik toevallig een deur opendeed waar zij naar binnen moest en vervolgens vroeg de intertoys mevrouw of het een kadootje was en keek ze me vol ongeloof aan toen ik nee zei
![]()
![]()
Vanaf de vorige is dat gefixed, jaquote:
Word je hard van u_u (no pun intended)quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen het veranderen van de KLB SC in whatever... word ik paranoide van
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen het veranderen van de titel van KLB SC in whatever... word ik paranoide van
quote:
Je mag para in mij wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen het veranderen van de titel van KLB SC in whatever... word ik paranoide van
Ach welnee, teveel eerquote:
Jaquote:
HAVE A HAPPY PERIODquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Wat ook pijnlijk is: Ik voel vrouwelijke probleempjes opkomen
Lijkt mij ook wel leuk, een keer in een andere knuffelbeerquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAVE A HAPPY PERIOD
* Strooit babykonijntjes, madeliefjes en botsautootjes in het rond.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk dan verdomme uit man, met je kutautoooo
ik probeer hier een mental image bij te vormen, maar krijg dr niks van gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAVE A HAPPY PERIOD
* Strooit babykonijntjes, madeliefjes en botsautootjes in het rond.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een botsautoootje, waar heb jij je euggggeee zitten man.![]()
See what i did there?
Wat een kutlevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef Salatrel het volgende:
ik ben oud aant wordeneerst zegt een meisje dankUwel meneer omdat ik toevallig een deur opendeed waar zij naar binnen moest en vervolgens vroeg de intertoys mevrouw of het een kadootje was en keek ze me vol ongeloof aan toen ik nee zei
![]()
![]()
Ja, dat is eigenlijk een insiders grapje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer hier een mental image bij te vormen, maar krijg dr niks van gemaakt
Ik ga in mijn bunker zitten.quote:
Goeie ouwe tijd.. Echt!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk een insiders grapje.![]()
Ik kan me voorstellen dat je hier niets van snapt.
Ik moet alleen de deur uit voor een Caviaquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga in mijn bunker zitten.
Lekker ondergronds en van de mensheid gescheiden.
quote:
quote:
Caffiavanger van Hamelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet alleen de deur uit voor een Cavia
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet alleen de deur uit voor een Cavia
KNNNNNNGGGGGGRRRRRTTquote:
Mijn schoonmoeder heet bijna zo met haar meisjesnaam.quote:
Ja, ik heb me weer bedacht. Zou dat goed samen gaan met mijn paard in het paardenhok denk je?quote:
Directors kcutquote:
LOLOLOLOLquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heet bijna zo met haar meisjesnaam.
Pardon?quote:
Als je een variatie op gestampte muisjes wil, wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik heb me weer bedacht. Zou dat goed samen gaan met mijn paard in het paardenhok denk je?
quote:
quote:
Ja, zoiets had ik ook al.quote:
Nee ik ben een dierenvriend, dan zal ik het paard inruilen. Misschien krijg ik dan nog geld bij van de dierenwinkel. Wordt lastig met een paardenstalling voor zo'n winkel maar goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een variatie op gestampte muisjes wil, wel ja.
Ben aan het aftellen ja. Kan niet lang meer durenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook al.
Dat kan toch niet lang goed gaan...?
quote:
Ok, dan ga ik even CMYK'enquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Dqod het volgende:
Ik ga PMS'en zo jongens, kijk maar op en pas maar uit
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik ben een dierenvriend, dan zal ik het paard inruilen. Misschien krijg ik dan nog geld bij van de dierenwinkel. Wordt lastig met een paardenstalling voor zo'n winkel maar goed.
Ik ga over op de cavia, ik ben een beetje klaar met mijn paardenperiode
Ik las YMCA.. Wat is dat? :$quote:
SCHIJN EEN LICHIE OP MIJquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef Dqod het volgende:
Why worry, why worry, cuz my light will always shine on youuuuuuu :$
Doe dan...quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Dqod het volgende:
Ik ga PMS'en zo jongens, kijk maar op en pas maar uit
Net als PMS en RGB een kleurcoderingquote:
Sowieso al die Nederlandse zendersquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een zeikprogramma's heeft rtl 4 zeg
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe dan...
Doe dan...
Ik wacht nog steeds hoor...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA IK DEED UT HELEMAAL VERKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Oh.. Dat is dan wel vet.. En tof dat je mee wilt doen met mequote:
Ja, ik huil van binnen.quote:
Ik wil altijd meedoen, dat weet je togquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh.. Dat is dan wel vet.. En tof dat je mee wilt doen met me
:$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil altijd meedoen, dat weet je tog
Koken, Klussen, Huis kopen, Help mijn man ... en niet te vergeten talent(loze)showsquote:
Aperitivoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koken, Klussen, Huis kopen, Help mijn man ... en niet te vergeten talent(loze)shows
Mensen tellen in de stad.. Dat zou nog eens een mooi programma zijnquote:
Doel je soms op iets ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen tellen in de stad.. Dat zou nog eens een mooi programma zijn
*ploink*quote:
De Bloemenstalquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen tellen in de stad.. Dat zou nog eens een mooi programma zijn
Ik las Sneeuw.quote:
Wie ist deine deutsch gegangen Vazeline?quote:
Het is zeauxquote:
KNNNNGGGGGRRRTTTquote:
Eigenlijk Zeau. Anders staat er zoosquote:
Ja ok, maar het is een stille x tochhhhhhhquote:
Zauksssquote:
Ach, makkie. M'n beste vakquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie ist deine deutsch gegangen Vazeline?
Ik zal jou eens een stille x geven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is een stille x tochhhhhhh
Spijt me alquote:
Ik las iets anders nu :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zauksss
[..]
Ach, makkie. M'n beste vak
x-art?quote:
quote:
Ze meent het niet hoor. Wil niet stoken verder.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze meent het niet hoor. Wil niet stoken verder.
Bejaardenzeaux.quote:
quote:
quote:
quote:
Gekkies :$quote:
Ik vind wat die meisjes allemaal doen ook echte kunst als je dat wel eens ziet.quote:
OH NO SHE DIDN'Tquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaardenzeaux.
Past wel bij doddie.
Stil nouquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze meent het niet hoor. Wil niet stoken verder.
"Bejaarden zonder tena lady's of lads."quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaardenzeaux.
Past wel bij doddie.
Gruwelijk.quote:
WHIHIOquote:
Jouw eigen woorden zusterquote:
Nietus, kom hier jijquote:
Wil jou wel eens verbasteren :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lees jouw naam steeds als : Die-kwotLekkere verbastering
Pure liefde is dit.. Zoals ik ben :$quote:
Prachtig moment, dit.. Ik koester het.. KOESTEREN zeg ik jequote:
Laat dat / wise maar wegquote:
Ja verdomme :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat / wise maar weg
wij weten wel beter
Ok, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prachtig moment, dit.. Ik koester het.. KOESTEREN zeg ik je
En dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat / wise maar weg
wij weten wel beter
laat dat /wise maar weg hoorquote:
Ben ik soms wel hoorquote:
Ik vind dat wel positief elitair klinkenquote:
YAAAAAAAAAAAYquote:
Je bent te langzaam :$quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAY
[..]
Je bent te langzaam :$
nee jijquote:
SLGBODRGBKNGLEFLEBGKDGquote:
26e pas weerquote:
WINDGODquote:
Ik doe niet andersquote:
Hihi dat plaatjequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef BobbyB het volgende:
En hoezo stopt CSI Miami?Geen leuke horatio one-liners meer
[ afbeelding ]
Oh myquote:
Dan loppe je hem er zo in zekerquote:
Dat kreeg ik altijd als ik "whoehoe" typte op m'n oude foonquote:
Hihi jijquote:
Hahaha, autocorrect ja, heerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kreeg ik altijd als ik "whoehoe" typte op m'n oude foon
Hoe kun je aan een man zien dat ie een kleintje heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hihi nee jij joh heyquote:
Mijn nokia 3310.. of 3330.. Ofzoquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je aan een man zien dat ie een kleintje heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag gewoon een string, dan zie je het ook
Welkom op FOK!
En sterkquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn nokia 3310.. of 3330.. Ofzo
Was wel een goede telefoon
[..]
Hoe kun je aan een man zien dat ie een kleintje heeft?Zo flauw, maar ik moest toch lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Hoe kun je aan een man zien dat ie een kleintje heeft?Mannen met een kinderzitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen met een fiets
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Fiets is niet goed, paard ook al nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen met een kinderzitje
Mannen met een fiets
Echt eh.. En dan ben ik zo verdomde zuinig op de smartphone die ik nu heb.. En geeft ie me alsnog shitquote:
Amen sistah.. Vind mijn huidige foon helemaal niet prettig smsen en met de nokia 3310 ging dat als een tierelier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn nokia 3310.. of 3330.. Ofzo
Was wel een goede telefoon
Ik wist niet dat die dingen zo multifunctioneel waren dat je ermee kon nietenquote:
Kut dingen zijn het, allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. En dan ben ik zo verdomde zuinig op de smartphone die ik nu heb.. En geeft ie me alsnog shit
Genieten inderdaad, ik ben lekker scherp hèquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dingen zo multifunctioneel waren dat je ermee kon nieten
Volgens mij heb jij echt niets te doen he ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een string, dan zie je het ook
Conclusie: vrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fiets is niet goed, paard ook al niet
Echt
Ik ging zuchten en dacht terug, nu heb ik tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amen sistah.. Vind mijn huidige foon helemaal niet prettig smsen en met de nokia 3310 ging dat als een tierelier.
JAquote:
Memoriessssquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ging zuchten en dacht terug, nu heb ik tranen in m'n ogen
Nee, zal ik er foto's van maken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt niets te doen he ?
Ik ben weer terug bij mijn gratis Samsung M150quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. En dan ben ik zo verdomde zuinig op de smartphone die ik nu heb.. En geeft ie me alsnog shit
Huil met me mee sisquote:
Jij ookquote:
son of a bitchquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat / wise maar weg
wij weten wel beter
De mijne ook wel, maar hij moet me geen shit geven terwijl ik zo goed voor m benquote:
Laat dat /wise maar weg hoorquote:
Doe eens gek.quote:
* Blehrrrtttquote:
quote:
Heb je die Duitsers nog ff laten zien wie de baas was?quote:
Dat zou ik nooit tegen Vas durven zeggen. Dat overleef ik nietquote:
*Mekkertquote:
Oh heerlijk als je me zo noemt,quote:
Niet zo bang zijn, je hoofd zit toch wel vast genoeg, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit tegen Vas durven zeggen. Dat overleef ik niet
iMessage.quote:
Dat is inderdaad heel erg fijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
iMessage.![]()
Geen "laats gez. vandaag om ..." namelijk.
geile drachtige merriequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh heerlijk als je me zo noemt,
ga door.
Wel een beetje harig hoor.quote:
quote:
AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA ROFLCOPTERquote:
O_oquote:
Inb4, als ze drachtig zijn is de geilheid niet meer aanwezig.quote:
En dat.quote:
SHIT!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4, als ze drachtig zijn is de geilheid niet meer aanwezig.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja verdomme :$
Mja, beter doe ik dat ook i.p.v wise
Dus dat.quote:
U bent te langzaam.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4, als ze drachtig zijn is de geilheid niet meer aanwezig.
Bwehehehequote:
Yuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zat in een donkere periode toen die foto gemaakt werd, laat me
BAHquote:
Ja maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn, je hoofd zit toch wel vast genoeg, dus maak je niet druk
Ohquote:
I like to take it slowquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
U bent te langzaam.![]()
Sie wat ei dit derrr?
Laat ik nog een keer interesse tonen in jou en je examens.quote:
It's all good, bobby sgatjuhquote:
Ja en nu was ik in slaap gevallen, jaquote:
Da's iets te slow ja, gatsiejakkiebah :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu was ik in slaap gevallen, ja
zou jou wel doen hoor lol kekklesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Huh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat ik nog een keer interesse tonen in jou en je examens.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja nee, nu hoeft het niet meer.quote:
Ik zal je penis laten trillenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens ik moet bekennen dat als ik soms op mijn PS3 speel ik de controller op mijn piemel leg en wacht tot hij gaat trillen :S
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef wise het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
zal ik jou eens laten trillen van genotquote:
Zo onder je zak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens ik moet bekennen dat als ik soms op mijn PS3 speel ik de controller op mijn piemel leg en wacht tot hij gaat trillen :S
Make my knees weakquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]bwahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love it
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ah nog eenquote:
laat dat /wise maar weg hoorquote:
Morgen?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef fyah het volgende:
post van dwc gevonden op tumblr
[ afbeelding ]
Met 4 dualshocks tegelijk kom je als een mallequote:
Mits je een lekker wijf bent :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wil je dan een gaatje voor me vrijhouden?
Ik heb er maar twee.. Shit he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met 4 dualshocks tegelijk kom je als een malle
quote:
Auw.quote:
Kom maar jongen, ze weet niet wat ze zegtquote:
Sletquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als wise faalt mag jij proberen tok
wtfquote:
Niets mis mee. Heb je GTA IVquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Mjoahquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar jongen, ze weet niet wat ze zegt![]()
Kutquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef wise het volgende:
[..]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m35v0yie2Q1rrf1who1_500.gif
Ik welquote:
Wie nietquote:
en anders gewoon erbijquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een "bwhohoho u_u" is hier wel op z'n plek :$quote:
Dqodquote:
Huil maar uit hoor :$quote:
Had ik wel, in Arnhemquote:
Ik wil geen tweede keus zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet? zij leek mij juist iemand die er van geniet digitale hoertjes te bitchslappenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kutik moet nog verder vanaf seizoen 1 afl. 5 ofso van misfits. spoilers
quote:
Tweede keusquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij bitchslapt real-life hoertjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? zij leek mij juist iemand die er van geniet digitale hoertjes te bitchslappen
je bent rebound, geen tweede keusquote:
Doe ik ook.. Ook IRL hoor :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? zij leek mij juist iemand die er van geniet digitale hoertjes te bitchslappen
Arnhemquote:
quote:
Moeten we ook maar eens een x heen sisquote:
quote:
JA HOOR DOE EENS ORIGINEELquote:
Goed planquote:
Ik zal haar eens laten rebounden van een flat afquote:
Ik oefen ook elke dag op de fiets hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja je moet wel blijven oefenen en dat kan prima in GTA.
Lekker gek, lekker andewrs :$quote:
Zo wel hèquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een "bwhohoho u_u" is hier wel op z'n plek :$
quote:
Alleen niet voor de KFCquote:
Dacht ik zoquote:
Ohquote:
ik bound haar al in bedquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal haar eens laten rebounden van een flat af
DUS WAT IK STEEDS OP TAFEL ZET IS LEKKERE (ahum) SANDWICH SPREADDDDquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed plaatje, bruin en blank smelten samen
Uhhuh.. En Fable 2.. Die I en Bonnie vervolgens gingen mollenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |