Ik zal je penis laten trillenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens ik moet bekennen dat als ik soms op mijn PS3 speel ik de controller op mijn piemel leg en wacht tot hij gaat trillen :S
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef wise het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
zal ik jou eens laten trillen van genotquote:
Zo onder je zak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens ik moet bekennen dat als ik soms op mijn PS3 speel ik de controller op mijn piemel leg en wacht tot hij gaat trillen :S
Make my knees weakquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]bwahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love it
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ah nog eenquote:
laat dat /wise maar weg hoorquote:
Morgen?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef fyah het volgende:
post van dwc gevonden op tumblr
[ afbeelding ]
Met 4 dualshocks tegelijk kom je als een mallequote:
Mits je een lekker wijf bent :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wil je dan een gaatje voor me vrijhouden?
Ik heb er maar twee.. Shit he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met 4 dualshocks tegelijk kom je als een malle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |