Hebben!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef Zosk het volgende:
Dit ziet er wel leuk uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EH!!quote:
En Calico-cavia's, die ik op het moment niet heb.quote:
Meer dat je er nog steeds 1 van mij gaat krijgen ooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En Calico-cavia's, die ik op het moment niet heb.
Al kan Neuf er wel mee door, want aan de achterkant is ze veel lichter
AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef Salatrel het volgende:
ik ben oud aant wordeneerst zegt een meisje dankUwel meneer omdat ik toevallig een deur opendeed waar zij naar binnen moest en vervolgens vroeg de intertoys mevrouw of het een kadootje was en keek ze me vol ongeloof aan toen ik nee zei
![]()
![]()
Vanaf de vorige is dat gefixed, jaquote:
Word je hard van u_u (no pun intended)quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen het veranderen van de KLB SC in whatever... word ik paranoide van
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen het veranderen van de titel van KLB SC in whatever... word ik paranoide van
quote:
Je mag para in mij wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen het veranderen van de titel van KLB SC in whatever... word ik paranoide van
Ach welnee, teveel eerquote:
Jaquote:
HAVE A HAPPY PERIODquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Wat ook pijnlijk is: Ik voel vrouwelijke probleempjes opkomen
Lijkt mij ook wel leuk, een keer in een andere knuffelbeerquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAVE A HAPPY PERIOD
* Strooit babykonijntjes, madeliefjes en botsautootjes in het rond.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk dan verdomme uit man, met je kutautoooo
ik probeer hier een mental image bij te vormen, maar krijg dr niks van gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAVE A HAPPY PERIOD
* Strooit babykonijntjes, madeliefjes en botsautootjes in het rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |