Echt eh.. En dan ben ik zo verdomde zuinig op de smartphone die ik nu heb.. En geeft ie me alsnog shitquote:
Amen sistah.. Vind mijn huidige foon helemaal niet prettig smsen en met de nokia 3310 ging dat als een tierelier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn nokia 3310.. of 3330.. Ofzo
Was wel een goede telefoon
Ik wist niet dat die dingen zo multifunctioneel waren dat je ermee kon nietenquote:
Kut dingen zijn het, allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. En dan ben ik zo verdomde zuinig op de smartphone die ik nu heb.. En geeft ie me alsnog shit
Genieten inderdaad, ik ben lekker scherp hèquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dingen zo multifunctioneel waren dat je ermee kon nieten
Volgens mij heb jij echt niets te doen he ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een string, dan zie je het ook
Conclusie: vrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fiets is niet goed, paard ook al niet
Echt
Ik ging zuchten en dacht terug, nu heb ik tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amen sistah.. Vind mijn huidige foon helemaal niet prettig smsen en met de nokia 3310 ging dat als een tierelier.
JAquote:
Memoriessssquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ging zuchten en dacht terug, nu heb ik tranen in m'n ogen
Nee, zal ik er foto's van maken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt niets te doen he ?
Ik ben weer terug bij mijn gratis Samsung M150quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. En dan ben ik zo verdomde zuinig op de smartphone die ik nu heb.. En geeft ie me alsnog shit
Huil met me mee sisquote:
Jij ookquote:
son of a bitchquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat / wise maar weg
wij weten wel beter
De mijne ook wel, maar hij moet me geen shit geven terwijl ik zo goed voor m benquote:
Laat dat /wise maar weg hoorquote:
Doe eens gek.quote:
* Blehrrrtttquote:
quote:
Heb je die Duitsers nog ff laten zien wie de baas was?quote:
Dat zou ik nooit tegen Vas durven zeggen. Dat overleef ik nietquote:
*Mekkertquote:
Oh heerlijk als je me zo noemt,quote:
Niet zo bang zijn, je hoofd zit toch wel vast genoeg, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit tegen Vas durven zeggen. Dat overleef ik niet
iMessage.quote:
Dat is inderdaad heel erg fijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
iMessage.![]()
Geen "laats gez. vandaag om ..." namelijk.
geile drachtige merriequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh heerlijk als je me zo noemt,
ga door.
Wel een beetje harig hoor.quote:
quote:
AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA ROFLCOPTERquote:
O_oquote:
Inb4, als ze drachtig zijn is de geilheid niet meer aanwezig.quote:
En dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |