say whut?quote:
Dat is vel voor dikke mensenquote:
jij doe mijn snappenquote:
Handig he die muren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:46 schreef Reintji het volgende:
Operatie geslaagd! Mijn gameboy classic heeft weer alle beeldlijnen. En nu een potje Tetris.
Soldeerboutje!quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Handig he die muren.
Ik moet er ook nog 1 hier hebben liggen, toch eens kijken als hij nog werkt
ik vond hem wel crea jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij doe mijn snappen, dan was die cursus "creatief taal fouten maskeren" toch wel handig.
quote:
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk niet. Ben er nog behoorlijk beroerd van..
quote:
Ik zou gaan, maar te veel mensen zegden af en voordat wij klaar waren met anderen te regelen was het uitverkocht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef wc-eend het volgende:
Hier iemand die naar Sensation White gaat en zin heeft om twee zwitserse zusjes van 18-19 mee te slepen
waarom ga jij niet met ze heen dan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef wc-eend het volgende:
Hier iemand die naar Sensation White gaat en zin heeft om twee zwitserse zusjes van 18-19 mee te slepen
Dit ook inderdaad, waarom zelf nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga jij niet met ze heen dan!
- Ze komen al in juni hier al een week logeren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga jij niet met ze heen dan!
Die pleuris Griekenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT! ... evilshar past niet qua lettertjes
Het is die stad op de achtergrondquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
FRUIT! ... evilshar past niet qua lettertjes
Hahaha barbequequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Solique het volgende:
Fruit barbecue past niet, zelfs niet na meerdere combinaties.
Omg, wat een tekening
[..]
Succes met die van mijquote:
oh ik had em al hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is die stad op de achtergrond
omg Sharquote:
Dat zal bestquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wist m meteen!!! Hardop lachen,
Het gaat weer een beetje?quote:
Je hoeft je niet te schamen dit is een kutactie van die school het komt niet door jou ... maar wel goed dat je klacht in gaat dienen babequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is klaar, ik ga nog een officiele klacht indienen en het proberen voor elkaar te krijgen dat ik toch eerder kan afstuderen. Dat ik dan opnieuw moet beginnen met mijn scriptie boeit me niet eens eigenlijk.
En als dat niet gaat ga ik mijn tijd tot februari zo goed mogelijk gebruiken door zoveel mogelijk dingen te doen waarmee ik mijn cv kan dichtbouwen zodat ik toch nog een beetje aantrekkelijk op de arbeidsmarkt kom. En het is vet oneerlijk en ontzettend zuur maar ik kan er verder toch niets tegen doen. Ik schaam me behoorlijk voor het niet nominaal afronden van een hbo studie maar daar moet ik me dan maar gewoon even overheen zetten.
Goed idee om sowieso een klacht in te dienen. Als ik je gehoord heb de laatste maanden slaat het echt nergens op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is klaar, ik ga nog een officiele klacht indienen en het proberen voor elkaar te krijgen dat ik toch eerder kan afstuderen. Dat ik dan opnieuw moet beginnen met mijn scriptie boeit me niet eens eigenlijk.
En als dat niet gaat ga ik mijn tijd tot februari zo goed mogelijk gebruiken door zoveel mogelijk dingen te doen waarmee ik mijn cv kan dichtbouwen zodat ik toch nog een beetje aantrekkelijk op de arbeidsmarkt kom. En het is vet oneerlijk en ontzettend zuur maar ik kan er verder toch niets tegen doen. Ik schaam me behoorlijk voor het niet nominaal afronden van een hbo studie maar daar moet ik me dan maar gewoon even overheen zetten.
Er zal toch wel iets te ondernemen zijn tegen dit soort praktijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja de fontys moet zich sowieso echt hard gaan schamen! Dit lijkt helemaal nergens op! Mijn vrienden geloven me ook gewoon niet meer omdat het zo bizar is allemaal!
Waar ik me vorige maand nog druk maakte om 2 maanden vertraging heb ik er nu ineens 9 te pakken. Staat vast ook neit goed in hun eigen cijfers!
Ja ga het gewoon proberen. En als het niet gaat dan is er in ieder geval een officiele klacht ingedient die 5 jaar in het dossier zit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:10 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed in, morgen werken![]()
[..]
Er zal toch wel iets te ondernemen zijn tegen dit soort praktijken.
De bus en metro waren ook vet leegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:05 schreef Solique het volgende:
Je zou maar binnen 25 minuten in Amsterdam wezen
Ja, dat zal best. Kan je wel lekker relaxt op je werk verschijnenquote:
En dit idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Op werk nu ook geen fl*kker uit te voeren
Ja, dat zal best.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique je hebt officieel de slechtste tekening ooit gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
pet ..........!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.
Weet zelfs niet meer wat het was.
Oh, diequote:
Ik stuur alleen maar fails naar Fruitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Danku!
Ik heb fruit een failtekening gestuurd
ik zag het heel snel al want ik heb hem zelf 2 dagen terug getekendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik stuur alleen maar fails naar Fruit
Ik hoop dat je uit mijn tekening/schets kan komen.
Tijd voor een patch met nieuwe onderwerpen dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zag het heel snel al want ik heb hem zelf 2 dagen terug getekend
quote:
Mag ik in OP?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:56 schreef MrManuel het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: MrManuel
Functie: Trashtalker
Omschrijving: Spion van de FP Redactie..
Ik moe tot 6..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Liever niet tot 6 uur, hoop 4 uur al weg te wezen.
Heb je de eisen gelezenquote:
Wij gaan hier al vroeg ijs etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant opquote:
ijsquote:
Mijn foto krijg je nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant op
Er durven niet meer vrouwen in gam te postenquote:
Jah ik had hem nu al gestuurd..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dat het aangepast moet worden ... koei heeft al lang al vriendje dus de mannen foto's mogen mijn kant op
Ga je jezelf tekenenquote:
Ben hier om 15:30 wegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
Ik neem ook genoegen met andere knappe dames...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Er durven niet meer vrouwen in gam te posten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik neem ook genoegen met andere knappe dames...
Ik zie dat ik wat rustiger met WA en Draw moet doen, accu loopt leeg als water.quote:
Ik moet nog steeds lachen om jouw pet .... ik snapte er geen flikekr van ... rare tekening en je had het nederlandse getekend en geen huisdier!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zie dat ik wat rustiger met WA en Draw moet doen, accu loopt leeg als water.
Op deze manier haalt hij net de pauze
Die blijft mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om jouw pet .... ik snapte er geen flikekr van ... rare tekening en je had het nederlandse getekend en geen huisdier!
Dan wil je het net te uitgebreid makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik haat het zo dat je soms afgekapt wordt, ik was nog bezig gaat dat ding zeiken dat verf op is
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan wil je het net te uitgebreid maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon nou dr haarlok bij dr hand niet maken en sommige stukjes zijn nog niet ingekleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer een mario tekeningJemig wat een geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zien er wel allemaal super uit zeg, niet normaal.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |