quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een balkonpaupertje (wanneer het te vol is in de coupé's iig), lekker rustig
Rustig is altijd wel nice, maar op zo'n feestje is het toch ook drukquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een balkonpaupertje (wanneer het te vol is in de coupé's iig), lekker rustig
Niks mis mee, gewoon lekker rustig, muziekje op (val je dan ook niemand mee lastig enzo)quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat had ik ook altijd. Ging altijd daar zitten
Klopt, maar nadat t feestje is afgelopen ga ik per direct chillmodusquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rustig is altijd wel nice, maar op zo'n feestje is het toch ook druk
Daar zaten altijd de mensen die gingen blowen en toch skaffa wilden feestenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat had ik ook altijd. Ging altijd daar zitten
Ik heb nooit behoefte aan praatjes. Oordoppen in. Do Not Disturb bordje aan beide oren en gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee, gewoon lekker rustig, muziekje op (val je dan ook niemand mee lastig enzo)
Als ik behoefte heb aan een praatje ga ik wel de coupé in
ook lekker gezellig als je met een groep bentquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit behoefte aan praatjes. Oordoppen in. Do Not Disturb bordje aan beide oren en gaan.
Dat is ook wel nice jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar nadat t feestje is afgelopen ga ik per direct chillmodus
Boeiend. In de auto zet ik de muziek ook altijd heel hard zodat er geen conversatie tussen mij en medepassagier(s) kan plaatsvinden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ook lekker gezellig als je met een groep bent
1x van qountdown terug gekomen met de trein. zo'n reis is lang als niemand iets te drinken bij zich heeftquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
De terugreis in de trein altijd bijpakken
"Meneer, mag ik uw kaartje"quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef o.us het volgende:
Waag het eens om tegen mij te praten als ik muziek luister in het OV, ik vermoord je gvd gewoon
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. In de auto zet ik de muziek ook altijd heel hard zodat er geen conversatie tussen mij en medepassagier(s) kan plaatsvinden.
Hahaha, dat is wel klote inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x van qountdown terug gekomen met de trein. zo'n reis is lang als niemand iets te drinken bij zich heeft
Ik drink altijd gewoon uit de jerrycan met V-Power.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef remi1986 het volgende:
daarom standaard tray energydrank mee in de auto ..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Meneer, mag ik uw kaartje"
-"WEL GVD %@%D^%@%E%EDFE *pistool* PAF"
liefst gewoon met een bus en dan zorgen dat als je de bus instapt er niemand naast je gaat zitten dat je lekker onderuit kunt hangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef remi1986 het volgende:
daarom standaard tray energydrank mee in de auto ..
ik heb dat altijd met Angerfist - Gas met die zooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef o.us het volgende:
[..].
Het is mij opgevallen dat ik op sommige nummers harder rijd dan normaal. Nouja harder, compacter.
Heeeeeeel sporadisch vind ik t wel eens leuk.. Onder het mom van "zo maak je eens wat mee" ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit behoefte aan praatjes. Oordoppen in. Do Not Disturb bordje aan beide oren en gaan.
Dat dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook wel nice jaIk ben ook niet zo sociaal in de trein hoor, gewoon lekker van de kaart voor je uitstaren en iedereen negeren
Als ik het was zou je dat niet doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef o.us het volgende:
Waag het eens om tegen mij te praten als ik muziek luister in het OV, ik vermoord je gvd gewoon
Echt waarquote:
CD van Rage against the machine of System of a Down hebben me al redelijk wat boetes opgeleverd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef o.us het volgende:
[..].
Het is mij opgevallen dat ik op sommige nummers harder rijd dan normaal. Nouja harder, compacter.
Was geloof ik laatst ook nog een item bij wegmisbruikers of blik op de weg, hoeveel invloed muziek heeft op je rijstijl. Op zich ook wel logisch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef o.us het volgende:
[..].
Ik had een standaard nummer op mijn oude telefoon en op de refrein ging ik altijd harder rijden op de rijkswegquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb dat altijd met Angerfist - Gas met die zooi
weet niet waarom
Leuke meisjes die naast je zitten in de treinquote:
Daar zou ik toch niet mee durven pratenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke meisjes die naast je zitten in de trein![]()
Sure, ik hou wel van een beetje riskyquote:
daar durf ik alleen maar naar te kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke meisjes die naast je zitten in de trein![]()
Waarom denk iedereen dat ik hier leugens loop te verspreiden?quote:
Lolwutquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Zosk het volgende:
In 2006 ging ik met een maat naar Outblast volgens mij, met zijn tweeën. We waren beide 16 ofzo, wij pillen regelen daarbinnen. Hij werd gesnapt en eruit geflikkerd en ik had hem al achter me kiezen zitten.
Ze hadden hem meegenomen en hij had natuurlijk bij zich (1 pil maar goed). Hij eruit gezet, ff naar de ingang gegaan want daar kon ik hem nog spreken, ja zegt hij blijf maar gewoon binnen. Ik denk ja wtf... is goed dan. Ik daar 5 uur lang in me eentje rond lopen spacen, had de tijd van mijn leven om heel eerlijk te zijnNergens aan denken gewoon kei hard van de kaart zonder met iemand rekening te houden. Hij had 5 uur lang in de bus van god met een 27 jarige maagd zitten praten die nog nooit iemand had gekust en op de ware wachtte
Uhhuhquote:
Nja, ik ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet mee durven praten
Of deze:quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
CD van Rage against the machine of System of a Down hebben me al redelijk wat boetes opgeleverd.
Ik geloof je wel hoor, en ik doe vaak hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen dat ik hier leugens loop te verspreiden?
Zie mijn reactie op Bobbyquote:
Ik heb je back si... broquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen dat ik hier leugens loop te verspreiden?
Leuke meisjes praten nooit tegen mij. Behalve jij en SD.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef Dqod het volgende:
Nja, ik ook niet
Maar ze begon toen tegen mij te praten![]()
![]()
en toen heb je haar geschaard op de wcquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ik ook niet
Maar ze begon toen tegen mij te praten![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
en toen heb je haar geschaard op de wc?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuke meisjes praten nooit tegen mij. Behalve jij en SD.
Nee gewoon op het balkon, treinen hebben geen WC's meer..quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
Jawel, maar wel hele viezequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee gewoon op het balkon, treinen hebben geen WC's meer..
Ik dacht dat je daar wel van hield, van vieze seks.quote:
Als ik een leuk meisje aanspreek krijgen ze meestal een hartstilstand van mijn Nederlands.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuke meisjes praten nooit tegen mij. Behalve jij en SD.
Dus dat.. Dus niet op die gore wc'squote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar wel van hield, van vieze seks.
Het is zoquote:
ze is gewoon bang dat ze verkracht wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik een leuk meisje aanspreek krijgen ze meestal een hartstilstand van mijn Nederlands.
Een Noord-Afrikaanse medelander die accentloos Nederlands spreekt vind je zelden natuurlijk.
Ik ben wel wat gewend.. Negers hier in het dorp die platter praten dan de gemiddelde inwoner enzo :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik een leuk meisje aanspreek krijgen ze meestal een hartstilstand van mijn Nederlands.
Een Noord-Afrikaanse medelander die accentloos Nederlands spreekt vind je zelden natuurlijk.
Ik ben het hier niet mee eensquote:
Vind ik leuk (maar ik ben dan ook geen meisje)quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Vallen ze dan als een blok voor je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, verdomme heyquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vind ik leuk (maar ik ben dan ook geen meisje)
Negers of petjesmocro's die plat Brabants of Limburgs spreken, die gaven mij pas een hartstilstand.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend.. Negers hier in het dorp die platter praten dan de gemiddelde inwoner enzo :$
quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Negers of petjesmocro's die plat Brabants of Limburgs spreken, die gaven mij pas een hartstilstand.
Zal eens met jou dealen.. On da streetzquote:
Ja zo kun je het ook opvattenquote:
Ik zal jou eens verhandelen, achter het station.quote:
Mja, de keren dat ik geen nummer kreeg of het contact verviel van alle meiden die ik ooit aansprak zijn op één hand te tellenquote:
wonen hier wel een paar (volgens mij) indische meisjes die echt ontzettend plat limburgs dialect praten. geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Negers of petjesmocro's die plat Brabants of Limburgs spreken, die gaven mij pas een hartstilstand.
Jij hebt zeker niet eens gemerkt dat ie was aangepast of wel?quote:
Dat is in principe ook een optie ja.. Maar dan doe ik het TOCH alsnog liever op het balkonquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook opvatten
Maar ik bedoelde dat je gewoon kan scharen tot de wc schoon is
Ik heb ook een Brabants accent, maar ik ben blankquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is in principe ook een optie ja.. Maar dan doe ik het TOCH alsnog liever op het balkon
Ja maar :$quote:
Alweer ja? :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens verhandelen, achter het station.
Maar indische mensen spreken over het algemeen sowieso met weinig accent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wonen hier wel een paar (volgens mij) indische meisjes die echt ontzettend plat limburgs dialect praten. geweldig
Ik vermaak me overal wel wanneer ik bezig benquote:
Gvd Dqodquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vermaak me overal wel wanneer ik bezig ben![]()
Hihi, gekooid beestje ben ik eh :$quote:
Ja die had wise volgens mij ingewisseld ofzoquote:
Hier zou toch geen mocro achter zitten zou 99,9% van de kijkers denkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook een Brabants accent, maar ik ben blank
Er is alweer genoeg vrouwvleesch geplaatst de afgelopen tijd, dus ga ik ook niet meer lullig doen.quote:
sorry, ik ben buitenlanders in mijn dorp gewoon nog niet zo gewendquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar indische mensen spreken over het algemeen sowieso met weinig accent.
Ik kan m toch niet vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is alweer genoeg vrouwvleesch geplaatst de afgelopen tijd, dus ga ik ook niet meer lullig doen.
Eh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan m toch niet vinden
Of eigenlijk ben ik gewoon te lui![]()
Waarom miste ik dat? mag toch niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is alweer genoeg vrouwvleesch geplaatst de afgelopen tijd, dus ga ik ook niet meer lullig doen.
Ik heb er anders genoeg in mijn fapmap staan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De 3.0 bannerquote:
Die kun je ook niet vinden. Ik hernoemde hem gewoon steeds op photobucketquote:
Tozzzzz :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kun je ook niet vinden. Ik hernoemde hem gewoon steeds op photobucket
[ afbeelding ]
Er wordt wat minder streng gecontroleerd/ingegrepen.quote:
wrm sta ik niet meer in de opquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kun je ook niet vinden. Ik hernoemde hem gewoon steeds op photobucket
[ afbeelding ]
Wat the fuck is datquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier zou toch geen mocro achter zitten zou 99,9% van de kijkers denken.
Weet ik ook niet, denk dat iemand de OP heeft aangepast.quote:
Nicequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er wordt wat minder streng gecontroleerd/ingegrepen.
braboneger is baasquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat the fuck is datDie rrrrrrr
Ken je braboneger?Neem aan van wel
Ja zo praat ik gewoon kan het niet helpenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat the fuck is datDie rrrrrrr
Ken je braboneger?Neem aan van wel
Dat was de mijne. Zet hem terugquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Dqod het volgende:
Ik mis iig een UI in de OP.. Als in: niet meer kunnen zien
mijne staat er geeneens bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Dqod het volgende:
Ik mis iig een UI in de OP.. Als in: niet meer kunnen zien
HEY!! I didn't do that hoorquote:
het is 'whore'quote:
Oh ja :$ whihioquote:
te veel eerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja :$ whihio
Nja, die van o.us is fixed.. Zal beertje er ook eens bijzetten
Je bent een engel, zou je zo een dikke knuffel gevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij stond geloof ik op de plaats van die vulkaan:quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een knuffel in de vorm van jezelf ahahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent een engel, zou je zo een dikke knuffel geven.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een knuffel in de vorm van jezelf ahahahaha
Gaat alleen nog niet zo goed, dan verneuk ik de layout hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel eer
en ik wissel nog wel eens vaker van ui
Nohhhquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent een engel, zou je zo een dikke knuffel geven.
Een teddy-o.us?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een knuffel in de vorm van jezelf ahahahaha
Ah okquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij stond geloof ik op de plaats van die vulkaan:
http://i.fok.nl/usericons/261943/vulkaan.jpg
nou doe je broek maar omhoog danquote:
Die laat ik nog lekker ff op m'n enkels hangen hoor, kan het ff drogen daarzo :$quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef o.us het volgende:
Ik word wel vaak een teddybeer genoemd, al zeg ik het zelf.
ik ook (door dqodquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef o.us het volgende:
Ik word wel vaak een teddybeer genoemd, al zeg ik het zelf.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
Ach, die van de ts hoefde alleen maar geent te worden, die van mij at een boxershort op, uit de wasmand gepikt en stiekum opgesmuld. Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, maar de rekening was bijna 2000 euro voor de operatie alleen.
...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die laat ik nog lekker ff op m'n enkels hangen hoor, kan het ff drogen daarzo :$
:$ :$ :$quote:
Haha, hij is baas jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
braboneger is baas
en stiekem heb ik een zwak voor jojanneke
quote:
quote:
Hahaha ok, die rrrr hebben wel veel mensen dus niets mis meequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja zo praat ik gewoon kan het niet helpen
Braboneger ken ik zeker wel ja, maar een limboneger of een Friese neger wil ik wel zien.
Heb jij geen harde rrrr?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ok, die rrrr hebben wel veel mensen dus niets mis meeIk vind het alleen raar klinken omdat ik het niet heb
Haha, dat zou ik ook wel eens willen zien
Wel een harde Lquote:
zachte G, harde L enzoquote:
Zachte G gekregen :$quote:
Da zeg ikquote:
Aan de telefoon ook altijd:quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ok, die rrrr hebben wel veel mensen dus niets mis meeIk vind het alleen raar klinken omdat ik het niet heb
Haha, dat zou ik ook wel eens willen zien
Beetje raar wel, dezequote:
Je kan met de stockbrowser ook gewoon de desktop layout instellen. En ik geloof dat je bij FOK zelf ook aan kan geven dat je altijd de normale layout wilquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:44 schreef remi1986 het volgende:
Voor mensen die op Android FOK!ken .. met Skyfire heb je de pc layout en volgens mij werkt het automatisch vernieuwen ook bij nieuwe posts
Dat lijkt er al meer opquote:
Nou, dat zeg ik dan weer niet zo vaak :$quote:
vrouwen hebben toch allemaal ergens een zachte g spot verborgen?quote:
ah oke, weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan met de stockbrowser ook gewoon de desktop layout instellen. En ik geloof dat je bij FOK zelf ook aan kan geven dat je altijd de normale layout wil
Dat was het doel van mijn post jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen hebben toch allemaal ergens een zachte g spot verborgen?
Die myth was toch busted?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen hebben toch allemaal ergens een zachte g spot verborgen?
inb4 dqodquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
Niets mis mee op dit tijdstip.
[ afbeelding ]
HNNNNGGG MARRY ME :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Verdommequote:
Jij met je KFCquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam een beetjequote:
Ik zou Jumi en Dqod een leuk stel vinden al zeg ik het zelf.quote:
Het was gister Hotwings Tuesday Jumi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat je hier water in je kalekano van kreeg.quote:
Waarom denk je dat? Jumi vindt me vast te mannelijk :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou Jumi en Dqod een leuk stel vinden al zeg ik het zelf.
verschillende studies spreken zich tegen op dit gebiedquote:
Kale kano, goeie :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist dat je hier water in je kalekano van kreeg.
Het is gewoon iedere dag Hotwings Tuesday.quote:
Niet voor fucking 2,50 killquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon iedere dag Hotwings Tuesday.
En bedankt Jumi, nu heb ik ook trek
Ik ook beste, ik ook.quote:
Al was het 20 euro zou ik het nog kopenquote:
Was het lekker? :$quote:
Van dat geld haal ik dan een party bucket jwz.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al was het 20 euro zou ik het nog kopen
Vorige week nog 36 hotwings voor iets van 15eu ofsoquote:
Altijd, alleen dat zompige gevoel naderhand in je boxer is vervelend.quote:
Volgens mij is dat bij mij best verschillend, per woordquote:
Geen dank. Is goed voor jequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon iedere dag Hotwings Tuesday.
En bedankt Jumi, nu heb ik ook trek
Haha, damnquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan de telefoon ook altijd:
"Wat is uw woonplaats meneer o.us?"
"Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroturrrrrrrrrrrrrrrrrdam"
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Juminelle het volgende:
Ik kom eraan Dqod
[..]
Geen dank. Is goed voor je
over het algemeen kan ik de r niet goed uitspreken. erg vervelend als je naam met een r begintquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij mij best verschillend, per woord
En hoe "netjes" ik NL praatmaar over t algemeen heb ik een harde R
Het is per woord verschillend inderdaad, maar opzich wel "hard" ja, denk ik. Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij mij best verschillend, per woord
En hoe "netjes" ik NL praatmaar over t algemeen heb ik een harde R
Dat lijkt me wel lastig jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over het algemeen kan ik de r niet goed uitspreken. erg vervelend als je naam met een r begint
Ik ga er op letten vandaag, weet ik zekerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is per woord verschillend inderdaad, maar opzich wel "hard" ja, denk ik. Geen idee eigenlijk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dan kunnen die standaard buckets opflikkerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week nog 36 hotwings voor iets van 15eu ofso
[..]
Altijd, alleen dat zompige gevoel naderhand in je boxer is vervelend.
.
Kots maar ff ergens anders op, ik wou dat opetenquote:
Ik nu ook, al de hele tijdquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga er op letten vandaag, weet ik zeker
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over het algemeen kan ik de r niet goed uitspreken. erg vervelend als je naam met een r begint
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ [url=https://whyweprotest.net/asset-proxy/6a8815e42ad63da76f620cf2167d08c2e3cf086a/687474703a2f2f693236302e70686f746f6275636b65742e636f6d2f616c62756d732f696932302f73696e6469636174653536312f4b696d4a6f6e67486172726f2e706e67/http://i260.photobucket.c(...)Harro.png]afbeelding[/url] ]
quote:
Deze slimme rakkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Niets mis met een keertje geen pijnboompitten en olijfolie.
haha jijquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Niets mis met een keertje geen pijnboompitten en olijfolie.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kots maar ff ergens anders op, ik wou dat opeten
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]!! Vertel me je ervaringen aan het eind van de dag
:$quote:
quote:
Interessant, ga het eens doorlezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:59 schreef Zosk het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitspraak_van_de_r_in_het_Nederlands
Ja idd iedereen doet dat wel eens... healthfreakjequote:
Niemand die jou zou dwingen hoorquote:
Fastfood op z'n tijd moet gewoon kunnen.quote:
Amenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fastfood op z'n tijd moet gewoon kunnen.
mja, ik ook wel eens. 1 a 2 x per jaar maxquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd iedereen doet dat wel eens... healthfreakje
hoezo voor mijquote:
belachelijk jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef BobbyB het volgende:
'Eigen risico zorg naar 350 euro'
Ja hoor. Lekker als je chronisch ziek bent. Kan mijn medicijnen onderhand beter zelf betalen.
ja, lekker de drempel nog wat hoger maken zodat mensen helemaal niet meer naar de dokter gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef BobbyB het volgende:
'Eigen risico zorg naar 350 euro'
Ja hoor. Lekker als je chronisch ziek bent. Kan mijn medicijnen onderhand beter zelf betalen.
Dat dus. Tot nu toe zijn in de familie de healthfreaks allemaal dood en de rokers en zuipers nog in levenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
Daarbij wil ik gewoon eten wat ik lekker vind.. Of het nu gezond of ongezond is, zelfgemaakt of fastfood, als ik er maar van kan genieten
Ook nooit door toeval dan? bij een festivalletje en dan gewoon ff patatje met eten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik ook wel eens. 1 a 2 x per jaar maxMaar dat komt dan door andere. Zou nooit zelf zo'n tent binnenstappen
Door de klanten zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik ook wel eens. 1 a 2 x per jaar maxMaar dat komt dan door andere. Zou nooit zelf zo'n tent binnenstappen
Dan blijf ik maar rokenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus. Tot nu toe zijn in de familie de healthfreaks allemaal dood en de rokers en zuipers nog in leven
Voor de klanten zou ik t ook niet doen neequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
"Jouw klanten." ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor de klanten zou ik t ook niet doen nee
Daar wil ik mijn tandjes wel in zetten jaquote:
OHHH SHI- :$quote:
Ik vind wel dat bij sommige gevallen de drempel wel hoger kan, maar ze moeten wel rekening houden met chronisch zieken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker de drempel nog wat hoger maken zodat mensen helemaal niet meer naar de dokter gaan
Dit dus. Je betaald je scheel aan de zorgverzekering maar je krijgt er niks meer voor terug. Je kan je geld net zo goed in zee gooien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef wise het volgende:
[..]
belachelijk ja. Kosten worden zo hoog dat je gewoon alles beter zelf kan betalen en daardoor in moeilijkheden komt. Men laat dan de medicijnen maar links liggen omdat te duur en dan ga je dood
quote:
Ze heeft het klantenbestand van Alicia gekregenquote:
Riekt naar natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef wise het volgende:
[..]
belachelijk ja. Kosten worden zo hoog dat je gewoon alles beter zelf kan betalen en daardoor in moeilijkheden komt. Men laat dan de medicijnen maar links liggen omdat te duur en dan ga je dood
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het klantenbestand van Alicia gekregen
Doe ik sowieso al elke maand met m'n geld.. Vandaar dat ik ook nooit wat heb :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Je betaald je scheel aan de zorgverzekering maar je krijgt er niks meer voor terug. Je kan je geld net zo goed in zee gooien.
Wel de vrouwelijke helft eh :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het klantenbestand van Alicia gekregen
Ze had geen vrouwelijke klanten.quote:
Als je eens wistquote:
nee, nooit bij toeval. Loop ik liever een laplace binnen ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook nooit door toeval dan? bij een festivalletje en dan gewoon ff patatje met eten?
Of neem jij ipv broodje kaas overal je toastjes met pesto mee en je gebakken vis met citroen en dille?
uhm, krieltjes, paksoi en beifstukquote:
ik betaal al jaren zorgverzekering waar ik niks van verbruik, ik vind dat als ik naar de dokter ga dat ik dat al lang betaald heb en niet dat ik nog 25euro voor een zalfje moet betalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel dat bij sommige gevallen de drempel wel hoger kan, maar ze moeten wel rekening houden met chronisch zieken..
Als ik sommige verhalen hoor over waar klasgenoten voor naar de dokter gaan
Eet smakelijk, liefjequote:
of geen verzekering nemen. Ik bedoel het meeste betaal je nu toch zelfquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Je betaald je scheel aan de zorgverzekering maar je krijgt er niks meer voor terug. Je kan je geld net zo goed in zee gooien.
Vroeger zat ik bij mijn moeder in de zorgverzekering, maar sinds ik op mezelf woon, moet ik het zelf betalen. Ik heb bijna nooit wat, dus heb ik een budget zorgverzekeringquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al elke maand met m'n geld.. Vandaar dat ik ook nooit wat heb :$
Graag, helaas is zorgverzekering verplicht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
of geen verzekering nemen. Ik bedoel het meeste betaal je nu toch zelf
Doe maar duur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:15 schreef wise het volgende:
[..]
nee, nooit bij toeval. Loop ik liever een laplace binnen ofzo
als ik de premie elke maand op mn eigen spaarrekening zou zetten zou ik nu in ieder geval genoeg hebben om wel een paar manden in het ziekenhuis te kunnen logerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
of geen verzekering nemen. Ik bedoel het meeste betaal je nu toch zelf
tja, wat is duurquote:
Ah ik zie invloed van kant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, krieltjes, paksoi en beifstuk
[..]
ik betaal al jaren zorgverzekering waar ik niks van verbruik, ik vind dat als ik naar de dokter ga dat ik dat al lang betaald heb en niet dat ik nog 25euro voor een zalfje moet betalen
Voor wat je krijgt, kwaliteit - prijs verhoudingquote:
Je krijgt wel compensatie als je chronisch ziek bent. Dat is voor mij 50 euro per maand oid. Maar dat is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel dat bij sommige gevallen de drempel wel hoger kan, maar ze moeten wel rekening houden met chronisch zieken..
Als ik sommige verhalen hoor over waar klasgenoten voor naar de dokter gaan
True, mijn moeder moet haar medicijnen zowat 100% betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt wel compensatie als je chronisch ziek bent. Dat is voor mij 50 euro per maand oid. Maar dat is ook niet om over naar huis te schrijven.
ja, dat wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ik zie invloed van kant.![]()
Eigenlijk ben ik wel in voor een soort no-claim.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef Dqod het volgende:
Ik word diep treurig van die berichten Bobby, dus ikg a er ook maar niet op in en kruip gewoon in een hoekje om te huilen
Krijg je alleen wel mensen die dan doorslaan door gierigheid en dan nooit meer naar de dokter gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel ja
ja, dat lijkt me ook wel wat, op dat je eigen risico vervalt na zoveel opgespaard te hebben
ik ga sowieso liever niet naar de dokterquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je alleen wel mensen die dan doorslaan door gierigheid en dan nooit meer naar de dokter gaan
maandag. immers morgen feestdag, en vrijdag hebben ze gewoon geen zinquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Orderstatus: ligt klaar voor verzending.
JA WANNEER GAAN ZE DAT DAN DAADWERKELIJK VERZENDEN DANGGG
Ik ook niet. Je wordt toch met een kluitje in het riet gestuurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga sowieso liever niet naar de dokter
Ik zit er heel erg graag, het liefst elke dag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga sowieso liever niet naar de dokter
Niet herkenbaar, wordt altijd heel erg goed geholpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je wordt toch met een kluitje in het riet gestuurd.
ik niet, mijn huisarts is een randdebielquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit er heel erg graag, het liefst elke dag.
Waarom niet veranderen van huisarts dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, mijn huisarts is een randdebiel
maar zn assistente
de andere huisartsen van het dorp ken ik geeneensquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet veranderen van huisarts dan?![]()
Nou ja.. waarom zou je.. je komt er nooit.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef Salatrel het volgende:
ik ga toegeven en ff naar de stad om diablo te kopen
Kan ook gewoon op g2play.net, krijg je alleen de code en hoef je niet uit je bureaustoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef Salatrel het volgende:
ik hoop dat je kan spelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef Salatrel het volgende:
Ah onze mannelijke ruiter..quote:
pomme en kelly L:')quote:
Doe je ook bandages om je eigen benen ?quote:
Scheenbeschermers toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je ook bandages om je eigen benen ?
Je weet maar nooit wanneer je het nodig hebtquote:
Je moest eens weten, ik ruiter als een dollequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt
Ik moet wel zaterdag werken, maar donderdag en vrijdag vrijquote:
Shoot !quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:43 schreef Zosk het volgende:
Ik was van plan om je een mooie cavia cadeau te geven, ik heb me bij deze bedacht.
Ik had ook een mooi caviahok gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shoot !
Maar de status van het caviahok is toch: vol ist vol
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:44 schreef Zosk het volgende:
Zo'n mooie cavia die voor altijd zwarte ogen heeft
Nou dan heb ik toch goede smaakquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mijn cavia's hebben uitsluitend zwarte ogen.
Cavia's met rode ogen!
Jaquote:
it's so fluffy!quote:
Welneequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Zosk het volgende:
Je kunt wel merken dat ik het druk heb momenteel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |