quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke reet gek geef mij deze maar
http://www.dumpert.nl/mediabase/2122361/8e509bed/hee_meisje_.html
Die meiden hebben vast een fantastisch karakterquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke reet gek geef mij deze maar
http://www.dumpert.nl/mediabase/2122361/8e509bed/hee_meisje_.html
stop is mt mijn fobo quotenquote:
Dan moet je de volgende keer zeggen: 'Echt! Mijn vriendje heet ook Tom, hoe lang heb jij die van jou?"quote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef _KurtCobain het volgende:
Hallo,
afgelopen zaterdag spendeerde ik enige tijd in een leuke club.
Bloedgeile meid tegengekomen, beetje dansen en al die onzin. Zit ze me vervolgens helemaal op te geilen en net op het moment wanneer ik haar wil gaan zoenen komt er ineens een vent aan.
Zegt die meid: 'Oh, dit is mijn vriend Tom'.
Vervolgens ben ik maar weg gelopen.
Klacht: Een meid die je geil maakt voor niks.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
doe ik soms ook wel bij mijsjes een beetje dansen enzo en dan willen ze mij en dan loop ik lachent door ahah
wt ben dislecties man kan k niks aan doenquote:
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wt ben dislecties man kan k niks aan doen
nee vieze hoer dat mag nietquote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten mag ts
Dat jij nou zo snel geil wordt.
Jij begrijpt het een beetje verkeerd volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je wil niet én genomen worden én 1tje pijpen maar 1 vandie 2 vind je wel goed ?
Niet begrijpen dat mannen (en vrouwen ook) geil kunnen worden van flirtenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten mag ts
Dat jij nou zo snel geil wordt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat mannen (en vrouwen ook) geil kunnen worden van flirten
Jouw (wellicht onbedoelde) geveoelens zijn de reden dat jij zulke rare dnigen zegt. Niet mijn interpretatievermogenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Jij begrijpt het een beetje verkeerd volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |