quote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef _KurtCobain het volgende:
Klacht: Een meid die je geil maakt voor niks.
indd, gewoon die vent op zn bek moeten pakken. Zal dr leren./quote:Op maandag 7 mei 2012 15:23 schreef Quickslick het volgende:
Je moet die vent gewoon minachtend aankijken en dan aan haar vragen wat ze met zo'n sissy moet.
De perfecte rebound!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
indd, gewoon die vent op zn bek moeten pakken. Zal dr leren./
en misschien wou ze een trio
Ja bij nader inzien misschien toch maar moeten doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
indd, gewoon die vent op zn bek moeten pakken. Zal dr leren./
en misschien wou ze een trio
Hij draaide om en marcheerde subiet weg, direct nadat hij 'vriend' hoorde.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:27 schreef Wootism het volgende:
Ze wilde natuurlijk zeggen:
"Oh, en dit is mijn vriend Tom. Maak je geen zorgen hij is homo..."
Maar nee, jij moet weer weglopen.
Dan was ik alsnog weg gelopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:27 schreef Wootism het volgende:
Nou, nee niet direct. Pas toen ze mij geen aandacht meer schonk wanneer haar vriend gearriveerd was.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij draaide om en marcheerde subiet weg, direct nadat hij 'vriend' hoorde.
Misschien toch een gemiste kans.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:27 schreef Wootism het volgende:
Omdat?quote:
"Oh shit, daar is hij, nu moet ik weer normaal doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Nou, nee niet direct. Pas toen ze mij geen aandacht meer schonk wanneer haar vriend gearriveerd was.
Omdat zo'n chick mij een keer een homo probeerde aan te smeren...quote:Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef Wootism het volgende:
[..]
Omdat?
Ken genoeg chicks die met homo's opstap gaan omdat het gewoon gezellig is en ze daardoor geen last hebben van jongens die denken dat ze beschikbaar zijn.
In mijn perspectief was het toch wel wat meer dan alleen flirten.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten mag ts
Dat jij nou zo snel geil wordt.
Hebben ze bij mij ook gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Omdat zo'n chick mij een keer een homo probeerde aan te smeren...
Moet je vaker met vrouwen en praten en naar buiten gaan dan.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:34 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
In mijn perspectief was het toch wel wat meer dan alleen flirten.
Iets dergelijks als; 'dat zou je wel willen, maar je krijgt het lekker niet'.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Flirten mag ts
Dat jij nou zo snel geil wordt.
Je wil niet én genomen worden én 1tje pijpen maar 1 vandie 2 vind je wel goed ?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:25 schreef _KurtCobain het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien misschien toch maar moeten doen.
Maar voor trio's met meer dan 1 man hoef je mij niet te vragen
die heeft van dr vriend een opdracht gekregen hem bewust jaloers te maken.. is hem gelukt.. schade is dat de vrouw dit misschien 1 keer leuk vind, maar er in de toekomst wellicht met een andere (serieuzere) vent er vandoor gaat. dus ts.. als je de volgende keer tegenkomt heb je meer succesquote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef _KurtCobain het volgende:
Hallo,
afgelopen zaterdag spendeerde ik enige tijd in een leuke club.
Bloedgeile meid tegengekomen, beetje dansen en al die onzin. Zit ze me vervolgens helemaal op te geilen en net op het moment wanneer ik haar wil gaan zoenen komt er ineens een vent aan.
Zegt die meid: 'Oh, dit is mijn vriend Tom'.
Vervolgens ben ik maar weg gelopen.
Klinkt ideaal!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ts homoseksualiteit is beter van heteroseksualiteit
je gamed de hele dag met je vriend, kijkt voetbal, drinkt bier, vreet ongezond, je hoeft niet op te ruimen en neukt elkaar 's nachts in de kont.
heb je ook geen last van ongestelde wijven, gewoon elke nacht neuken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:37 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Iets dergelijks als; 'dat zou je wel willen, maar je krijgt het lekker niet'.
quote:
lelijke reet gek geef mij deze maarquote:
wat een gore jersey shore hoeren zijn datquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke reet gek geef mij deze maar
http://www.dumpert.nl/mediabase/2122361/8e509bed/hee_meisje_.html
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef papatouwtjie het volgende:
[..]
wat een gore jersey shore hoeren zijn dat
wie heeft het hier over karakter?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef papatouwtjie het volgende:
[..]
wat een gore jersey shore hoeren zijn dat
zie hoe ze erbij lopen man, echt van die wijfen waar gasten die eigenlijk flikker zijn over zeggen dat ze lekker zijn om hun gayness te verbergenquote:
hellwut?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef papatouwtjie het volgende:
[..]
zie hoe ze erbij lopen man, echt van die wijfen waar gasten die eigenlijk flikker zijn over zeggen dat ze lekker zijn om hun gayness te verbergen
heb je zaad in je ogen hommotje?quote:
Tom is haar pooier manquote:Op maandag 7 mei 2012 15:21 schreef _KurtCobain het volgende:
Hallo,
afgelopen zaterdag spendeerde ik enige tijd in een leuke club.
Bloedgeile meid tegengekomen, beetje dansen en al die onzin. Zit ze me vervolgens helemaal op te geilen en net op het moment wanneer ik haar wil gaan zoenen komt er ineens een vent aan.
Zegt die meid: 'Oh, dit is mijn vriend Tom'.
Vervolgens ben ik maar weg gelopen.
sukkelquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lelijke reet gek geef mij deze maar
http://www.dumpert.nl/mediabase/2122361/8e509bed/hee_meisje_.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |