belachelijk jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef BobbyB het volgende:
'Eigen risico zorg naar 350 euro'
Ja hoor. Lekker als je chronisch ziek bent. Kan mijn medicijnen onderhand beter zelf betalen.
ja, lekker de drempel nog wat hoger maken zodat mensen helemaal niet meer naar de dokter gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef BobbyB het volgende:
'Eigen risico zorg naar 350 euro'
Ja hoor. Lekker als je chronisch ziek bent. Kan mijn medicijnen onderhand beter zelf betalen.
Dat dus. Tot nu toe zijn in de familie de healthfreaks allemaal dood en de rokers en zuipers nog in levenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
Daarbij wil ik gewoon eten wat ik lekker vind.. Of het nu gezond of ongezond is, zelfgemaakt of fastfood, als ik er maar van kan genieten
Ook nooit door toeval dan? bij een festivalletje en dan gewoon ff patatje met eten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik ook wel eens. 1 a 2 x per jaar maxMaar dat komt dan door andere. Zou nooit zelf zo'n tent binnenstappen
Door de klanten zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik ook wel eens. 1 a 2 x per jaar maxMaar dat komt dan door andere. Zou nooit zelf zo'n tent binnenstappen
Dan blijf ik maar rokenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus. Tot nu toe zijn in de familie de healthfreaks allemaal dood en de rokers en zuipers nog in leven
Voor de klanten zou ik t ook niet doen neequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Juminelle het volgende:
Niets mis mee op dit tijdstip.
[ afbeelding ]
"Jouw klanten." ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor de klanten zou ik t ook niet doen nee
Daar wil ik mijn tandjes wel in zetten jaquote:
OHHH SHI- :$quote:
Ik vind wel dat bij sommige gevallen de drempel wel hoger kan, maar ze moeten wel rekening houden met chronisch zieken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker de drempel nog wat hoger maken zodat mensen helemaal niet meer naar de dokter gaan
Dit dus. Je betaald je scheel aan de zorgverzekering maar je krijgt er niks meer voor terug. Je kan je geld net zo goed in zee gooien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef wise het volgende:
[..]
belachelijk ja. Kosten worden zo hoog dat je gewoon alles beter zelf kan betalen en daardoor in moeilijkheden komt. Men laat dan de medicijnen maar links liggen omdat te duur en dan ga je dood
quote:
Ze heeft het klantenbestand van Alicia gekregenquote:
Riekt naar natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef wise het volgende:
[..]
belachelijk ja. Kosten worden zo hoog dat je gewoon alles beter zelf kan betalen en daardoor in moeilijkheden komt. Men laat dan de medicijnen maar links liggen omdat te duur en dan ga je dood
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het klantenbestand van Alicia gekregen
Doe ik sowieso al elke maand met m'n geld.. Vandaar dat ik ook nooit wat heb :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Je betaald je scheel aan de zorgverzekering maar je krijgt er niks meer voor terug. Je kan je geld net zo goed in zee gooien.
Wel de vrouwelijke helft eh :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het klantenbestand van Alicia gekregen
Ze had geen vrouwelijke klanten.quote:
Als je eens wistquote:
nee, nooit bij toeval. Loop ik liever een laplace binnen ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook nooit door toeval dan? bij een festivalletje en dan gewoon ff patatje met eten?
Of neem jij ipv broodje kaas overal je toastjes met pesto mee en je gebakken vis met citroen en dille?
uhm, krieltjes, paksoi en beifstukquote:
ik betaal al jaren zorgverzekering waar ik niks van verbruik, ik vind dat als ik naar de dokter ga dat ik dat al lang betaald heb en niet dat ik nog 25euro voor een zalfje moet betalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel dat bij sommige gevallen de drempel wel hoger kan, maar ze moeten wel rekening houden met chronisch zieken..
Als ik sommige verhalen hoor over waar klasgenoten voor naar de dokter gaan
Eet smakelijk, liefjequote:
of geen verzekering nemen. Ik bedoel het meeste betaal je nu toch zelfquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Je betaald je scheel aan de zorgverzekering maar je krijgt er niks meer voor terug. Je kan je geld net zo goed in zee gooien.
Vroeger zat ik bij mijn moeder in de zorgverzekering, maar sinds ik op mezelf woon, moet ik het zelf betalen. Ik heb bijna nooit wat, dus heb ik een budget zorgverzekeringquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al elke maand met m'n geld.. Vandaar dat ik ook nooit wat heb :$
Graag, helaas is zorgverzekering verplicht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
of geen verzekering nemen. Ik bedoel het meeste betaal je nu toch zelf
Doe maar duur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:15 schreef wise het volgende:
[..]
nee, nooit bij toeval. Loop ik liever een laplace binnen ofzo
als ik de premie elke maand op mn eigen spaarrekening zou zetten zou ik nu in ieder geval genoeg hebben om wel een paar manden in het ziekenhuis te kunnen logerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
of geen verzekering nemen. Ik bedoel het meeste betaal je nu toch zelf
tja, wat is duurquote:
Ah ik zie invloed van kant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, krieltjes, paksoi en beifstuk
[..]
ik betaal al jaren zorgverzekering waar ik niks van verbruik, ik vind dat als ik naar de dokter ga dat ik dat al lang betaald heb en niet dat ik nog 25euro voor een zalfje moet betalen
Voor wat je krijgt, kwaliteit - prijs verhoudingquote:
Je krijgt wel compensatie als je chronisch ziek bent. Dat is voor mij 50 euro per maand oid. Maar dat is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel dat bij sommige gevallen de drempel wel hoger kan, maar ze moeten wel rekening houden met chronisch zieken..
Als ik sommige verhalen hoor over waar klasgenoten voor naar de dokter gaan
True, mijn moeder moet haar medicijnen zowat 100% betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt wel compensatie als je chronisch ziek bent. Dat is voor mij 50 euro per maand oid. Maar dat is ook niet om over naar huis te schrijven.
ja, dat wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ik zie invloed van kant.![]()
Eigenlijk ben ik wel in voor een soort no-claim.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef Dqod het volgende:
Ik word diep treurig van die berichten Bobby, dus ikg a er ook maar niet op in en kruip gewoon in een hoekje om te huilen
Krijg je alleen wel mensen die dan doorslaan door gierigheid en dan nooit meer naar de dokter gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel ja
ja, dat lijkt me ook wel wat, op dat je eigen risico vervalt na zoveel opgespaard te hebben
ik ga sowieso liever niet naar de dokterquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je alleen wel mensen die dan doorslaan door gierigheid en dan nooit meer naar de dokter gaan
maandag. immers morgen feestdag, en vrijdag hebben ze gewoon geen zinquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Orderstatus: ligt klaar voor verzending.
JA WANNEER GAAN ZE DAT DAN DAADWERKELIJK VERZENDEN DANGGG
Ik ook niet. Je wordt toch met een kluitje in het riet gestuurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga sowieso liever niet naar de dokter
Ik zit er heel erg graag, het liefst elke dag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga sowieso liever niet naar de dokter
Niet herkenbaar, wordt altijd heel erg goed geholpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je wordt toch met een kluitje in het riet gestuurd.
ik niet, mijn huisarts is een randdebielquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit er heel erg graag, het liefst elke dag.
Waarom niet veranderen van huisarts dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, mijn huisarts is een randdebiel
maar zn assistente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |