Joh, zeur niet zo, dat hoor je vantevoren in te calculeren als je aan een hond begint.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Barbapapamama het volgende:
Zoals elk jaar moet onze hond (hont hahahaha) een inenting krijgen tegen kennelhoest enzo.
Ik dus als een echte baas met de hond naar de dierenarts voor een paar spuitjes.
De gehele weg heeft dat rotbeest zitten janken en in de wachtkamer heeft dat beest heel de tijd ruzie zitten maken met een andere hond![]()
Maar goed, dat is weer een andere klacht.
Toen mocht de hond de behandelkamer in en dat wijf zette een paar spuitjes en na 5 minuten was ik weer buiten.
Vervolgens mocht ik gaan afrekenen en toen gebeurde het... vorig jaar was het 50 euro en nu...
FUCKING 70 EURO VOOR 2 VAN DIE STOMME SPUITJES
Dat had ik met me poesje, ik wilde dat beest laten inenten (dat wijf moest zo nodig een poes hebben), bleek dat ze eerst nog een antibiotica kuurtje of 2 moest krijgen voordat ze ingeënt mocht worden. Ik was hiervoor ook ¤ 70,- kwijt. Dus ik snap je klacht volkomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Barbapapamama het volgende:
Zoals elk jaar moet onze hond (hont hahahaha) een inenting krijgen tegen kennelhoest enzo.
Ik dus als een echte baas met de hond naar de dierenarts voor een paar spuitjes.
De gehele weg heeft dat rotbeest zitten janken en in de wachtkamer heeft dat beest heel de tijd ruzie zitten maken met een andere hond![]()
Maar goed, dat is weer een andere klacht.
Toen mocht de hond de behandelkamer in en dat wijf zette een paar spuitjes en na 5 minuten was ik weer buiten.
Vervolgens mocht ik gaan afrekenen en toen gebeurde het... vorig jaar was het 50 euro en nu...
FUCKING 70 EURO VOOR 2 VAN DIE STOMME SPUITJES
Waar gaat het toch heen met dit land? En die shit is nog verplicht ook anders mag hij niet naar de kennel
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zeur niet zo, dat hoor je vantevoren in te calculeren als je aan een hond begint.
V.
Ja, ik wist van tevoren dat de prijzen zoveel hoger gingen wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat wist je (of hoorde je te weten) op het moment dat jij een hond nam.
Beste Barba... alles wordt duurder. Toen wij aan onze hond begonnen, hebben wij keurig meegenomen dat dit soort injecties erbij hoorden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wist van tevoren dat de prijzen zoveel hoger gingen worden___!
Ik laat ook alle inentingen doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Beste Barba... alles wordt duurder. Toen wij aan onze hond begonnen, hebben wij keurig meegenomen dat dit soort injecties erbij hoorden.
Daarnaast zijn er natuurlijk écht onvoorziene dingen, bijvoorbeeld dat onze hond allerlei kwalen heeft. bijna 2200 euro over de afgelopen 5 jaar aan pijnstilling alleen. Hoor je mij ook niet over klagen.
Inentingen horen erbij. Punt.
V.
Ok Vquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef Verbal het volgende:
Je mag van alles. Net zoals ik mag zeggen dat je je niet zo moet aanstellen.
V.
Ik foeter ook op mensen die klagen dat huisdieren geld kosten, maar 70 euro voor twee normale inentingen vind ik ook wel wat aan de dure kant heur, dat kost het bij mij niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef Verbal het volgende:
Je mag van alles. Net zoals ik mag zeggen dat je je niet zo moet aanstellen.
V.
Why the fuck ga je in het weekend naar de dierenarts als het geen nood isquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef afterburner het volgende:
Een andere dierarts zoeken...., ik was laatst 70 euro kwijt voor de entingen van 2 honden op zaterdag.
Maar je heb wel iets gelijk, want de prijzen stijgen bij dierenartsen enorm hard heb ik het idee.
Wow....quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef Verbal het volgende:
Ik heb laatst als academische oefening uitgerekend wat onze, inmiddels bijna 13-jarige, hond ongeveer heeft gekost in zijn leven. Dat zit ergens tussen de 25.000 en 30.000 euro. Met gemak.
V.
dat V. erger ik me enorm aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vast. Maar ook een unieke hond en dat is mij meer waard.
V.
Zeker, want ik was eerder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat V. erger ik me enorm aan
Maar je bent stoer hoor, met je tong80 praktijken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m hier, dit soort dingen kan ik me echt kapot aan irriteren
Dit dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zeur niet zo, dat hoor je vantevoren in te calculeren als je aan een hond begint.
V.
Nee, dieren kosten nu eenmaal geld en als dat veel is een keer doet dat pijn, is niet leuk, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, gaan we er weer een wedstrijd van maken wie het meeste geld naar de dierenarts heeft gebracht. Whoooo.
Niet zo zeuren man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m hier, dit soort dingen kan ik me echt kapot aan irriteren
Dat lijkt me ook niet echt verstandig nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Deimos000 het volgende:
Sowieso zijn dieren duur. Kun je dat niet betalen met je uitkering, dan moet je ook geen dieren nemen.
Duur grapje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
Ach, die van de ts hoefde alleen maar geent te worden, die van mij at een boxershort op, uit de wasmand gepikt en stiekum opgesmuld. Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, maar de rekening was bijna 2000 euro voor de operatie alleen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, gaan we er weer een wedstrijd van maken wie het meeste geld naar de dierenarts heeft gebracht. Whoooo.
Had hem een ander spuitje gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Barbapapamama het volgende:
En dan zwemt je hond lekker deze zomer en krijgt hij weil, dan gaat het pas echt duur worden.quote:
Wat the fuck is dat nu voor stomme opmerking. 5 minuten werk staat gewoon niet in verhouding met 70 euro rekening.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef HSG het volgende:
Je hebt er zelf voor gekozen om een hond te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |