quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m hier, dit soort dingen kan ik me echt kapot aan irriteren
Dit dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zeur niet zo, dat hoor je vantevoren in te calculeren als je aan een hond begint.
V.
Nee, dieren kosten nu eenmaal geld en als dat veel is een keer doet dat pijn, is niet leuk, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, gaan we er weer een wedstrijd van maken wie het meeste geld naar de dierenarts heeft gebracht. Whoooo.
Niet zo zeuren man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m hier, dit soort dingen kan ik me echt kapot aan irriteren
Dat lijkt me ook niet echt verstandig nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef Deimos000 het volgende:
Sowieso zijn dieren duur. Kun je dat niet betalen met je uitkering, dan moet je ook geen dieren nemen.
Duur grapje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
Ach, die van de ts hoefde alleen maar geent te worden, die van mij at een boxershort op, uit de wasmand gepikt en stiekum opgesmuld. Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, maar de rekening was bijna 2000 euro voor de operatie alleen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, gaan we er weer een wedstrijd van maken wie het meeste geld naar de dierenarts heeft gebracht. Whoooo.
Had hem een ander spuitje gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik dus als een echte baas met de hond naar de dierenarts voor een paar spuitjes.
De gehele weg heeft dat rotbeest zitten janken en in de wachtkamer heeft dat beest heel de tijd ruzie zitten maken met een andere hond![]()
En dan zwemt je hond lekker deze zomer en krijgt hij weil, dan gaat het pas echt duur worden.quote:
Wat the fuck is dat nu voor stomme opmerking. 5 minuten werk staat gewoon niet in verhouding met 70 euro rekening.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zeur niet zo, dat hoor je vantevoren in te calculeren als je aan een hond begint.
V.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef HSG het volgende:
Je hebt er zelf voor gekozen om een hond te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |