CD van Rage against the machine of System of a Down hebben me al redelijk wat boetes opgeleverd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef o.us het volgende:
[..].
Het is mij opgevallen dat ik op sommige nummers harder rijd dan normaal. Nouja harder, compacter.
Was geloof ik laatst ook nog een item bij wegmisbruikers of blik op de weg, hoeveel invloed muziek heeft op je rijstijl. Op zich ook wel logisch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef o.us het volgende:
[..].
Het is mij opgevallen dat ik op sommige nummers harder rijd dan normaal. Nouja harder, compacter.
Ik had een standaard nummer op mijn oude telefoon en op de refrein ging ik altijd harder rijden op de rijkswegquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb dat altijd met Angerfist - Gas met die zooi
weet niet waarom
Leuke meisjes die naast je zitten in de treinquote:
Daar zou ik toch niet mee durven pratenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke meisjes die naast je zitten in de trein![]()
Sure, ik hou wel van een beetje riskyquote:
daar durf ik alleen maar naar te kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke meisjes die naast je zitten in de trein![]()
Waarom denk iedereen dat ik hier leugens loop te verspreiden?quote:
Lolwutquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef Zosk het volgende:
In 2006 ging ik met een maat naar Outblast volgens mij, met zijn tweeën. We waren beide 16 ofzo, wij pillen regelen daarbinnen. Hij werd gesnapt en eruit geflikkerd en ik had hem al achter me kiezen zitten.
Ze hadden hem meegenomen en hij had natuurlijk bij zich (1 pil maar goed). Hij eruit gezet, ff naar de ingang gegaan want daar kon ik hem nog spreken, ja zegt hij blijf maar gewoon binnen. Ik denk ja wtf... is goed dan. Ik daar 5 uur lang in me eentje rond lopen spacen, had de tijd van mijn leven om heel eerlijk te zijnNergens aan denken gewoon kei hard van de kaart zonder met iemand rekening te houden. Hij had 5 uur lang in de bus van god met een 27 jarige maagd zitten praten die nog nooit iemand had gekust en op de ware wachtte
Uhhuhquote:
Nja, ik ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet mee durven praten
Of deze:quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
CD van Rage against the machine of System of a Down hebben me al redelijk wat boetes opgeleverd.
Ik geloof je wel hoor, en ik doe vaak hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen dat ik hier leugens loop te verspreiden?
Zie mijn reactie op Bobbyquote:
Ik heb je back si... broquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen dat ik hier leugens loop te verspreiden?
Leuke meisjes praten nooit tegen mij. Behalve jij en SD.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef Dqod het volgende:
Nja, ik ook niet
Maar ze begon toen tegen mij te praten![]()
![]()
en toen heb je haar geschaard op de wcquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ik ook niet
Maar ze begon toen tegen mij te praten![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
en toen heb je haar geschaard op de wc?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuke meisjes praten nooit tegen mij. Behalve jij en SD.
Nee gewoon op het balkon, treinen hebben geen WC's meer..quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef gers het volgende:
[..]
Jawel, maar wel hele viezequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee gewoon op het balkon, treinen hebben geen WC's meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |