abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Public Relations / Redactie Film woensdag 26 september 2012 @ 13:11:13 #101
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117269955
Ik vond de 2e aflevering stiekem wel leuk. Het is een belachelijk concept maar hee, de regels van de serie zijn duidelijk.

Aan het eind van het seizoen zal alles wel aangaan.
pi_117274536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik kap er mee in ieder geval. Die zeikmuts over mensen doden. :')

[..]

Verschrikkelijk ja :') NEEEE Miles doodt hem niet!!!! :{w ;( :'( ....minuut later is hij er opmiraculeuze wijze weer waarbij het ook nog een idioot is om met zijn handen een treinwagon te slopen ipv een paar harde trappen te geven :')

Laat dat dramatische achterwege en kill gewoon alles wat los en vast zit.
  woensdag 26 september 2012 @ 19:49:06 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117285028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik vond de 2e aflevering stiekem wel leuk. Het is een belachelijk concept maar hee, de regels van de serie zijn duidelijk.

Aan het eind van het seizoen zal alles wel aangaan.
Aan t eind van seizoen 6 ws
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 26 september 2012 @ 19:50:05 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117285073
Vond t een leuke pilot trouwens, voorspelbaar maar mooie plaatjes.

Dat John - Iron Man - Favrou de pilot regisseerde kwam eea wel ten goede
pi_117289823
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik kap er mee in ieder geval. Die zeikmuts over mensen doden. :')

[..]

http://www.metacritic.com/tv/revolution/user-reviews

quote:
Rattazustra
Sep 18, 2012
0

I am simply amazed how it was possible to deconstruct the entire concept of the setting within barely 15 minutes. It is an insult to the viewer to just claim "physics went insane" and then just a few minutes down the road we are shown that most of the quintessential parts of technology are not also perfectly functional, but also that the characters are obviously too stupid to realize. If semi-automatic firearms work, engines work. Simple as that. Boiled down to the basics, an engine is nothing but a self-repeating series of controlled explosions. The simplest designs do not even need electricity to work, if you'd be forced to build them without. But all that does not even matter, because everything else is just as bad and inconsistent as the setting.

The art department did a horrible job and most important items and settings do not look real and lived in at all. They look like a badly done set for a soap commercial. Wear and tear of 15 years forced partial neglect is used so badly and inconsistently on everything, that they might not have bothered with it at all. It is clear that the people responsible for the visual design have no talent of observation. That is quite common and always a problem, because who cannot observe and comprehend are doomed to get everything wrong. When you do not know how to look at things, you are missing all vital questions. Say there is an object. Say an airplane. Parked in exactly one spot for 15 years. If you have never seen anything similar, you will mess it up. And they did. Not just this but everything you actually pay attention to. Look too hard and it falls apart.

Last but not least, the show suffers from a disease that is an increasing problem these days: Character lobotomy syndrome. The people inside the fictional word are so incredibly stupid and make such incredibly unacceptable and horrid mistakes in the most basic department, that it is implausible that they are alive at all. So the world is dangerous? Really? A lot?! So you fenced in a village but nobody was smart enough ever to bother with any actual kind of sentries or a solid defense? Why are they still there? Did they get overlooked by everything bad for more than a decade? Simply impossible. They are either too stupid to still exist like they allegedly do, or everyone else who might have posed a problem is. Both ways, it adds up to a lot of stupid and incompetence for the setting. The show is a mess.
Geniaal altijd die reviews :'( :D :'( _O-.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:18:42 #106
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_117306206
Heb ik het dus goed gezien dat het bagger is. :D
pi_117312314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind het geen bagger :@
  donderdag 27 september 2012 @ 14:40:11 #108
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117312394
Ik ook niet. Het is voorspelbaar, maar wel vermakelijk
pi_117315569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Stefan het volgende:
Vond t een leuke pilot trouwens, voorspelbaar maar mooie plaatjes.

Dat John - Iron Man - Favrou de pilot regisseerde kwam eea wel ten goede
Regisseren, producen, schrijven zijn verschillende dingen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_117335141
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:18 schreef Armageddon het volgende:
bagger ja, maar nog niet zo slecht als Falling Skies waarbij je kapot gaat van het lachen :D

Welke serie waren nou vergelijkbaar met deze maar dan beter? Hunger Games?
  donderdag 27 september 2012 @ 23:25:52 #111
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117336711
Hunger Games is een film
  donderdag 27 september 2012 @ 23:36:23 #112
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_117337174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

bagger ja, maar nog niet zo slecht als Falling Skies waarbij je kapot gaat van het lachen :D

Welke serie waren nou vergelijkbaar met deze maar dan beter? Hunger Games?
Falling Skies heb ik in de eerste tien minuten al afgezet. Wat een drama is dat. :D
pi_117337263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef Stefan het volgende:
Hunger Games is een film
Ja, dacht dat iemand en vergelijkbare serie bedoelde die dezelfde naam droeg..
  donderdag 27 september 2012 @ 23:45:05 #114
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_117337529
quote:
The art department did a horrible job and most important items and settings do not look real and lived in at all. They look like a badly done set for a soap commercial. Wear and tear of 15 years forced partial neglect is used so badly and inconsistently on everything, that they might not have bothered with it at all. It is clear that the people responsible for the visual design have no talent of observation. That is quite common and always a problem, because who cannot observe and comprehend are doomed to get everything wrong. When you do not know how to look at things, you are missing all vital questions. Say there is an object. Say an airplane. Parked in exactly one spot for 15 years. If you have never seen anything similar, you will mess it up. And they did. Not just this but everything you actually pay attention to. Look too hard and it falls apart.
Die shit trek ik ook niet. Setdressing is om te janken.

WTF is die shit. Mooi groen laag gras met een paar rare rietsprieten en een denneboompje? :').
Ik ga naar huis.
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:12:21 #115
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_117338462

Oh ja, ik woon hier, hou de boel lekker huiselijk en netjes maar doe niet de moeite die random pilaar van de trap te halen of die fucking boom om te kappen. :').

Falling skies heeft dit zelfs nog tien keer beter voor elkaar.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:40:19 #116
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_117339204
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]

Oh ja, ik woon hier, hou de boel lekker huiselijk en netjes maar doe niet de moeite die random pilaar van de trap te halen of die fucking boom om te kappen. :').

Falling skies heeft dit zelfs nog tien keer beter voor elkaar.
Dat is inderdaad precies wat er mis is met de serie, de setting voelt niet echt aan. Het is gewoon geen wereld die al 15 jaar stil staat. In de trailer, en misschien ook de eerste afleveringen, gebruikten ze ook beelden van . Daar hadden ze de makers nog voor benaderd. Maar het beeld wat geschetst wordt met die stukjes komt compleet niet over een met hoe het er in de serie uit ziet. Daarnaast vind ik het allemaal te kleurrijk.

Het laatste gedeelte van die aangehaalde recensie klopt dan weer niet, maar misschien was die geschreven op basis van alleen de eerste aflevering. Daarna wordt duidelijk dat de militia het gebied bestuurt en dat mensen aan hun belasting moeten betalen, in dat geval is het niet nodig om je kleine dorpje te beschermen, want dat wordt je al. Beetje een feodal systeem. Een thema, wat zeker gelet op de ontwikkelingen in aflevering twee, zo uit The Postman lijkt te zijn overgenomen.
pi_117339340
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

WTF is die shit. Mooi groen laag gras met een paar rare rietsprieten en een denneboompje? :').
:') :')

ik wil meer billen van Charlie zien.
pi_117340412
Ik erger me kapot aan de sets in deze serie. Het gebied rond Tsjernobyl ligt er alweer bijna 30 jaar echtvolledig verlaten bij en dat ziet er stukken netter uit dan deze shit allemaal. En een fucking heggenschaar loopt niet op batterijen. Waarom groeien er overal bomen? Ik heb ook geen electriciteit op mijn balkon, maar er groeit geen hol. Zwaar overdreven allemaal.

[ Bericht 9% gewijzigd door Artillerieschaap op 28-09-2012 02:10:10 ]
  vrijdag 28 september 2012 @ 07:31:38 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117341349
Ep 2 was een stuk minder.
Charly is een jankerd
De actrice is duidelijk geen 19 maar ergens achter in de 20
En in Ep 2 al een major plottwist? Dat mama nog leeft is geen verrassing maar een twist doe je na een tijdje niet waar we de karakters nog moeten leren kennen
  vrijdag 28 september 2012 @ 07:40:51 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117341412
De setdressing heb ik niet zo'n moeite mee.
Wel waarom ze geen machines hebben die op stoom en olie werken. Olie kun je pompen zonder electriciteit.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:59:24 #121
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_117342293
Ja, dat huis waar die moeder in zat. Waarom was dat groen en vervallen, de helft van de ramen dichtgetimmerd, terwijl het er binnen prachtig uitzag.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:24:43 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117342727
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:59 schreef nietzman het volgende:
Ja, dat huis waar die moeder in zat. Waarom was dat groen en vervallen, de helft van de ramen dichtgetimmerd, terwijl het er binnen prachtig uitzag.
Dat was Independence Hall lees ik op IMDB

Ik dacht trouwens eerst dat ze de president was en Munro gewoon een soldaat. Annway, in 15 jaar heeft ze nooit een succesvolle poging gedaan om te ontsnappen?
pi_117343953
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is maar een serie hoor :D
Waarom druk maken om die kleine dingetjes? Boeit mij echt niet of het gras hoog of laag is :D
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:30:15 #124
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117344211
Bij de walking dead werd ook geklaagd over gemaaid gras :')
pi_117344339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:30 schreef Stefan het volgende:
Bij de walking dead werd ook geklaagd over gemaaid gras :')
Dat kijk ik ook, maar ik let daar allemaal niet op hoor als ik een serie kijk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')