Ja hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn er nog mensen die wel de 4e ep nog gaan kijken?
Bereid je maar voor op alle resterende afleveringen tot aan de finale. Pas bij die laatste ep zullen ze er weer geld en moeite aan besteden, zoals wel vaker bij veel slechte seriesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
De 3e episode was zeer matig ja. Waar het tempo in de pilot nog erg hoog lag, waren het nu vooral veel nutteloze dialogen en weinig actie. Als het zo doorgaat komen ze pas in de laatste aflevering aan bij Monroe en dat gaat wel erg lang duren.
quote:RstJ
Oct 1, 2012
2
Pretty much a disaster all the way. The show takes an interesting premise (that some force has hit the permanent "off" button on modern technology) and then...fast-forwards right past the interesting part of the premise to "fifteen years later" when everything and everyone is incurably stupid.
Let me get this straight--it took 15 years to track down Sgt. Badass Matheson's brother Ben even though the guy is still living in the same neighborhood as he did when the lights went out? Did phonebooks stop working too? Did maps? Of course, once Ben is tracked down, a wild crossbow and musket battle ensues.
So the future belongs to Big 5 Sporting Goods and Civil War reenactors. Why hasn't *anyone grown a beard*? Heh, little 19th century humor there for ya. Of course the re-enactors go marching off leaving half the dead Ben's family still alive behind them including his new (trophy doctor several years younger and blond) wife and crossbow-toting (also blond, also hot) daughter. Who proceed to go off to rescure the one Matheson that the militia managed to capture alive, taking along an improbably fat former Google employee for comic relief.
Eventually, of course, the band of three find the lost brother (maybe a day's journey away in the remains of Chicago) and he turns out to be....a swashbuckler! Yargh! No, wait, not that kind of swashbuckler, but the kind that (due to his years of marine training with the dreaded cutlass) is a one man killing machine who has that last bottle of good scotch whisky in the City of Big Shoulders, but is not clever enough to have obtained a single firearm!
I could go on and on with this, but you get the point: the show is not interested in the slightest as to what happened to technology, what it would mean for a society of now hundreds of millions of people to be suddenly without that technology which made the such a population sustainable, or how it would feel to be the puny remnants of a once great country whose technology made it the wealthiest empire in history.
quote:No, it's far more interested in ripping off Hunger Games, Walking Dead, Twilight, and the other dozen hit shows it wants to be compared to in order to suck in a large enough percentage of that choice demographic (preteens with credit cards, I guess) to justify whatever target ad rates its demented executives claimed they would be able to achieve once the show reached escape velocity. But it's going to fall right into the same Black Hole of Suckcutta that Lost did, only a whole lot faster. Future generations will call it the "Abrams Effect."
Ik wel, al moet er wel snel wat gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn er nog mensen die wel de 4e ep nog gaan kijken?
Het is toch al gezegd dat er een tweede seizoen komt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik blijf het nog wel even volgen, maar als ze plotseling de stekker eruit zouden trekken dan zou ik er geen traan om kunnen laten vallen. Revolution heeft zo zijn leuke momenten, maar tegenover staan ook weer teenkrommende momenten.
NBC heeft eindelijk weer een 'hit' voor hun maatstaven, maar of ze vast kunnen houden hangt uiteindelijk toch af van de ontwikkelingen in de verhaallijnen.
Ik zie net dat ze een volledig seizoen krijgen, sliep gisteren al vroegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is toch al gezegd dat er een tweede seizoen komt?
Saai, mislukt, ergelijk, schandalig, tenenkrommend, verrot, slecht..kies maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
De derde aflevering was een beetje saai helaas
Maar na 15 jaar liggen echt niet al die gebouwen in puinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 02:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Modder is veel weerbestendiger dan beton, dat is algemeen bekend.
Heb je wel eens gezien hoe die Amerikanen een huis bouwen? Het is een godswonder dat die dingen zonder apocalyps overeind blijvenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar na 15 jaar liggen echt niet al die gebouwen in puin
Maar ook wolkenkrabbers toch die in puin liggen? Dat glas breekt never nooit niet in 15 jaar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe die Amerikanen een huis bouwen? Het is een godswonder dat die dingen zonder apocalyps overeind blijven
Ja maar dat kunnen de mensen toch gedaan hebben? Het glas brekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 04:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ook wolkenkrabbers toch die in puin liggen? Dat glas breekt never nooit niet in 15 jaar!
Vind haar irritant en ze heeft een veel te oude kop om een 19 jarige te spelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef sinepedraap het volgende:
Wel een lekker wijf though![]()
fapfapfap
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind haar irritant en ze heeft een veel te oude kop om een 19 jarige te spelen
En ze kijkt scheelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind haar irritant en ze heeft een veel te oude kop om een 19 jarige te spelen
Nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Kiyoaki het volgende:
Is dit het kijken waard? Vond Lost leuk.
Ik zou zeggen check een paar afleveringen. Maar als je iets als Lost zoekt, dan lijkt deze serie er niet echt op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Kiyoaki het volgende:
Is dit het kijken waard? Vond Lost leuk.
En ik zou zeggen, verspil je tijd niet met een serie die nooit verder is gekomen dan de pitch. Het idee is slecht uitgewerkt, het scenario is voorspelbaar en het acteren is matig tot slecht. Je kunt nog beter herhalingen van third rock from the sun gaan kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check een paar afleveringen. Maar als je iets als Lost zoekt, dan lijkt deze serie er niet echt op.
Er is ook nog maar een paar afleveringenquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check een paar afleveringen.
Dat kan hij dan vast wel voor zichzelf bepalen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
En ik zou zeggen, verspil je tijd niet met een serie die nooit verder is gekomen dan de pitch. Het idee is slecht uitgewerkt, het scenario is voorspelbaar en het acteren is matig tot slecht. Je kunt nog beter herhalingen van third rock from the sun gaan kijken.
Vast, maar een gewaarschuwd mens...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat kan hij dan vast wel voor zichzelf bepalen.
Yeah right, Failing Skies is opperbaas vergeleken met Revolution, sowieso de onbedoelde humor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond aflevering 3 eigenlijk best het kijken waard. Beter dan de eerste twee.
Natuurlijk is het geen kwalitatief hoogstaande serie met al zijn beperkingen, maar zo slecht als enkelen het voor doen laten komen is het ook weer niet. Een tweede Falling Skies is het nog lang niet, dan moet het nog heel veel verder zinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |