quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Stefan het volgende:
Oke dit is er allemaal mis met Revolution
de actrice die charlie speelt heeft een ouwe kop en
kan niet acteren
Iphones batterij werkt na 15 jaar nog
Rachel de moeder zit al tien jaar opgesloten bij de Millitia maar woont in een huis met kleding en voedsel
En nog steeds probeert Munro haar te martelen
Stop haar dan in een gevangenis
Miles die niet vertelt dat Rachel nog leeft
De zoektocht naar de broer, Miles weet toch dat hij naar Munro gebracht gaat worden en waar dat is
Charly herinnert zich ome Miles maar weet niet meer hoe hij eruit ziet?
Charly is opgegroeid in een postappocalyptische wereld maar kan zich niet redden buiten de hekken"
Na 15 jaar is er geen industrie meer op gang gekomen?
Hoe kreeg Munro hele delen van Amerika in zn macht
Hoe weten de mensen aan zee dat er nergens boten meer zijn
Er moeten boten zijn ergens, particulier, in canada.
Buitenlandse rederijen moeten ook de zeeen gaan overvaren
Geen windenergie
Geen stoomenergie
Geen dieselmotoren
Millitia gekleed in North&Southkleding
Oja: de actrice die charlie speelt heeft een ouwe kop en
kan niet acteren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond onder het eten weer even de nieuwe aflevering kijken.
Ja, daar liep ik ook al over te miepen inderdaad, geen gezichtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef karton2 het volgende:
In aflevering 4 net nadat die Engelse vrouw haar emoverhaal aan Miles heeft verteld komen die honden weer aanzetten.
Die Miles kijkt even rond en ziet ineens een restaurant liggen. Laten ze een shot van dat restaurant zien.. is het gewoon een afbeelding ipv een echt bewegend shot. Het valt erg op omdat je de pixels van die afbeelding ziet zitten omdat het veel lagere kwaliteit is dan de rest.![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers: 24m11s
Ik kijk meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom hier blijven posten als je toch niet meer kijkt
Dat komt toch gewoon omdat ze geen energie kunnen opwekken? Iets met het elektromagnetische veld of zo denk ik. En er was sowieso een EMP waardoor dit allemaal ontstaan is of iets in die trant want batterijen doen het ook niet. Anders hadden ze wel met een knijpkat of iets batterijen kunnen opladen toch? Ik denk dat het misschien wel iets te maken heeft met het stoppen van het draaien van de aarde of zo maar ja dan zou er wel meer aan de hand moeten zijn. Ach het blijft dus eigenlijk dus nog een raadsel allemaal. Maar vraag me wel af wat ze uiteindelijk als reden gaan opgeven voor de blackout.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Stefan het volgende:
Geen windenergie
Geen stoomenergie
Geen dieselmotoren
Dat dus. Niemand verplicht iemand om de serie te kijken. Al dat negatieve gedoe continue in dit topic.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom hier blijven posten als je toch niet meer kijkt
Oh ja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen van het draaien van de aarde? Ze hebben gewoon nog een 24-uurs cyclus hoor...
Haha. Zo wel briljant zijn, als ze er een heel domme verklaring voor zouden geven als een ontiegelijke fuck you naar iedereen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef DaMart het volgende:
Misschien zijn de polen wel omgedraaid, dat schijnt nog een keer te gaan gebeuren, toch? En dan blijkt dat het simpel op de lossen was geweest als men de batterijen andersom in de apparaten had gestopt.
Eigenlijk de enige reden dat ik nog kijk. Het verhaal ontwikkelt zich ook totaal niet. De afgelopen aflevering bijv. als je die gemist had, wat was er dan veranderd? Ik neem aan dat we die andere guy van de ondergrondse waarschijnlijk nooit meer gaan zien. Ook al had hij een redelijke rol in de laatste seizoenen van Lost.quote:Maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de reden voor de black-out.
goede puntenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Stefan het volgende:
kan niet acteren
Rachel de moeder zit al tien jaar opgesloten bij de Millitia maar woont in een huis met kleding en voedsel
De zoektocht naar de broer, Miles weet toch dat hij naar Munro gebracht gaat worden en waar dat is
Charly is opgegroeid in een postappocalyptische wereld maar kan zich niet redden buiten de hekken"
Geen windenergie
Geen stoomenergie
Geen dieselmotoren
kan niet acteren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef DaMart het volgende:
Misschien zijn de polen wel omgedraaid, dat schijnt nog een keer te gaan gebeuren, toch? En dan blijkt dat het simpel op de lossen was geweest als men de batterijen andersom in de apparaten had gestopt.
Maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de reden voor de black-out.
Zo eens met dit verhaal. Wel even een aanvulling, die Charlie, wat een slechte actrice en rol is dat zeg. Als ze een pijl door haar hoofd krijgt zal niemand die deze serie nog kijktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Stefan het volgende:
kan niet acteren
Geen windenergie
Geen stoomenergie
Geen dieselmotoren
kan niet acteren
Ik mis denk ik ietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef pberends het volgende:
Niet echt een slimme vraag misschien, maar waarom is Obama zo anti-immigratie geweest de afgelopen 4 jaar (althans, volgens de Amerikaanse media)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |