Met dramatisch slecht acteerwerk heb je dat al snelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef solidslayer het volgende:
Ik ben normaliter niet zo heel erg kritisch.. maar ik vond aflevering 4 wel heel erg geforceerd overkomen..
Arrow vond je kwalitatief toch hopelijk wel beter dan Revolution?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
Ik blijf het gewoon allebei kijken, niks mis mee.
Tuurlijk. Dat lijkt me duidelijk. Revolution is ook geen topserie, maar gewoon vermakelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Arrow vond je kwalitatief toch hopelijk wel beter dan Revolution?
Ik heb het net 10 minuten aangekeken en het gaat hem ook niet worden, wat een ellendequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Arrow vond je kwalitatief toch hopelijk wel beter dan Revolution?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb het net 10 minuten aangekeken en het gaat hem ook niet worden, wat een ellende![]()
Meestal vind ik de pilot meer dan genoeg, maar 10 minuten is zelfs voor mij te weinig (zeker als een aflevering dik 40 minuten duurt).quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Sowieso in 10 minuten een serie beoordelen
Eens. Ik vind eigenlijk dat je een paar afleveringen moet kijken voor een oordeel, zeker omdat de pilot vaak heel anders is dan de tweede episode. Maar 10 minuten is helemaal niks, kijk dan iig de gehele pilot.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Meestal vind ik de pilot meer dan genoeg, maar 10 minuten is zelfs voor mij te weinig (zeker als een aflevering dik 40 minuten duurt).
22, volgens de laatste berichten. Het waren er 13 en met de bestelling van 9 extra afleveringen is het een volledig seizoen geworden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
Is het nou al bekend uit hoeveel afleveringen seizoen 1 precies gaat bestaan?
Oke, thanks. Dat zijn er een hoop.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
22, volgens de laatste berichten. Het waren er 13 en met de bestelling van 9 extra afleveringen is het een volledig seizoen geworden.
Ze hebben nog 18 afleveringen om die broer te vinden dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke, thanks. Dat zijn er een hoop.
haha,quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef karton2 het volgende:
In aflevering 4 net nadat die Engelse vrouw haar emoverhaal aan Miles heeft verteld komen die honden weer aanzetten.
Die Miles kijkt even rond en ziet ineens een restaurant liggen. Laten ze een shot van dat restaurant zien.. is het gewoon een afbeelding ipv een echt bewegend shot. Het valt erg op omdat je de pixels van die afbeelding ziet zitten omdat het veel lagere kwaliteit is dan de rest.![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers: 24m11s
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef karton2 het volgende:
In aflevering 4 net nadat die Engelse vrouw haar emoverhaal aan Miles heeft verteld komen die honden weer aanzetten.
Die Miles kijkt even rond en ziet ineens een restaurant liggen. Laten ze een shot van dat restaurant zien.. is het gewoon een afbeelding ipv een echt bewegend shot. Het valt erg op omdat je de pixels van die afbeelding ziet zitten omdat het veel lagere kwaliteit is dan de rest.![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers: 24m11s
Als ze het uit kunnen rekken met onzin worden het er dus 22quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
22, volgens de laatste berichten. Het waren er 13 en met de bestelling van 9 extra afleveringen is het een volledig seizoen geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |