Je krijgt gratis herkansing en volgens mij krijgt school hier ook nog een boete voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag heb ik iets meegemaakt wat je jezelf toch niet kan voorstellen. Laks heeft er van onze school al aardig wat klachten bij.
We hadden examen Nederlands vandaag zaten we binnen waren ze 5 examens kwijtHalfuur stil moeten zitten in de examenzaal voor we eindelijk mochten beginnen. Hoe kan je als fucking school nou te weinig eindexamens hebben? tel dan godverdomme eerst.
Lekker aapjes kijken. Beetje treurig om daar mensen voor te gebruiken die psychisch dus overduidelijk niet in orde zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Maar dat wijf was gewoon psychisch niet helemaal goed joh.
Wat gaat er dan als eerste naar binnen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het eerste wat bij mij naar binnen gaat is een beker melk. Tenzij ochtendseks.
Kijk hem nu terug, als dat mijn buurvrouw was geweest had ik haar al lang weggepest. Ik bedoel als je zo'n gek wijf andere normale mensen gaat bedreigen. Rot dan op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker aapjes kijken. Beetje treurig om daar mensen voor te gebruiken die psychisch dus overduidelijk niet in orde zijn.
Dit zijn de figuren die op een dag een keer compleet kunnen doordraaien en dan echt geen controle meer hebben over hun woede.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk hem nu terug, als dat mijn buurvrouw was geweest had ik haar al lang weggepest. Ik bedoel als je zo'n gek wijf andere normale mensen gaat bedreigen. Rot dan op.
Ging wel aardig, maar weet mijn antwoorden niet zo goed dus moet hem dan opnieuw maken en kijken wat ik dan heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rens, hoe ging nederlands bij jou? Ik heb al nagekeken en ik heb tussen 6,8 en 7,3
Examenforumquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rens, hoe ging nederlands bij jou? Ik heb al nagekeken en ik heb tussen 6,8 en 7,3
Aapjes kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker aapjes kijken. Beetje treurig om daar mensen voor te gebruiken die psychisch dus overduidelijk niet in orde zijn.
Ligt eraan of ik tentamens moet leren of niet. Anders standaard café, althans dat deed ik bij het WK.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
Mijn zusje had ook Nederlands vandaag, ze wist niet eens hoe je een samenvatting in elkaar moet zetten tot gister.
Maar wat anders, waar gaan jullie de EK wedstrijden kijken? Gewoon thuis, in een café, bij maten?
Ik heb tijdens tentamen periode dus wordt goochelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
Mijn zusje had ook Nederlands vandaag, ze wist niet eens hoe je een samenvatting in elkaar moet zetten tot gister.
Maar wat anders, waar gaan jullie de EK wedstrijden kijken? Gewoon thuis, in een café, bij maten?
Niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb gewoon al mijn antwoorden opgeschrevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ging wel aardig, maar weet mijn antwoorden niet zo goed dus moet hem dan opnieuw maken en kijken wat ik dan heb.
Kijk mijn eerdere post terug voor de dramatische organisatie op onze school. Examens kwijt raken
MAVO: Nederlands examens kwijt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al mijn antwoorden opgeschrevenhad nog tijd zat. Je mag je antwoorden overpennen en dan mee naar huis nemen.
Quote eens?
Voetbal en anders bier of tieten. Of diepgaande materie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaja daar zit ik al. Rustig maar. Alsof het hier altijd over voetbal gaat.
Denemarken kijk ik met m'n cricketteam + tegenstander onder het genot van een BBQ en bierrrquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
Alleen tieten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetbal en anders bier of tieten. Of diepgaande materie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |