Daar begin ik ook aan te twijfelen, ze waren inderdaad gewoon verpakt. Dan ligt de schuld bij CITO dat ze er 5 te weinig hebben opgestuurd. Dan is het met de communicatie tussen school en CITO misgegaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Thezeurminator het volgende:
Hoe kunnen ze de examens kwijt zijn als ze gewoon ingepakt zijn en pas 5 minuten voor de examens beginnen uitgepakt mogen worden? Dan lijkt het me meer een fout van de CITO.
Worden die dingen iet in een verzegelde envelop geleverd? Een paar in je auto hebben liggen, lijkt me vrij onwaarschijnlijk.....quote:1 docent in zijn auto nog wat kopieën had liggen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Worden die dingen iet in een verzegelde envelop geleverd? Een paar in je auto hebben liggen, lijkt me vrij onwaarschijnlijk.....
Dan kan ik helemaal niet begrijpen hoe ze na 30 minuten wel aan 5 extra exemplaren konden komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Worden die dingen iet in een verzegelde envelop geleverd? Een paar in je auto hebben liggen, lijkt me vrij onwaarschijnlijk.....
't is wat. Wat maakt dat nou uit joh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had er geen last van, maar het is wel hinderlijk hoor 30 minuten moeten wachten.
Wat dacht je van gewoon kopieren jongen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan kan ik helemaal niet begrijpen hoe ze na 30 minuten wel aan 5 extra exemplaren konden komen.
Dat dit fucking pauper is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is wat. Wat maakt dat nou uit joh.
Wat is er zo erg aan 30 minuten moeten wachten. Half Nederland doet het dagelijks in de auto of bij het OV.quote:
Nogmaals ik weet niet wat er in de tussentijd gebeurd is, enige wat ik weet is dat er 5 te weinig waren en dat kan de schuld van CITO zijn. Ieder geval het was alsnog goed opgelost, alleen is het gewoon enorm slecht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef Waaghals het volgende:
waarom moet ie kopieen in zijn auto halen.
als hij er net 25 heeft uitgedeeld
Hemelvaart kapi!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Beter gaan jullie wat studeren ipv jezelf over dit soort onzin druk te maken.
Appels met peren vergelijken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan 30 minuten moeten wachten. Half Nederland doet het dagelijks in de auto of bij het OV.
Middelbare schoolproblematiek.
Als dat half uur ingehouden wordt van de tijd die je er voor krijgt snap ik wel dat sommige trage leerlingen er een probleem in zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan 30 minuten moeten wachten. Half Nederland doet het dagelijks in de auto of bij het OV.
Middelbare schoolproblematiek.
Dat dacht ik eerst, maar denk het inderdaad. Kan ook gewoon zijn dat ze ter plaatse nog snel kopieën hebben gemaakt van de wel geleverde examens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Brentmeister het volgende:
Wat? Die dingen komen gesealed aan, en moeten ter plekke op het examen geopend worden, maar je docent had nog wat kopieën in de auto liggen?
Van een muis een olifant maken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken..
Natuurlijk wordt die tijd niet ingehouden man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als dat half uur ingehouden wordt van de tijd die je er voor krijgt snap ik wel dat sommige trage leerlingen er een probleem in zien.
dat is wel heel vreemd inderdaad! Wat een faalquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag heb ik mijn eindexamen Nederlands gedaan voor het niveau MAVO/VMBO TL. We kwamen binnen in de gymzaal en bij het uitdelen van de examens bleek dat er 5 examens te weinig waren.
Dat je als school niet van te voren telt hoeveel leerlingen er zijn en of er dan genoeg examens zijn is al super dom natuurlijk. We moesten maar liefst 30 (!) minuten wachten voordat 1 docent in zijn auto nog wat kopieën had liggen, toen konden we na 30 minuten stilzitten alsnog beginnen. De schuld ligt natuurlijk niet echt helemaal bij school, want CITO heeft er waarschijnlijk niet genoeg opgestuurd.
Dit gaf voor een paar leerlingen enorme stress. Je kon aan paar meisjes echt zien dat ze het al spannend vonden en dan nog met het idee dat er examens missen.
Ik heb al een klacht naar Laks gestuurd en ik denk dat meerdere leerlingen van onze school mijn voorbeeld volgen!
Klacht: Kwijt raken van examens
EDIT: Hoor van een klasgenoot dat ze de examens hadden gekopieerd in de tussentijd, dus ze lagen niet in de auto! Maar klacht blijft hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |