ah pakje suiker, lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als een Gijpie genieten van een gebakken eitje/ommelet
+
[ afbeelding ]
Ik dronk vroegah altijd koffie met 3 grote scheppen er inquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
Suiker![]()
Cola light is niks, gewone cola, ijsthe.. 4 tot 6 klontjes suiker in de thee.. en soms giet ik die pakjes suiker zo in me smoellekker toch, laat gaan joh.
Goed afgebouwdquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dronk vroegah altijd koffie met 3 grote scheppen er in
Toen om de 2 weken een schep minder gedaan en nu drink ik koffie zonder suiker
En als er een keer per ongeluk suiker in zit vind ik het goor.
Het eerste wat bij mij naar binnen gaat is een beker melk. Tenzij ochtendseks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed afgebouwd![]()
Koffie heb ik nooit geprobeerd .. vind dat altijd maar raar van die mensen die niet 'op kunnen starten' zonder hun kopje koffie. Dat is geen goed teken
Uhm Geo:quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
Suiker![]()
Cola light is niks, gewone cola, ijsthe.. 4 tot 6 klontjes suiker in de thee.. en soms giet ik die pakjes suiker zo in me smoellekker toch, laat gaan joh.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het eerste wat bij mij naar binnen gaat is een beker melk. Tenzij ochtendseks.
Ja wat wil je nou zeggen? Wat moet ik hier nou mee.. wat is veel suiker? Hoeveelheden, over welke periode/hoelang voordat het aantast?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm Geo:
http://www.nu.nl/gezondheid/2811814/suiker-kan-dom-maken.html
Ik vond hem wel mooi die opmerkingquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het is dat ik mijn kinderen niet op Fok! laat maar wat ontzettend ordinair.
Te weinig suiker maakt blijkbaar agressief...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou zeggen? Wat moet ik hier nou mee.. wat is veel suiker? Hoeveelheden, over welke periode/hoelang voordat het aantast?
Zo kan ik wel 1000 nieuwsberichten maken want zelfs teveel water is slecht voor je!
Dat een suikerpotje achteroverslaan teveel is mag wel duidelijk zijn toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou zeggen? Wat moet ik hier nou mee.. wat is veel suiker? Hoeveelheden, over welke periode/hoelang voordat het aantast?
Zo kan ik wel 1000 nieuwsberichten maken want zelfs teveel water is slecht voor je!
Is het niet andersom? Domme mensen eten veel suiker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm Geo:
http://www.nu.nl/gezondheid/2811814/suiker-kan-dom-maken.html
Noem je Geo nou dom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het niet andersom? Domme mensen eten veel suiker?
Geen last van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te weinig suiker maakt blijkbaar agressief...
Die was knettergek ja.quote:
Lekker met de balletjes spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Die aflevering met bambi en eentje met de hengel zijn het beste.
Wordt heel goed bekeken hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Meest onderschatte programma op de publieke omroep. GE-NI-ALE tv.
Ik heb niets gezegd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1,9 miljoen kijkers gisteren, erg onderschat idd.
Ik ben het nu aan het kijken, die is idd echt niet goed in haar hoofd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Maar dat wijf was gewoon psychisch niet helemaal goed joh.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je niet gewend van mij he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het is dat ik mijn kinderen niet op Fok! laat maar wat ontzettend ordinair.
Je krijgt gratis herkansing en volgens mij krijgt school hier ook nog een boete voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag heb ik iets meegemaakt wat je jezelf toch niet kan voorstellen. Laks heeft er van onze school al aardig wat klachten bij.
We hadden examen Nederlands vandaag zaten we binnen waren ze 5 examens kwijtHalfuur stil moeten zitten in de examenzaal voor we eindelijk mochten beginnen. Hoe kan je als fucking school nou te weinig eindexamens hebben? tel dan godverdomme eerst.
Lekker aapjes kijken. Beetje treurig om daar mensen voor te gebruiken die psychisch dus overduidelijk niet in orde zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Maar dat wijf was gewoon psychisch niet helemaal goed joh.
Wat gaat er dan als eerste naar binnen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk hem nu terug, als dat mijn buurvrouw was geweest had ik haar al lang weggepest. Ik bedoel als je zo'n gek wijf andere normale mensen gaat bedreigen. Rot dan op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker aapjes kijken. Beetje treurig om daar mensen voor te gebruiken die psychisch dus overduidelijk niet in orde zijn.
Dit zijn de figuren die op een dag een keer compleet kunnen doordraaien en dan echt geen controle meer hebben over hun woede.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk hem nu terug, als dat mijn buurvrouw was geweest had ik haar al lang weggepest. Ik bedoel als je zo'n gek wijf andere normale mensen gaat bedreigen. Rot dan op.
Ging wel aardig, maar weet mijn antwoorden niet zo goed dus moet hem dan opnieuw maken en kijken wat ik dan heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rens, hoe ging nederlands bij jou? Ik heb al nagekeken en ik heb tussen 6,8 en 7,3
Examenforumquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rens, hoe ging nederlands bij jou? Ik heb al nagekeken en ik heb tussen 6,8 en 7,3
Aapjes kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker aapjes kijken. Beetje treurig om daar mensen voor te gebruiken die psychisch dus overduidelijk niet in orde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |