Te weinig suiker maakt blijkbaar agressief...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou zeggen? Wat moet ik hier nou mee.. wat is veel suiker? Hoeveelheden, over welke periode/hoelang voordat het aantast?
Zo kan ik wel 1000 nieuwsberichten maken want zelfs teveel water is slecht voor je!
Dat een suikerpotje achteroverslaan teveel is mag wel duidelijk zijn toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou zeggen? Wat moet ik hier nou mee.. wat is veel suiker? Hoeveelheden, over welke periode/hoelang voordat het aantast?
Zo kan ik wel 1000 nieuwsberichten maken want zelfs teveel water is slecht voor je!
Is het niet andersom? Domme mensen eten veel suiker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm Geo:
http://www.nu.nl/gezondheid/2811814/suiker-kan-dom-maken.html
Noem je Geo nou dom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het niet andersom? Domme mensen eten veel suiker?
Geen last van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te weinig suiker maakt blijkbaar agressief...
Die was knettergek ja.quote:
Lekker met de balletjes spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Die aflevering met bambi en eentje met de hengel zijn het beste.
Wordt heel goed bekeken hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Meest onderschatte programma op de publieke omroep. GE-NI-ALE tv.
Ik heb niets gezegd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1,9 miljoen kijkers gisteren, erg onderschat idd.
Ik ben het nu aan het kijken, die is idd echt niet goed in haar hoofd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Maar dat wijf was gewoon psychisch niet helemaal goed joh.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het eerste wat bij mij naar binnen gaat is een beker melk. Tenzij ochtendseks.
Ben je niet gewend van mij he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het is dat ik mijn kinderen niet op Fok! laat maar wat ontzettend ordinair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |