Ik niet maar heb wel lekker geslapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezien de TT ben ik dankzij een nachtje niet kunnen slapen wel een bad motherfucker
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:05 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor Don Raja morgen
Juist niet. Dankzij Diablo moet hij vanaf nu zijn kinderen alleen opvoeden en dan wil hij mij zelfs niet als kinderoppas inhurenquote:Op woensdag 16 mei 2012 03:05 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor Don Raja morgen
Ik heb jou CV in beraad, Robert M. was het toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist niet. Dankzij Diablo moet hij vanaf nu zijn kinderen alleen opvoeden en dan wil hij mij zelfs niet als kinderpas inhuren
Marc D. Als ik in Amsterdam zou wonen ging ik niet oppassen in Belgie hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou CV in beraad, Robert M. was het toch?
Ok, wat voor jou wel een voordeel zal zijn: Ik heb al een kelderquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marc D. Als ik in Amsterdam zou wonen ging ik niet oppassen in Belgie hoor.
Een man moet zich blijven ontwikkelen tegenwoordig ben ik meer van de zolders.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, wat voor jou wel een voordeel zal zijn: Ik heb al een kelder
Hmmm, dan moet ik mijn plantjes verplaatsen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man moet zich blijven ontwikkelen tegenwoordig ben ik meer van de zolders.
Zolang ik maar niet over de aangegeven wachttijd van 2 weken te horen krijg dat mijn profiel niet voldoende aansluit wegens het ontbreken van ervaring.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn plantjes verplaatsen.![]()
Toch bedankt voor uw interesse, we houden uw CV op file en zullen u bij toekomstige vacatures zeker kunnen benaderen.
Geachte heer, graag willen wij u danken voor de interesse in ons gezin. Helaas hebben we voor de functie 'Kinderoppas 1e graad' gekozen voor een interne kandidaat, we wensen u veel succes bij het vinden van een passende baan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet over de aangegeven wachttijd van 2 weken te horen krijg dat mijn profiel niet voldoende aansluit wegens het ontbreken van ervaring.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Saind het volgende:
Wazzaa. Even nieuw slaapmatje halen en op naar Frankrijk! Iemand zin om me te brengen?
Balen man. Vertrek morgen ook pas eigenlijk, straks wel alvast bij iemand tukken maar we vertrekken rond 7 uur, minder kans dat we op een tankstation moeten slapen. Vraag me af of veel mensen nu nog lifters meenemen...quote:
Koop een luchtbed man. Slaapmatjes liggen toch niet lekker joh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Saind het volgende:
Wazzaa. Even nieuw slaapmatje halen en op naar Frankrijk! Iemand zin om me te brengen?
Met een beetje geluk rij je 3/4 van je rit met een vrachtwagenchauffeur mee man. Trakteer die man op een paar blikjes fris en een kroketje en hij is tevreden en blij dat er wat gezelschap is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Balen man. Vertrek morgen ook pas eigenlijk, straks wel alvast bij iemand tukken maar we vertrekken rond 7 uur, minder kans dat we op een tankstation moeten slapen. Vraag me af of veel mensen nu nog lifters meenemen...
En daarna moet je nog even bukken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk rij je 3/4 van je rit met een vrachtwagenchauffeur mee man. Trakteer die man op een paar blikjes fris en een kroketje en hij is tevreden en blij dat er wat gezelschap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |