Dat wordt het sowieso wel...quote:
Wat voor werk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:13 schreef Grifte het volgende:
Hele avond happy hardcore en eurodance op het werk
Daar is het niveau nog lager dan in het gemiddelde PSV topicquote:
Soort medicijnengroothandel/apotheek, beetje medicijntjes etiketeren en in bakje stoppen. Chille collegas, verdiend goed.quote:
Ook Maduro er uit is raar, zeer degelijke spelerquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:08 schreef Cara het volgende:
Wat de shit verkiest hij bouma en willems boven Emanuelson? Cocu?
Beetje? Zal je baas leuk vinden om te horen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Soort medicijnengroothandel/apotheek, beetje medicijntjes etiketeren en in bakje stoppen. Chille collegas, verdiend goed.
Mwauh, heeft weinig gespeeld dit jaar toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook Maduro er uit is raar, zeer degelijke speler
Boeit hem niets, die gast gaat na avond/nacht dienst gewoon hele nacht game of thrones enzo kijken, en dan smorgens beetje zen kind weer naar school brengen. Heerlijk relaxte gastquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje? Zal je baas leuk vinden om te horen.
Ik mail hem nu.
NEE MAN GEINTJE VRIEND HAHA GEEF DIE BOX
Tering.quote:Arsenal doet woensdag een laatste poging om Robin van Persie voor de club te behouden. De Rotterdammer heeft een beslissend gesprek met Arsène Wenger en die kan Van Persie vertellen dat hij bij het tekenen van een nieuw contract 160.000 euro per week kan gaan opstrijken. Ook stelt Arsenal Van Persie een tekenbonus van liefst 6,5 miljoen euro in het vooruitzicht.
Misschien wil Urby geen LB spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:21 schreef Cara het volgende:
HHeeft hjj al ergens een verklaring afgelegd hoe of wat? Of waarom hij Emanuelson niet ingelicht heeft.. ik zie hem zo gvd weer Kuijt linksbuiten zetten om willems te ontzien..
6,5 miljoen euro tekengeld + jezelf tot cultspeler verheffen. Het lijkt me een vreselijk moeilijke keuze.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
160.000
Bij City kan hij 280.000 per week krijgen.
Tuurlijk wel, zolang hij daardoor basis staat op een EK? Ik denk dat hij dan ook wel centrale verdediger wil staan.. wat een bullquote:
Jawel hoor, heeft hij meerdere keren gezegd dat hij voor Oranje zal spelen waar Bertje wil dat hij speelt.quote:
Schaars gaat daar denk ik spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:27 schreef Cara het volgende:
Willems vs Nani, die gast kon Schaken al totaal niet aan
Miguel Lopes vs Robbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:27 schreef Cara het volgende:
Zet anders ff lekker die psv bril af, dat jochie kan er helemaal niets van. Mocht 1x tegen een topteam, valencia, en werd er al na 30 minuten uitgehaald. Zal vast leuk zijn over 4 jaar, maar nu? Je verneukt vrijwillig de laatste kansen die je hebt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Miguel Lopes vs Robben
Zo kan ik het ook wel.
Ooijer en Willems is nogal een verschil. Een Ooijer is iemand die het niet meer kan opbrengen om er een heel seizoen voor te gaan. Maar voor een toernooi is hij prima.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaars gaat daar denk ik spelen.
Ach, Ooijer deed het 2 jaar geleden zelfs goed tegen Brazilië dus wat dat betreft. Enige die dat WK écht door de mand viel omdat geen kwaliteit was Braafheid. Dus Bertje zal het allemaal wel goed zien denk ik.
Ik zeg ook niet dat Willems in de basis moet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ooijer en Willems is nogal een verschil. Een Ooijer is iemand die het niet meer kan opbrengen om er een heel seizoen voor te gaan. Maar voor een toernooi is hij prima.
Willems is een mannetje dat nog vol gaat als hij tegen FC Lienden moet, maar hij heeft te veel beperkingen. Althans nu.
We zitten hier tijdelijk.quote:
Nani stelt niet zoveel voor, die kon Koppers ook aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:27 schreef Cara het volgende:
50+ ? Maak er maar 20/25 max. van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso Willems heeft al 50+ wedstrijden bij PSV gespeeld, die jongen moet rust hebben, die is helemaal niet toe aan zoveel wedstrijden. Laat staan dat we het over zijn niveau gaan hebben..
met die gare bal in de finalequote:Op woensdag 16 mei 2012 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaars gaat daar denk ik spelen.
Ach, Ooijer deed het 2 jaar geleden zelfs goed tegen Brazilië dus wat dat betreft. Enige die dat WK écht door de mand viel omdat geen kwaliteit was Braafheid. Dus Bertje zal het allemaal wel goed zien denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |