Nani stelt niet zoveel voor, die kon Koppers ook aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:27 schreef Cara het volgende:
Willems vs Nani, die gast kon Schaken al totaal niet aan
50+ ? Maak er maar 20/25 max. van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso Willems heeft al 50+ wedstrijden bij PSV gespeeld, die jongen moet rust hebben, die is helemaal niet toe aan zoveel wedstrijden. Laat staan dat we het over zijn niveau gaan hebben..
met die gare bal in de finalequote:Op woensdag 16 mei 2012 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaars gaat daar denk ik spelen.
Ach, Ooijer deed het 2 jaar geleden zelfs goed tegen Brazilië dus wat dat betreft. Enige die dat WK écht door de mand viel omdat geen kwaliteit was Braafheid. Dus Bertje zal het allemaal wel goed zien denk ik.
Ik niet maar heb wel lekker geslapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezien de TT ben ik dankzij een nachtje niet kunnen slapen wel een bad motherfucker
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:05 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor Don Raja morgen
Juist niet. Dankzij Diablo moet hij vanaf nu zijn kinderen alleen opvoeden en dan wil hij mij zelfs niet als kinderoppas inhurenquote:Op woensdag 16 mei 2012 03:05 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor Don Raja morgen
Ik heb jou CV in beraad, Robert M. was het toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist niet. Dankzij Diablo moet hij vanaf nu zijn kinderen alleen opvoeden en dan wil hij mij zelfs niet als kinderpas inhuren
Marc D. Als ik in Amsterdam zou wonen ging ik niet oppassen in Belgie hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou CV in beraad, Robert M. was het toch?
Ok, wat voor jou wel een voordeel zal zijn: Ik heb al een kelderquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marc D. Als ik in Amsterdam zou wonen ging ik niet oppassen in Belgie hoor.
Een man moet zich blijven ontwikkelen tegenwoordig ben ik meer van de zolders.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, wat voor jou wel een voordeel zal zijn: Ik heb al een kelder
Hmmm, dan moet ik mijn plantjes verplaatsen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man moet zich blijven ontwikkelen tegenwoordig ben ik meer van de zolders.
Zolang ik maar niet over de aangegeven wachttijd van 2 weken te horen krijg dat mijn profiel niet voldoende aansluit wegens het ontbreken van ervaring.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik mijn plantjes verplaatsen.![]()
Toch bedankt voor uw interesse, we houden uw CV op file en zullen u bij toekomstige vacatures zeker kunnen benaderen.
Geachte heer, graag willen wij u danken voor de interesse in ons gezin. Helaas hebben we voor de functie 'Kinderoppas 1e graad' gekozen voor een interne kandidaat, we wensen u veel succes bij het vinden van een passende baan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet over de aangegeven wachttijd van 2 weken te horen krijg dat mijn profiel niet voldoende aansluit wegens het ontbreken van ervaring.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Saind het volgende:
Wazzaa. Even nieuw slaapmatje halen en op naar Frankrijk! Iemand zin om me te brengen?
Balen man. Vertrek morgen ook pas eigenlijk, straks wel alvast bij iemand tukken maar we vertrekken rond 7 uur, minder kans dat we op een tankstation moeten slapen. Vraag me af of veel mensen nu nog lifters meenemen...quote:
Koop een luchtbed man. Slaapmatjes liggen toch niet lekker joh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Saind het volgende:
Wazzaa. Even nieuw slaapmatje halen en op naar Frankrijk! Iemand zin om me te brengen?
Met een beetje geluk rij je 3/4 van je rit met een vrachtwagenchauffeur mee man. Trakteer die man op een paar blikjes fris en een kroketje en hij is tevreden en blij dat er wat gezelschap is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Balen man. Vertrek morgen ook pas eigenlijk, straks wel alvast bij iemand tukken maar we vertrekken rond 7 uur, minder kans dat we op een tankstation moeten slapen. Vraag me af of veel mensen nu nog lifters meenemen...
En daarna moet je nog even bukken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk rij je 3/4 van je rit met een vrachtwagenchauffeur mee man. Trakteer die man op een paar blikjes fris en een kroketje en hij is tevreden en blij dat er wat gezelschap is.
Indien je een chauffeur van Surinaamse-Hindoestaanse afkomst met een groene Evoque hebt zit die kans er dik in ja.quote:
Nee, bij die moet je op de knietjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indien je een chauffeur van Surinaamse-Hindoestaanse afkomst met een groene Evoque hebt zit die kans er dik in ja.
Bij mij moet je dan nog steeds bukken om erbij te kunnen hoor. (In slappe toestand dan, anders is het achterover leunen)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 12:14:31 ]![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij moet je dan nog steeds bukken om erbij te kunnen hoor. (In slappe toestand dan, anders is het achterover leunen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap het niet leg eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)est-op-PowNews.dhtml
Ik vind dat de Burgemeester hier wel een punt heeft eerlijk gezegd...![]()
Speelde dat filmpje niet al dagen over Twitter? Voor de rest was het meisje haar hoofd wel onherkenbaar gemaakt en heeft het kennelijk wel geholpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
Oh...ik dacht dat ze gewoon in beeld was gebracht? Dan vind ik het wel kunnen in het belang van het onderzoek. Het had denk ik ook gewoon aan de politie overgelaten kunnen worden, ze komen daar snel genoeg achter met die duidelijke beelden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde dat filmpje niet al dagen over Twitter? Voor de rest was het meisje haar hoofd wel onkenbaar gemaakt en heeft het kennelijk wel geholpen.![]()
Dat zeker maar ja... kijkcijfers zijn tegenwoordig waar alles om draait he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...ik dacht dat ze gewoon in beeld was gebracht? Dan vind ik het wel kunnen in het belang van het onderzoek. Het had denk ik ook gewoon aan de politie overgelaten kunnen worden, ze komen daar snel genoeg achter met die duidelijke beelden.
Edit: ze hebben er dus zelfs een tweede uitzending aan gewijd.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
'Ik kan mij niet voorstellen dat een meisje van die leeftijd ooit vrijwillig seks zou hebben'![]()
![]()
Iedereen die twittert had hem al gezien. Powned wilde deze jochies kost wat kost pakken zonder enige voorkennis over de leeftijd van het meisje of de daders te weten...er ging alleen een gerucht dat ze nog onder de 16 was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde dat filmpje niet al dagen over Twitter? Voor de rest was het meisje haar hoofd wel onkenbaar gemaakt en heefti het kennelijk wel geholpen.
De vraag is of je dit soort dingen überhaupt moet uitzenden,maar als controversieel televisie maker zou ik het wel begrepen.So confused when you're lost in the groove![]()
Vind het treurig voor zo'n meisje. Je weet hoe pubers zijn. Dat meisje heeft nu geen leven meer. Stel dat ze echt misbruikt werd dan is dat dus een dubbele last voor zo'n meid. Het effect is in mijn ogen dan wel zwaarwegend genoeg om zo'n uitzending niet te doen, hoe nobel je motieven ook misschien zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Iedereen die twittert had hem al gezien. Powned wilde deze jochies kost wat kost pakken zonder enige voorkennis over de leeftijd van het meisje of de daders te weten...er ging alleen een gerucht dat ze nog onder de 16 was.
De vraag is of je dit soort dingen überhaupt moet uitzenden,maar als controversieel televisie maker zou ik het wel begrepen.![]()
Hahaha Burgermeester Noordanusquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
So confused when you're lost in the groove![]()
Dat kreng was gillend gekquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:10 schreef Bonkers. het volgende:
Even de rijdende rechter terugkijken, ik heb gehoord dat het weer zo'n bazenaflevering was.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: