is goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga dit doorgeven aan je vriendin LELL.
een jongen krijgt mijn naamquote:
dat zou ik dan weer niet durven te zeggenquote:
quote:
dislike dezequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet durven te zeggen
Van jou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
van wie zou dat kind lelijkheid geerfd hebben?
jij vraagt om een compromitterende facebook postquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kan niet altijd feest zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jij vraagt om een compromitterende facebook post
inderdaad wel lullig van ezell zo'n postquote:
lekker fappen, stuk gebruikersvriendelijker dan die clitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij bizar om opeens een jongen te zijn.
ik ga haar aangeven bij yvonnequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad wel lullig van ezell zo'n post
ik zie alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij bizar om opeens een jongen te zijn.
nee, is hinderlijk, alles kan, behalve diequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon [ afbeelding ], dan kom ik serieuzer over.
ohquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, is hinderlijk, alles kan, behalve die
jouw staat het nietquote:
beterquote:
staand plassen, geen menstruatie, niet scheren van je lichaam, in het algemeen sterker, dominant, hoger salaris, etc.quote:
eindelijk het primaire geslacht zijnquote:
welke dan wel?quote:
is gewoon mn niceface jwzquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
komt niet echt over in ieder geval
nee precies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
komt niet echt over in ieder geval
hoger salarisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
staand plassen, geen menstruatie, niet scheren van je lichaam, in het algemeen sterker, dominant, hoger salaris, etc.
iets snoezeligs, zachts, knuffelbaar, onschuldig en naiefquote:
ja ?quote:
dat innie/out-ding gaan jullie zeker nooit vergeten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
iets snoezeligs, zachts, knuffelbaar, onschuldig en naief
nope.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat innie/out-ding gaan jullie zeker nooit vergeten?
nooitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat innie/out-ding gaan jullie zeker nooit vergeten?
Meisjes zijn liever?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
staand plassen, geen menstruatie, niet scheren van je lichaam, in het algemeen sterker, dominant, hoger salaris, etc.
HELEMAAL NIETquote:
wellesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
ik moest wel om mezelf lachen
[..]
nee sorry
vind ik nietquote:
qftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
achterbakse bitches, schijnheilen, `nepper` dan mannen, minder eerlijk, overal omheen draaien, etc.
nooit zeggen wat ze denken, erg hinderlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
achterbakse bitches, schijnheilen, `nepper` dan mannen, minder eerlijk, overal omheen draaien, etc.
Beetje a la Gordon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
as ifquote:
dag cosmoposmoquote:
Ok, dat is waar. Kan veel meiden zelf niet eens uitstaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
Anders kan je niet overleven. Teveel meisjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
vind ik niet
neequote:
Gewoon de juiste vriendinnen uitkiezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders kan je niet overleven. Teveel meisjes.
Alsof alleen jongens als vrienden leuk is. Is toch anders dan meisjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon geen vriendinnen. Lekker rustig.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
GODVERDOMME IK LIG NOG STEEDS NIET OP BED JULLIE
Alsof ik mijn UI aan jullie over laat.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn UI aan jullie over laat.
Gewoon Bert.. KB die mijn aan Bert gekoppelt heeft.
.
Wil jij mijn bert zijn?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Binnenkort moet Bert toch weer weg. Piratenkitty jeukt weer..
aa'tje wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het goed zie, maar kan t kloppen dat ze platte tieten heeft?
nou ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent mijn Bert, ik jouw Ernie.
aka gewoon een jongetje met lang haar en makeup?quote:
Je bent mn broertjeeee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat ik hiervan moet denken
zegt de kleine b mevrouwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aka gewoon een jongetje met lang haar en makeup?
[..]
Je bent mn broertjeeee.
tetten mogen niet jonge nouwe gek denk aan die adsense jonge allemaal centjes voor ted gvdquote:
o ja de broerzonequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aka gewoon een jongetje met lang haar en makeup?
[..]
Je bent mn broertjeeee.
nouja zeg, spoilertje erbij, hoppa, ontspanquote:
mja mja weet ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als het aan mij lag mag je alle posten als het maar even onder een spoilertje is, maar het is niet aan mij he..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Etsu het volgende:
leeell, het was fijn je gekend te hebben. Voor het geval als er een streepje door je naam heen gaat.
slijmbalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Etsu het volgende:
leeell, het was fijn je gekend te hebben. Voor het geval als er een streepje door je naam heen gaat.
GODVERDOMMEquote:
mèt tettenquote:
niks mis met appeltietjesquote:
wiequote:
¿ que ?quote:
Money money moneyyyy. Of ze vinden het gewoon leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Etsu het volgende:
ik snap sowieso niet waarom mensen naakt op t internet staan
anonimiteit en alles.
voor geld doe ik ook veelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Etsu het volgende:
anonimiteit en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ik zou het zo doen, de wereld een plezier ermee doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Etsu het volgende:
anonimiteit en alles.
nu spijt hequote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef leeell het volgende:
ik bedoel ik lag ook naakt naast dastan, die kon ik ook net een dag
hmm ja........ ehm.......jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, de wereld een plezier ermee doen..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef leeell het volgende:
ik bedoel ik lag ook naakt naast dastan, die kon ik ook net een dag
quote:
exactquote:
ieh bahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik stop het altijd in het gaatje daarachter.
als ik jou zie 30 poes, normaliter 23quote:
nou ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik stop het altijd in het gaatje daarachter.
altijd foto in mn zakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je zag mij niet, dus dan klopt die 30 alsnog niet.
Dudequote:
dat denk jij maarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toentertijd had je geen beeld van mij.
kom jij daar wel eens langsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Ezell het volgende:
Moet trouwens altijd aan EXA denken als ik de Berekuil zie.![]()
Wel!quote:
sorryquote:
haha, dit is echt fantastisch grappigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef leeell het volgende:
[..]
sorry
ik vond hem zo leuk op het moment, het was een impuls, het is de leeftijd, ècht
exa - ses - mlnquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef leeell het volgende:
[..]
sorry
ik vond hem zo leuk op het moment, het was een impuls, het is de leeftijd, ècht
O, dat kan heel goed kloppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met de bus rijd ik wel eens langs zo'n bordje.
Ai, lijkt je dat slim?quote:
Kwartiertje lopen vanaf het Neude. Toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat kan heel goed kloppen.
Wij konden het maar niet vinden echter
vooralsnog hou ik de rest een beetje gedeisd, afentoe wat verhitte discussies, gaat goedquote:
weet niet, we gingen met die busquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen vanaf het Neude. Toch?
Is goed, houd jij de boel maar in bedwangquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
vooralsnog hou ik de rest een beetje gedeisd, afentoe wat verhitte discussies, gaat goed
eensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
En lief zijn voor Rubbereend hier, die is enorm tof
eensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is goed, houd jij de boel maar in bedwang
Hij leidt de mln-dogs dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent je motivatie al eeuwen geleden kwijtgeraakt, waarom probeer je het uberhaupt nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef leeell het volgende:
mja, ik ga nu echt slapen, anders wordt het morgen tijdens college weer niks
thatim en etsu doen examenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef yvonne het volgende:
Maarre, wie doet er eik exa van jullie?
Niemand toch?
Jullie vervelen je de pestpleuris, geef maar toe.
Dag moppiequote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef yvonne het volgende:
Niemand toch?
We hebben nog samen geoefend manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En ik had mijn veterstrikexamen gisteren. Ik denk dat ik gezakt ben.
Maakt niet uit. Ik koop wel schoentjes met klittenband voor je.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En ik had mijn veterstrikexamen gisteren. Ik denk dat ik gezakt ben.
ik vraag mij af of die ooit nog in gerakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik koop wel schoentjes met klittenband voor je.
Dit weiger ik, wil je dat hij voor lul loopt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik koop wel schoentjes met klittenband voor je.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit weiger ik, wil je dat hij voor lul loopt?
Ze hebben ons door!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef yvonne het volgende:
Niemand toch?
Ezel.. zag jij die leuke gekleurde enkellaarsjes ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Schoenen met enkel ritsen zijn trouwens echt chill.
maar die zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Schoenen met enkel ritsen zijn trouwens echt chill.
Welke?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ezel.. zag jij die leuke gekleurde enkellaarsjes ook?
Er zijn vast wel mannen die ook zulke schoenen dragen.quote:
ja maar ja, is wel heel raarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Er zijn vast wel mannen die ook zulke schoenen dragen.
http://www.shoeline.nl/sc(...)yhg7ACFQFI3god9RlGlwquote:
Die derde? Vind ik niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.shoeline.nl/sc(...)yhg7ACFQFI3god9RlGlw
Net als die rode, maar dan in allerlei kleuren![]()
Dat was ook mijn probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ritsen en veters. ik raak de draad kwijt
Ik ken dat probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort eventjes wat schoenenwinkels in. Heb nog steeds geen 'nette' schoenen.
Hoeveel paar heb je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort eventjes wat schoenenwinkels in. Heb nog steeds geen 'nette' schoenen.
Met je 10duizend verschillende schoenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.Nja, heb wel nette schoenen maar die hebben een hakje en daar kan ik niet zo lang op lopen.
Vorige week gedaan en spijt van gekregen.
Waarvan 9000 allstars zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met je 10duizend verschillende schoenen..
Ik denk niet dat ik ooit 2x hetzelfde paar schoenen van jou gezien heb.quote:
Wat zijn nette schoenen zonder hakjes? Ballerina's vind ik lelijk, dus dan blijft er niet bepaald veel over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.Nja, heb wel nette schoenen maar die hebben een hakje en daar kan ik niet zo lang op lopen.
Vorige week gedaan en spijt van gekregen.
Zes of zo. Maar dat zijn vooral Converse. Niet erg netjes dus...quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit 2x hetzelfde paar schoenen van jou gezien heb..
Ja, er is een soort schoenen. Die ehmm. Even kijken of ik kan vinden, die hipsterschoenen zegmaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat zijn nette schoenen zonder hakjes? Ballerina's vind ik lelijk, dus dan blijft er niet bepaald veel over.
dan kan je echt naar de bananenbarquote:
quote:
Tijd geleden al toch? D:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh en KB, mijn schoenen die ik altijd aan heb zijn rip..
Ik denk dat ik al weet over welke jij het hebt. Misschien heb ik die...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, er is een soort schoenen. Die ehmm. Even kijken of ik kan vinden, die hipsterschoenen zegmaar.
Toen ik met Rez er langs liep ging die meneer helemaal zeiken dat we naar binnen moesten. Kuttent, letterlijk.quote:
Hmhmm. Netjes genoeg toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet over welke jij het hebt. Misschien heb ik die...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toen ik met Rez er langs liep ging die meneer helemaal zeiken dat we naar binnen moesten. Kuttent, letterlijk.
niet mijn interesse jwtquote:
hatelijkquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet jij doen. Van de schoenen die jij bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |