Dag moppiequote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef yvonne het volgende:
Maarre, wie doet er eik exa van jullie?
Niemand toch?
Jullie vervelen je de pestpleuris, geef maar toe.
We hebben nog samen geoefend manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En ik had mijn veterstrikexamen gisteren. Ik denk dat ik gezakt ben.
Maakt niet uit. Ik koop wel schoentjes met klittenband voor je.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En ik had mijn veterstrikexamen gisteren. Ik denk dat ik gezakt ben.
ik vraag mij af of die ooit nog in gerakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik koop wel schoentjes met klittenband voor je.
Dit weiger ik, wil je dat hij voor lul loopt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik koop wel schoentjes met klittenband voor je.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit weiger ik, wil je dat hij voor lul loopt?
Ze hebben ons door!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef yvonne het volgende:
Maarre, wie doet er eik exa van jullie?
Niemand toch?
Jullie vervelen je de pestpleuris, geef maar toe.
Ezel.. zag jij die leuke gekleurde enkellaarsjes ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Schoenen met enkel ritsen zijn trouwens echt chill.
maar die zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Schoenen met enkel ritsen zijn trouwens echt chill.
Welke?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ezel.. zag jij die leuke gekleurde enkellaarsjes ook?
Er zijn vast wel mannen die ook zulke schoenen dragen.quote:
ja maar ja, is wel heel raarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Er zijn vast wel mannen die ook zulke schoenen dragen.
http://www.shoeline.nl/sc(...)yhg7ACFQFI3god9RlGlwquote:
Die derde? Vind ik niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.shoeline.nl/sc(...)yhg7ACFQFI3god9RlGlw
Net als die rode, maar dan in allerlei kleuren![]()
Dat was ook mijn probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ritsen en veters. ik raak de draad kwijt
Ik ken dat probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort eventjes wat schoenenwinkels in. Heb nog steeds geen 'nette' schoenen.
Hoeveel paar heb je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort eventjes wat schoenenwinkels in. Heb nog steeds geen 'nette' schoenen.
Met je 10duizend verschillende schoenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem.Nja, heb wel nette schoenen maar die hebben een hakje en daar kan ik niet zo lang op lopen.
Vorige week gedaan en spijt van gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |